Resultaten 1 tot 7 van de 7
  1. #1
    Ingeschreven
    26/05/2008
    Berichten
    38

    Achterruitenwisser vervangen

    Hallo, ik zou dringend mijn ruitenwisserblad van de achterruit moeten vervangen (auto moet weer naar de keuring, niet dat hij daardoor zal afgekeurd worden), maar ik vind geen nieuw wisserblad. Ben bij een autoshop geweest en daar hadden ze em niet. Ik heb op Ebay ook geen gevonden. Het is een systeem met een pinnetje dat je er met een heel klein klepje in-en uit kunt schuiven, en dat bestaat blijkbaar nergens meer. Is dit bij alle 924's zo? Want ik vind er nergens info over, en de ruitenwisserbladen die bijvoorbeeld op Ebay staan, voor de achterruit van een 924, zijn allemaal van het gebruikelijke clip-in systeem. Iemand tips??


  2. #2
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Achterruitenwisser vervangen

    kun je de clip van de oude niet gebruiken? er zit trouwens steeds een assortiment clipjes bij nieuwe, ook die met dat pinnetje
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #3
    Ingeschreven
    26/05/2008
    Berichten
    38

    Re: Achterruitenwisser vervangen

    Het systeem dat nu op de arm zit, dus met het pinnetje en het klepje, kan ik er wel afschuiven lijkt me, al is dat precies nog nooit gebeurd. Dus misschien moet ik dit doen, een nieuwe wisser kopen (Bosch?), en als er dan een ander systeem van clip bijgeleverd zit, kan ik dat hopelijk op de arm schuiven zodat het met het nieuwe wisserblad overeenkomt. Dan zou het in orde kunnen zijn. Ik ga het morgen eens proberen.


  4. #4
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Achterruitenwisser vervangen

    ik ben ook erg benieuwt naar het pinnetje systeem, ben alleen nog standaard clipjes tegen gekomen.
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  5. #5
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Achterruitenwisser vervangen

    dat vraagt dus om een fotoke!! :thumb:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  6. #6

    Re: Achterruitenwisser vervangen

    hallo,
    ik weet presies waar je mee zit,
    ga naar porsche centrum en bestel een achter ruitenwisser van een 924, staat in centrum samen met een 928, hier zit een hulp stukje bij waardoor je de arm wel kan laten zitten, maar de wisser eraf haalt en vervangt met de nieuwe

    gr


  7. #7
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Achterruitenwisser vervangen

    beter nog, ik heb meerdere armen hier liggen, pb je adres en tegen verzendkosten stuur ik je er eentje op met een krul ....
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •