Pagina 5 van de 44 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 437
  1. #41
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Taxatie is eindelijk binnen. Toch nog € 860,- kosten incl. BTW. Pfff....
    Project 924....and nice driving


  2. #42
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldbm Bekijk Berichten
    Taxatie is eindelijk binnen. Toch nog € 860,- kosten incl. BTW. Pfff....
    Tja dat is een normale prijs,
    als de verzekering uitbetaald kun je er een gebruikte bumper spuiten en op schroeven.
    Dat deukje is een vervelende, die kun je niet simpel terug kloppen daar moet je als je het goed wilt doen een gaatje of gaatjes in boren en hem er dan uittrekken gaatjes weer dicht lassen en alles verder weer goed afwerken ivbm roest van binnen uit.
    Dan strak maken met een beetje plamuur.
    Dan spuiten.
    tja daar zit wel tijd in .
    stikker en bumperstrip zou ik nieuw kopen.
    Dan heb je het weer netjes.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #43
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531
    Deukje alleen zou zo'n 300 euro zijn als je het laat doen


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  4. #44
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimfrey944 Bekijk Berichten
    Deukje alleen zou zo'n 300 euro zijn als je het laat doen
    Ik had zo'n deukje eens precies hetzelfde in mijn toenmalige 944. Ik heb het dichtgeplamuurd en gladgeschuurd en daar zag je werkelijk niks meer van.


  5. #45
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Crossed my mind. Maar in the end, ik krijg de schade vergoed. Dus laat het eigenlijk net zo lief fatsoenlijk fixen. Heb er dan zelf ook geen werk aan (ook wel eens lekker) en weet zeker dat alles netjes wordt gemaakt (incl sticker en anti-roest behandeling die ik op de taxatie ook zag staan).

    En gezien het werk, inderdaad wel een redelijke prijs ja. Hoewel het veel geld blijft, zeker als je bedenkt wat ik uiteindelijk voor de auto heb betaald.....
    Project 924....and nice driving


  6. #46
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldbm Bekijk Berichten
    Crossed my mind. Maar in the end, ik krijg de schade vergoed. Dus laat het eigenlijk net zo lief fatsoenlijk fixen. Heb er dan zelf ook geen werk aan (ook wel eens lekker) en weet zeker dat alles netjes wordt gemaakt (incl sticker en anti-roest behandeling die ik op de taxatie ook zag staan).

    En gezien het werk, inderdaad wel een redelijke prijs ja. Hoewel het veel geld blijft, zeker als je bedenkt wat ik uiteindelijk voor de auto heb betaald.....
    Zeker, als het verzekeringswerk is lekker netjes laten maken zoals het hoort! Ik vind die 860 trouwens nog meevallen eigenlijk.


  7. #47
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Zo, tijd voor een winter-update. Verzekeringsgeld is binnen! Jammer alleen dat ik nu niet naar de schade-hersteller kan rijden....wordt dus maart.

    Verder vast de bestuurdersstoel eruit gehaald om de bekleding te fixen. Een geduldig werkje....heb een (klein) beginnetje gemaakt, maar het is geen meters die je maakt in een uurtje. Helaas....

    Daarnaast liggen er 4 nieuwe velgen in de tuin klaar om onder de Porsche te schroeven. Heb voor errug weinig 4 originele velgen op de kop getikt, mét profiel op de banden :-). Al een eerste poetsbeurt gedaan, maar op de binnenranden zijn ze hier en daar lastig schoon te krijgen. (Zwarte vlekken). Iemand een goede tip, eens met een fatsoenlijke velgenreiniger proberen ipv een sopje?
    Project 924....and nice driving


  8. #48
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Ik zou ze schuren en spuiten.


  9. #49
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Waarschijnlijk teer en ingevreten remstof.

    Probeer eens met een goede velgenreiniger (iron-x, sonax r2000 gebruik ik zelf). Laten inwerken tot het paars wordt en borstelen. Is veilig voor aluminium en de lak. Heb mijn set borbets er perfect schoon mee gekregen en die waren al duizenden kilometers niet gewassen.

    Mochten er dan nog zwarte puntjes zijn kun je ze nog reinigen met klei. Schuren en spuiten is wat mij betreft de laatste optie.


  10. #50
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Dank!
    Als het droog is zal ik mij er eens aan wagen!
    Gelukkig zitten ze er nog niet onder, wat het poetsen wat makkelijker maakt :-)
    Project 924....and nice driving


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •