Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Achterklepslot

  1. #1
    Ingeschreven
    11/08/2010
    Berichten
    13

    Achterklepslot

    Heb bij het strippen achterslot gedemonteerd. Foto's gemaakt, die ik nu kwijt ben.... Heeft iemand een paar foto's voor mij die duidelijk laten zien welk stangetje op welke plaats, op welke manier aan de slotflens moet worden gemonteerd? Best een probleem, Haynes geeft geen duidelijke foto..... En noodzakelijk, anders kan ik niet verder met de opbouw! Alvast mijn dank!


  2. #2

    Re: Achterklepslot

    zo iets ??



    .


  3. #3
    Ingeschreven
    11/08/2010
    Berichten
    13

    Re: Achterklepslot

    Dank voor de foto, maar bij mij ietsje lastiger: twee stangetjes van het slot en een uiteinde van kabel voor elektrische bediening. Twee flenzen. De lus van de kabelbediening zit snel in de weg. Wie heeft er ook zo'n bediening en kan mij een foto sturen?


  4. #4
    Ingeschreven
    11/08/2010
    Berichten
    13

    Re: Achterklepslot

    Herhaalde oproep; heeft iemand ook een elektrische ontgrendeling van de kofferbak? Wil iemand dan s.v.p. een foto plaatsen, hoe de stangetjes gemonteerd moeten worden? (op welke plaats komt elk piefje?). Heb er moeite mee om alles goed passend in elkaar te zetten.... Alvast mijn dank!:frown:

    Platina429


  5. #5
    Ingeschreven
    09/06/2009
    Berichten
    228

    Re: Achterklepslot

    Ik zal morgen een fotootje maken als niemand mij voor is .
    Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan !!!


  6. #6
    Ingeschreven
    11/08/2010
    Berichten
    13

    Re: Achterklepslot

    Ha Peter,
    Zou fijn zijn, dan kan ik er mee verder! En niemand is je nog voor geweest, ;-)


  7. #7
    Ingeschreven
    24/09/2010
    Berichten
    80

    Re: Achterklepslot

    kan iemand voor mij ook gelijk een foto maken, van waar het motortje vast moet worden geschroefd voor de kofferbak opener?


  8. #8
    Ingeschreven
    11/08/2010
    Berichten
    13

    Re: Achterklepslot

    Sjonge,

    Heeft nou niemand zo'n achterslotbediening met kabel/motor? Wacht al sinds 24 september/12 oktober op een duidelijke kiek.... Kom op mannen, maak s.v.p. ff een foto daarvan (met name hoe het kabeluiteinde wordt verbonden), dan kan ik weer verder!! Alvast bedankt voor de moeite!!


  9. #9
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Achterklepslot

    ver weg de meeste 924,s hebben een normaal slot.
    misschien even op het 944 forum proberen er zijn meer 944,s met een elektrisch achterklep slot dan 924,s


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  10. #10
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Achterklepslot

    bij deze dan, had toevallig mijn kiekendoos mee en moest hieraan denken ....:

    Bijlage 5524


    succes ermee!! :thumb:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •