Pagina 9 van de 44 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 438
  1. #81
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Ziet er goed uit Ronald! Denk dat je met machinaal polijsten nog een stuk meer rood naar boven kunt krijgen.
    (Voor inspiratie zie: http://www.detailingworld.co.uk/foru...d.php?t=270616 )

    Ben je nog iets van plan met de velgen??


  2. #82
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ptol Bekijk Berichten
    Nee, hij heeft 3 maanden binnengestaan en startte meteen. Ik heb wat dingetjes te doen, maar dat wordt 25 april
    Kijk, het betere werk!
    Project 924....and nice driving


  3. #83
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thijsch Bekijk Berichten
    Ziet er goed uit Ronald! Denk dat je met machinaal polijsten nog een stuk meer rood naar boven kunt krijgen.
    (Voor inspiratie zie: http://www.detailingworld.co.uk/foru...d.php?t=270616 )

    Ben je nog iets van plan met de velgen??
    Ja, dank je! Het meeste vaal is er inmiddels af (Commodant). Moet inderdaad wat langer gaan poetsen, heb nog wat mooie spullen van meguiars staan (polish/wax en een glaze). Nu alleen wat meer tijd.

    Tsja die velgen. Dat is een hoofdpijn dossier aan het worden....Eindelijk de juiste wielsleutel, denk je wat. Heb 4 originele velgen met redelijk rubber erop klaarliggen, alleen die velgen die je nu achter onder de auto ziet zitten met een spacer vast (kun je die zo van je as trekken/hoe zit dat vast?). Mijn originele velgen passen natuurlijk weer niet op die spacers achter....grrr.... Kortom, heb dus een setje van 2X4 originele bouten liggen om ze zonder spacer erop te zetten, of 2X spacer om achter te monteren + 2X4 bijpassende bouten om de velgen weer vast te zetten. Nu is optie 1 makkelijk, echter twijfel hoever de wielen dan weer in de wielkast verdwijnen...dus wellicht mooier met spacers te doen?

    (voor het idee, voor ligt nu 195/65 14" en achter 205/60 15". Dat wordt straks dus 185/70 14")

    Jij hebt zeker nog een setje velgen liggen ?
    Project 924....and nice driving


  4. #84
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Zijn het spacers met eigen tapeind of met gaten erin? Anders verlengde wielbouten scoren of moeren op het tapeind. Originele wielen zonder spacer vallen behoorlijk weg in de wielkast, ziet er een beetje iel uit.

    Setje velgen heb ik niet liggen, hooguit 1 volwaardig reservewiel met rubber uit de jaren 80.


  5. #85
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Zijn spacers met gaten erin. Die kunnen er dus zo af? Probleem is dus dat mijn nieuwe velgen niet passen op de spacers.


  6. #86
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Klus geklaard! En de oude set op marktplaats gezet. Mocht iemand interesse hebben: 2X origineel 195/65 14" en achter 2X niet origineel 205/60 15" met spacers 2,5 cm en bouten, stuur een pm!

    IMG_0107.JPG
    Project 924....and nice driving


  7. #87
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Mooi dat het gelukt is Ronald, ik vind het een ontzettende verbetering!

    Zo te zien is 'ie voor wat verlaagd, staat nog niet helemaal recht. Maar goed, er moet natuurlijk iets te doen blijven.


  8. #88
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Dank je! Ben er zelf ook blij mee, eindelijk een set matchende velgen. Kostte wat moeite voor een op het oog simpele klus.

    De ondergrond is trouwens ook niet vlak, maar zal eens checken hoe recht die is. Ik zag wel dezelde set rode koni's eronder liggen. Zou dus vlak moeten staan?

    Nn, martin, dank voor de wielbouten!


  9. #89
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    image1.JPGimage2.JPG

    Je hebt gelijk Thijs, bijna helemaal recht....
    In ieder geval, direct resultaat voelbaar. Minder nerveus, strakker op de weg :-) Heerlijk gereden vanmiddag!
    Project 924....and nice driving


  10. #90
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Weer even een korte update!
    Vandaag de Km-teller kabel vervangen en de koplampen (één door, steenslag). Met dank aan Martin voor de suply's! Beide klusjes vielen erg mee.
    Zelfs de kabel trekken ging soepel! Daarmee de auto APK ready (denk ik).

    Verder een poetsmachine op de kop weten te tikken en aan het polijsten geslagen. Met commodant. Resultaat is aardig,maar nog niet waar het zijn moet.
    De moterkap leeft echt op, alleen de zijpanelen blijven echt een dikke tint afwijken van de portier. Gewoon nog eens doen denk ik, voordat ik met de wax (macguyars) aan de gang ga.
    Project 924....and nice driving


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •