Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 56789
Resultaten 81 tot 86 van de 86
  1. #81

    Re: 924 Gezichts transplantatie

    Zaterdag gaat ie ws aan de co meter, wil gewoon dat ie net iets beter loopt zodat ik het blok kan voorwarmen voordat ik op lpg overschakel.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  2. #82
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: 924 Gezichts transplantatie

    ik zou vooraf de benzinefilter toch vernieuwen ...
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #83

    Re: 924 Gezichts transplantatie

    Hij had uiteindelijk helaas geen tijd voor het afstellen.

    Nog even voor de zekerheid. Als ik die imbus stelschroef rechtsom draai gaat hij rijker en linksom voor een armer mengsel toch?

    Ik had 'm van de week een kwart slag rechtsom gezet, hij startte wat moeilijker daarna maar kon iets langer zonder teveel horten en stoten op benzine rijden. Al gaat hij wel een beetje haperend rijden.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  4. #84
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: 924 Gezichts transplantatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pas Bekijk Berichten
    Hij had uiteindelijk helaas geen tijd voor het afstellen.

    Nog even voor de zekerheid. Als ik die imbus stelschroef rechtsom draai gaat hij rijker en linksom voor een armer mengsel toch?

    Ik had 'm van de week een kwart slag rechtsom gezet, hij startte wat moeilijker daarna maar kon iets langer zonder teveel horten en stoten op benzine rijden. Al gaat hij wel een beetje haperend rijden.
    rechts om is idd rijker...... benzinefilter vernieuwd?
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  5. #85

    Re: 924 Gezichts transplantatie

    Ben niet meer de deur uit geweest vandaag, ik ga niet met dit weer op straat gaan sleutelen
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


  6. #86

    Re: 924 Gezichts transplantatie

    Benzinefilter was uiteindelijk niets mee mis en is ook nog niet vervangen. Misschien gooi ik die nieuwe er een keer tussen als ik zin heb.

    Vlakbij de reparatie van de benzinelijdingen was er opnieuw een behoorlijke lekkage. Tesamen met een te arme afstelling zorgde dit voor het beroerde lopen.

    Dit heb ik vrijdag samen met Ted weer gerepareerd. Alleen liep ik in m'n normale kleding dus alles stinkt nu lekker naar benzine ...

    Hij is nu ook weer op 1-1,5% CO afgesteld op benzine, maar er is natuurlijk weer wat raars. Voorheen had ik altijd dat op benzine hij altijd langzamer stationair liep als op gas.
    Echter loopt m'n wagen nu 950/1000 toeren stationair op gas, maar ruim 1400/1600 toeren op benzine als het blok eenmaal warm is, als ik al m'n verbruikers aan zet kan ik 'm naar 1200 stationair krijgen als ik 'm even met de koppeling onder de 1000 toeren trek. Staat ie nu alsnog te rijk en moet het een fractie armer?

    Ook wat vreemd is, toen hij nog te arm stond liep het blok met koude start 1000 toeren, nu 600/700 met de neiging uit te vallen als je er niet op let. Minuutje later geen last meer van.
    Ik rij waar menig op koken, dus ik tank met een glimlach.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •