Pagina 3 van de 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 86
  1. #21
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: 924 Gezichts transplantatie

    de boutjes in de bumpers zijn altijd het probleem
    of de boutjes breken af of het moertje draait er uit
    je kan je verlichting er ook opzetten door alle moertjes er uit te boren en een boutje door en door te doen
    bumpertje ziet er redelijk uit en het is veel dichter bij je huis als spanbroek ;-)

    gt ???
    vind je dat niet zonde voor de mooie 50 jare versie die je nu heb
    jou auto levert orgineel veel meer op als in gt versie
    ik vind het zonde !!!


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  2. #22

    Re: 924 Gezichts transplantatie

    Heb alleen een bumper gehaald nu, GT laat ik zitten want ik heb idd weinig zin om de zaag ook aan de achterkant in m'n wagen te zetten.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  3. #23
    Ingeschreven
    11/06/2009
    Berichten
    717

    Re: 924 Gezichts transplantatie

    Yep is verstaanbaar, het is een hele hoop werk als je het perfect wil doen.
    Ik kan er van meespreken s


  4. #24

    Re: 924 Gezichts transplantatie

    Vandaag weer hard bezig geweest, maar weer m'n digitale camera vergeten. Dus moet het maar weer met 2 magere telefoon foto's doen.

    Wat we vandaag gedaan hebben is de donor voorkant van Martin geheel gedemonteerd. Dus alle losse platen losgeboord, de chassispoten ongeveer op de goede maat gebracht. Dat heeft een aantal uur aan slijpen, zagen, boren, vloeken en zweten gekost.

    Ik heb daarna de vervangende motorkap klaar gemaakt voor montage door wat onderdelen over te zetten. Daarna bleek dat de scharnieren in 'crash mode' stonden. Dit is een soort inkeping dat ervoor zorgt dat je motorkap niet door de voorruit kan vliegen bij een zware aanrijding.
    We hebben hier de richter op aangesloten en de scharnieren weer recht getrokken.

    Nu zit de motorkap weer op de goede plek en konden we de zijdes hierop wat bijtrekken.
    D.m.v. de motorkap kunnen we straks ook het middelpunt bepalen waarop de voorkant weer aangelast gaat worden.

    In de eerste foto heb ik net alle puntlasjes uitgeboord en ben ik bezig de delen van elkaar los te maken.

    In de tweede foto hebben we net de motorkap gemonteerd en de voorkant er even ruw tegenaan gehangen. Hierna hebben we alles nog een stuk rechter gemaakt maar daarvan ben ik vergeten een foto te maken.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  5. #25
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: 924 Gezichts transplantatie

    dikke duim omhoog.:thumb:
    wel heel veel inzet om de wagen weer op de weg te krijgen.


  6. #26

    Re: 924 Gezichts transplantatie

    Een aantal vrienden blijven zeggen nu meteen de kleur te veranderen, maar daar ben ik nog niet over uit. Mede omdat ik deze kleur eindelijk door m'n spuiter goed was gekregen en omdat je dan ook allen interne delen moet gaat spuiten ...

    Eigenlijk vind ik deze kleur best goed te doen, iemand nog ideëen erover?
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  7. #27
    Ingeschreven
    11/06/2009
    Berichten
    717

    Re: 924 Gezichts transplantatie

    Wat is er mis met je kleur? vind dit wel een mooie kleur, enkel nu het kleurverschil proberen te beperken.... Tussen de nieuw gespoten onderdelen en de achterkant die niet opnieuw wordt gespoten?


  8. #28

    Re: 924 Gezichts transplantatie

    Kleurverschil zal niet het probleem zijn. Degene die het waarschijnlijk voor me zal spuiten heeft vorig jaar heel veel moeite gedaan de juiste kleur te vinden.

    Enige is dat de lak overal versleten is, dus liever de hele auto. Maar dat zal niet gaan met alle kosten die ik nu maak.

    Ik heb tot nu toe 675 euro uitgegeven en daar komt zeker nog wel wat bij ...
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  9. #29

    Re: 924 Gezichts transplantatie

    Vandaag zijn Ted en ik weer verder gegaan. Kan een lang verhaal maken, maar is helemaal niet nodig met de volgende foto's.

    Er zijn overigens alleen wat puntjes gelast, het aflassen zal volgende week gebeuren.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  10. #30

    Re: 924 Gezichts transplantatie

    *foto
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •