Resultaten 1 tot 10 van de 10
  1. #1
    Ingeschreven
    11/10/2012
    Locatie
    koersel
    Berichten
    267

    924 turbo | 3200 euro

    Wat bied je te koop aan:

    924 turbo


    Vraagprijs: 3200 euro

    Lokatie: belgie koersel


    Omschrijving:

    te koop mijn turbo met alles maar dan ook alles wat ik van een turbo heb erbij ook een in perfekte staat verkerende carrera gt intercooler .mense denk eraan dat er in deze auto met de revisie en de extra nieuwe onderdelen heeeeeel veel geld in .ik zou zeggen wil je een turbo waar met een klein beetje werk en geduld een hele goeie auto van te maken is .de prijs is belachelijjk laag vind ik en nog mensen waarik telefonis contakt mee gehad heb dus daar ga ik echt niet meer veeel aan doen .motor bak en turbo zijn heel goed ..dus bel me en kom kijken .voor die prijs bouw je geen motor in die staat ik heb de foto net bekeken en dat zijn masa kabels die ik bijgelegd had om dat probleem ui te sluiten dus wel vreemde eendjes in het turbo water mvg raf
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door rappendaf; 10/09/2014 om 11:43.


  2. #2
    Ingeschreven
    11/10/2012
    Locatie
    koersel
    Berichten
    267

    Re: 924 turbo | 3200 euro

    r zitten ook 4 nieuwe injektoren in


  3. #3
    Ingeschreven
    11/10/2012
    Locatie
    koersel
    Berichten
    267

    Re: 924 turbo | 3200 euro

    weg is weg eerst is eerst er word niet gereserveerd of wel met voorschot .sorry mensen maar ik heb de auto ondertussen al 2 keer bijgehouden voor mensen die hem zeker kochten en dan hun kat stuurde .en ik onder tussen andere potiensiele kopers afwees .al bedankt voor de vele intresse .


  4. #4
    Ingeschreven
    11/10/2012
    Locatie
    koersel
    Berichten
    267

    Re: 924 turbo | 3200 euro

    ik wil ook wel ruilen .met een goede roffel dus een volvo 2300 cc turbo 20 v t5 liefst met gas maar dat is geen must .wel niet teveel km ters


  5. #5
    Ingeschreven
    21/04/2014
    Berichten
    76

    Re: 924 turbo | 3200 euro

    Kben nog aan het twijfelen. Qua Volvo had ik paar maanden terug een s60 d5 te koop. Heb nu nog een set originele 18 inch pegasus die standaard onder een s60R lagen.


  6. #6
    Ingeschreven
    11/10/2012
    Locatie
    koersel
    Berichten
    267

    Re: 924 turbo | 3200 euro

    een d5 kan ik niets mee het moet een T5 zijn met een 2.3 motor 239pk of de r versie .icepo over wat ben je nog aan het twijfelen ?


  7. #7
    Ingeschreven
    11/10/2012
    Locatie
    koersel
    Berichten
    267

    Re: 924 turbo | 3200 euro

    zijn de banden nog goed van die velgen en hoe zijn de velgen .en wat wil je er voor hebben als ze op mijn v70 clasicc passen intreseren ze me eventueel


  8. #8
    Ingeschreven
    21/04/2014
    Berichten
    76

    Re: 924 turbo | 3200 euro

    banden zijn nog goed maar ik zou ze vervangen. er is er 1 met een blaasje en ongelijkmatige slijtage vooraan.
    Passen volgens mij wel op een V70 Classic. Velgen zijn zeer goed, 1 velg met kleine krassen erop.
    Ik stuur je deze week wel es wat foto's in details van de velgen door. vraag er 300 voor.
    Over wat twijfel ik?
    Ik zoek een rijdbaar projectje om nu nog voor het winterseizoen een 1000km mee te gaan doen.
    Moest die ontsteking nu goed zijn en bvb wat extra roest ofzo zou ik het meer zien zitten.
    Wil wel gaan sleutelen maar eerst wat km's rijden dat houdt me het meeste tegen.


  9. #9
    Ingeschreven
    11/10/2012
    Locatie
    koersel
    Berichten
    267

    Re: 924 turbo | 3200 euro

    ontsteking is goed. ik wou een 123 omdat dat beter is .het is de spinnekop xie moet afgesteld worden de auto draaid mooi maar ik durf er zo niet mee rijden .als er ook maar 1 cilinder te wijnig krijgt en de andere 3 een beetje veel dan geeft de inovatie goed aan maar draai je de boel in de soep.wat ik heeeeeeeeeel jammer zou vinden .omdat het blok goud goed is ik heb compressi test gedaan en met een endoscoop in de cilinders gekeken .HET BLOK IS HEEL GOED aan de hoonsporen is duidelijk te zien dat het blok max 5000 km heeft .ja zo instappen en rijden zou iik echt niet doen .ik wil de auto aan iemand verkopen die er plezier aan heeft het is niet de bedoeling om iemand te bezeiken want dan hield ik mijn mond en was hij alang verkocht maar dan had de nieuwe eigenaar mischien de motor al opgeblazen .en dat is de bedoeling niet ik wil smorgens mezelf in de ogen kunne kijken .ik zal nooit bewust iemand bezeiken .ik probeer anderen te behandelen zoals ik zelf behandeld wil worden moest ik de auto houden zou ik de spinnekop ergens perfekt laten nakijken en afstellen en 4 nieuwe boegi kabels plaatsen en de onsteking met een deftige lamp op punt zetten en dan durf ik er mee naar spanje vertrekken mvg raf


  10. #10
    Ingeschreven
    11/10/2012
    Locatie
    koersel
    Berichten
    267

    Re: 924 turbo | 3200 euro

    ik heb enkel al aan de volgende nieuwe onderdelen rond de 1500 euro geinvestert in de wagen er zitte ook 4 gloednieuwe injektoren in nieuwe remschijven van voor merk bosch. speciale remblokken voor en achter een inovatie nieuwe filters nieuwe benzine pomp nieuwe distribusie riem en rol wur is gereviseert en regelbaar stuur is overtrokken turbodrukmeter nieuw pomp relais en nog spul wat me niet zo direkt invalt 2de hands turbo 2 inlaat
    Laatst gewijzigd door rappendaf; 15/09/2014 om 12:56.


Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •