Pagina 3 van de 44 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 437
  1. #21
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Eindelijk, de temp. sensor is binnen en zit er in. Steeksleutel 29, eerst maar eens een goede baco gekocht. Verdr achterruit gecheckt, die zit goed vast dus geen lekkage daar. Wellicht t slot wat strakker zetten?


  2. #22
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldbm Bekijk Berichten
    Eindelijk, de temp. sensor is binnen en zit er in. Steeksleutel 29, eerst maar eens een goede baco gekocht. Verdr achterruit gecheckt, die zit goed vast dus geen lekkage daar. Wellicht t slot wat strakker zetten?
    En werkt het weer naar behoren ,
    Slot wat strakker zeten ? Dat zal niet de oorzaak van de lekkage zijn.
    Er zijn veel mogelijkheden maar als je daar aan denkt kijk dan naar de afstelling van de hele ruit op de auto.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #23
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Ja, lekkage is opgelost en alles werkt weer naar behoren. De fan draait alleen als t moet!

    ik denk aan het slot, omdat de kofferbak mat precies daar nat is. Van boven naar beneden. Daar zit uiteraard ook de afwatering van de achterspoiler. Ergens lekt t in ieder geval. Wat bedoel je precies met de hele afstelling van de achterruit? Of deze er recht in zit, of op gelijke hoogte sluit?
    Project 924....and nice driving


  4. #24
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531
    Ik denk dat de kit van de ruit lek is
    Vaak lekt hij dan ook ter hoogte van het slot
    Ga er maar eens in zitten en laat iemand even met de tuis slang op het raam spuiten


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  5. #25
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Met het weer van vandaag had ik er net zo goed zonder tuinslang in kunnen gaat zitten....

    Nee, zonder dollen. Ik ga nog eens goed kijken. Heb in ieder geval een aardige richting om te zoeken van de week.
    Project 924....and nice driving


  6. #26
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Nou, lekkage even gelaten voor wat het was. Ik heb wat aan de klep gesteld, en de rubbersluiting paste niet helemaal bij de pinnen waarmee die uiteindelijk in het slot valt. We zullen zien, voorlopig staat ie weer even onder de hoes :-)

    Verder afgelopen weekend nieuwe boegiekabels erin gezet. Wat een verschil! De auto loopt een stuk rustiger en meteen een paar honderd toeren hoger stationair. Was wel ff nodig dus.... Tot slot een radio erin gezet. Even puzzelen want de stroom geschakeld via het contactslot was niet te vinden. Terwijl ik volgens mij wel de juiste draad ervoor heb gevonden (in een beschermhoes met de masse en continu). Kortom, maar eens kijken bij het contactslot of daar wat mis gaat. Zou maar zo kunnen. In ieder geval, de radio maar even om de continu stroom gezet. In ieder geval iets.....
    Project 924....and nice driving


  7. #27
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Zo, tijd voor een update. Nieuw wit blokje besteld voor het contactslot. Heb zo het vermoeden dat dit geen kwaad kan, gezien het niet werken van de radiostand. En af en toe niet willen starten (waarvan ik aan de massa dacht), maar dit zou ook nog kunnen. Voor 6.95 hoef je het niet te laten....

    Verder dit weekend tegenvaller. Weer een plas water onder de auto. na enige tijd geen problemen gehad te hebben,toch weer lekkage. Ditmaal - zo te zien - aan de andere kant van de radiateur. Maar zou ook de dop kunnen zijn van het expansievat. Aangezien het isolatiemateriaal nat was onder de kap.... Lijkt mij een gevalletje druk die weer goed opbouwde na de verholpen lekkages, en het volgende zwakke ding dat bezweek....helaas. Hopelijk snel duidelijk en te fixen!

    Laatste leuke klusje, boutje bij de bak aandraaien om de pook weer strak te zetten. Met dank aan alle al handige tips op dit forum :-)
    Project 924....and nice driving


  8. #28
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Nou, geen lekkage gevonden dit weekend... Wellicht wat ruimte bij het ontluchtingsventiel, dat de kvs daarlangs eruit kwam. Hoe dan ook, meteen de thermostaat maar vervangen. Aftappen hoefde niet.... Boel dicht, afgevuld en blijft droog na een rit😄 zal wel weer goed zijn!


  9. #29
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Zo, weekje vakantie gehad. Lekker eruit geweest en bij terugkomst stukje touren! Blijft een fijne auto. Maar helaas voor de vakantie..... Schade aan de bumper. Buurvrouw achteruit erin... Bumper kapot en deuk onder het achterlicht. Pfff op naar taxatie en verzekeringsellende
    Project 924....and nice driving


  10. #30
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Schade is altijd vervelend


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •