Pagina 12 van de 44 EersteEerste ... 2891011121314151622 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 437
  1. #111
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Als je nieuwe punten set moet je de ontsteking ook even stellen
    Het kan nu zo zijn dat je nu iets te laat of te vroeg staat.
    En ik zou even kijken naar het co
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  2. #112
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Zou dat t zijn?
    FF langs de garage dus (heb geen lamp) voor de fine tuning. Dank!
    Project 924....and nice driving


  3. #113
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Nog ff in de was gezet voor de vakantie :-)
    Nieuw product geprobeerd, MER original Superwas. Errug tevreden over!

    image1.jpgimage2.jpgimage3.jpg
    Project 924....and nice driving


  4. #114
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Mooi hoor!


  5. #115
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Op zoek naar een contact geschakelde draad voor de radio, kwam ik een lege stekker tegen onder het dashboard. Vlakbij de aansluiting voor de remlichten. 3x draad rood, iets van geel met bruine streepjes en geel/groen (of geel/zwart) iemand? Of kan dit voor het radio relais bedoeld zijn?


  6. #116
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Heb even een foto van gemaakt, deze stekker dus. Iemand?
    Is dit voor het radiorelais (en dus missend?) of wat zou er anders op moeten?
    Stekker.JPG
    Project 924....and nice driving


  7. #117
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Staat er netjes bij Ronald! De panelen links en rechts boven het achterwiel lijken wel wat doffer dan de rest. Met ultimate compound (meguiars) heb ik de lak bij mijne ontzettend opgehaald, kost 2 tientjes maar erg zuinig in gebruik. Misschien een idee.

    Geen idee waar die kabel naar toe gaat. Er zit een dikke zwarte stekker aan, waar gaat die naar toe?


  8. #118
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Dank je! Zal eens kijken of dat werkt, het achterpanneel scheelt inderdaad net een tintje met de deur.... Maar beter dan geweest :-)

    De kabel met de zwarte stekker is die aan het rempedaal, met de schakelaar voor de remlichten. Ik bedoel de lege stekker ernaast. Heb er hieronder een pijl bij gezet. Ik vermoed namelijk een radio relais voor mijn targadak. Die gaan wel open/dicht in de tochtstand, maar eruit halen lukt nog steeds niet (en ja, ben bekend met de truc dat de sleutel in het contact moet - zonder te draaien). helaas is bij mij die stand nog steeds dood (ook geen schakeling hoorbaar). Ik denk dus aan zo'n ding: http://www.ebay.ie/itm/Porsche-924-9...item58c40a0dea Waarbij het zij-contact helemaal uiterst recht op de witte stekker moet?

    Stekker.JPG
    Project 924....and nice driving


  9. #119
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Ben er in ieder geval uit dat de stekker niets te maken heeft met mijn targa dak die niet wil uitnemen. Kwam een zeer behulpzame post tegen op internet, die meer inzicht gaf dan clarkson garage. Werd wel naar verwezen, maar deze is uitgebreider.

    Bleek dat bij mij één van de limit switches kapot was en het plastic dingetje dat het aanstuurd. Nu even doorverbonden. Er zit beweging in. Loopt nog stroef, dus de rest van de week nog los halen (nu te donker), maar denk dat ik er wel ga komen. De info vond ik op:

    http://944foot2thefloor.blogspot.nl/...rsche-944.html Zal ook nog even een how to aanmaken voor de Targa mannen (en vrouwen) onder ons. Ze wel enkele posts over de targa werking op het forum hier, maar daar blijft het bij.....
    Project 924....and nice driving


  10. #120
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Een update op de reparatie van de targa :-) Wat kun je blij worden van dingen die uiteindelijk vrij eenvoudig lukken!
    Naast de kapotte limit switch en witte plastic 'drive dog' die de limit switches aanstuurd, vond ik nog een fout. De lift armen waren op ongelijke lengte afgesteld, waardoor in de stand 'release' (uitnemen dak) één van de liftarmen het targa dak vasthield. Dit is vrij eenvoudig te fixen, even opnieuw afstellen door de gearbox los te maken onder het dakhemeltje. Nu kan het dak weer uit! Tevens kan ik een kappotte geleider nu vervangen die de liftarm in het targa dak houdt.

    Foto van de boel net open (en dus voor het schoonmaken van de wind deflector)

    Dak open.JPG

    Spullenboel gisteravond weer netjes schoongemaakt en dakhemel weer teruggezet. Nu nog de onderdelen op de kop tikken. De limitswitch is wel handig om weer in oude staat te brengen, anders zit bij het dak te laten zakken uit de klepstand deze zo in de release positie. Dat wil je niet tijdens het rijden....

    Weet iemand of Martin al weer terug is van vakantie? Heb zo het idee dat hij mij wel kan helpen met het boodschappenlijstje....:-)

    En....hopen op mooi weer. Wil nu toch echt wel targa gaan rijden
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Ronaldbm; 04/09/2015 om 14:43. Reden: Foto gedraaid :-)
    Project 924....and nice driving


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •