Pagina 4 van de 4 EersteEerste 1234
Resultaten 31 tot 34 van de 34
  1. #31
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: 944 matten in 924???

    hangt sterk af van hoe je je voet neer zet, sommige mensen krijgen zelfs gaten in de orgenele matten van volvo en daar trap je niet ff door heen zoals bij de imitatie die vaak al bij 40.000 totaal zijn versleten.

    volgens mij zetten sommige hun hak neer en bedienen ze vandaar uit het gas en de rem en sommige schuren over de mat met remmen, ja dan ben je zo door een automatje heen:doh:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  2. #32
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: 944 matten in 924???

    Wil niet discriminerend doen, maar vrouwen zijn vaak de boosdoener. Heb ooit een collega (van het vrouwelijke type) gehad die het klaarspeelde om na drie jaar een gat in de bodemplaat te krijgen, door steeds schoentjes met scherpe hakken te dragen. Het was nu ook wel een Alfa ;-).


  3. #33
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: 944 matten in 924???

    petje af dat ze met hakken aan rijdt, 1ste zonde van dr hakken 2e ook niet erg makkelijk.

    trouwens nou merk je meestal wel of er een vrouw in rijd, maar de meeste zijn kerels dat weet ik zeker waarvan een kwart niet fatsoenlijk kan parkeren en de helft hem maar gewoon ergens neer kwakt:doh:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  4. #34
    Ingeschreven
    22/08/2010
    Berichten
    515

    Re: 944 matten in 924???

    Ik ga dit forum maar weer eens wakker schoppen.
    Ik ben momenteel op zoek naar nieuwe matten.

    Heeft iemand hier ervaring mee? of kan iemand mij vertellen of dit lang mee gaat?
    Porsche 924 + 944 BLACK WHITE VEL. MAT SET | eBay (als je iets naar beneden scrolled zie je de hele matten set)

    Ik vind ze er mooi uit zien en ook een mooie prijs hebben. Maar ik heb geen enkel idee of dit van enige kwaliteit is en of het lang mee gaat.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •