Pagina 1 van de 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 37
  1. #1
    Ingeschreven
    24/08/2014
    Berichten
    45

    Tussendoor projectje

    Nu dat de motor goed loopt kan ik beginnen met de looks van de auto. Vandaag van binnen even flikt met de stofzuiger bezig geweest en de auto gewassen. gisteren de voltmeter, oliedrukmeter en kilometerteller aan de praat gekregen. Ook heb ik gisteren even gekeken of de ET waarde van de nieuwe velgen een beetje uitkomt. Dit lijkt allemaal heel goed te gaan passen.
    velg test.JPG


  2. #2
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: Tussendoor projectje

    Goed bezig.

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  3. #3
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Tussendoor projectje

    Wordt mooi met die wielen!


  4. #4
    Ingeschreven
    24/08/2014
    Berichten
    45

    Re: Tussendoor projectje

    2 kleine electra vraagjes;
    Achter de metertjes in de middenconsole heb ik 2 niet aangesloten draden.
    - 1 grijze draad die uit het kabelboompje van de aanjager komt (overige draden zitten op de kachelschuif)
    - 1 rode, met klein zwart streepje, draad. deze komt uit het kabelboompje waar de connector van de rode waarschuwingslamp aan zit.

    Heeft iemand een idee waar dit thuis hoort? ik heb daar niet werkende kachelschuif verlichting en missende draden op de mistlamp schakelaar. zijn ze mss daarvan.


  5. #5
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533
    Van welk jaar is je 924
    De binnen verlichting is iig grijs met een blauw of groen streepje niet geheel grijs
    Maak even wat foto's dan heb ik een beter beeld


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  6. #6
    Ingeschreven
    24/08/2014
    Berichten
    45

    Re: Tussendoor projectje

    de auto is van 1978. als ik het weer open heb liggen zal ik fotos maken. Alvast bedankt.


  7. #7
    Ingeschreven
    24/08/2014
    Berichten
    45

    Re: Tussendoor projectje

    Bij deze de foto's.
    Kan iemand mij vertellen waar de rode draad met zwart streepje van is? hij komt uit het kabelboompje waar ook de connector van de rode waarschuwingslamp (middenconsole) aan zit.
    Kan iemand mij vertellen waar de grijze draad van is? hij komt uit het draadboompje waar ook de aanjager bedrading uit komt.

    Foto 1 staat helaas ondersteboven en foto 2 moet een kwart slag gedraaid worden (rode draad hangt naar beneden)

    foto 1.JPG
    foto 3.JPG

    Thanx Paul


  8. #8
    Ingeschreven
    24/08/2014
    Berichten
    45

    Re: Tussendoor projectje

    nog een vraagje;
    ik weet dat de warme start een bekend probleem is, is deze start te verbeteren? nu moet ik plankgas starten en uiteindelijk slaat hij een keer aan.


  9. #9
    Ingeschreven
    24/08/2014
    Berichten
    45

    Re: Tussendoor projectje

    Gisteren bezig geweest met het omboren van mijn trommel/schijven. Ik had blanke nieuwe kevertrommels en dat ging perfect. de gaten in de schijven had ik dicht gelast om zo naar 5X100 om te kunnen boren, dit ging helaas niet zo goed.

    Bestaan er 5X100 of blanke schijven schijven voor een 924.??? of zijn er mischien schijven van een ander merk auto die ook passen??


  10. #10
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Tussendoor projectje

    Dan zou je even moeten gaan nakijken wat de afstand van een 924 Turbo velg of van de 944 is. Dan zou je dat misschien nog kunnen omruilen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •