Pagina 39 van de 44 EersteEerste ... 29353637383940414243 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 390 van de 437
  1. #381
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Nou vooruit dat, nog een update voor de winterstop. Auto weer netjes weggezet, dit jaar géén sleutelplannen voor de winter. Want ik ga verhuizen, 800 m verderop wonen. Groter (hoek)huis met eindelijk een (verwarmde) garage voor de P. Kortom, laatste keer overwinteren onder de carport en dan binnen. Nu dus druk met van alles en nog wat regelen. 1 feb de sleutel, eind feb erin. Dus ook al voorzichtig aan het rondkijken naar een poetsbrug oid, lijkt mij een mooie aanvulling voor de garage. Maar dat zien we wel als de auto er eenmaal in staat en huis klaar is.

    Verder dus veel gereden, even weg van die virus ellende en thuiswerken, fijne escape :-)

    Dus nee, na de APK eigenlijk niet meer gesleuteld. Anyway, voor volgend jaar toch maar eens een koprevisie overwegen (iets met verkopen met overwaarde). Zien we in 2022 wel weer!
    Project 924....and nice driving


  2. #382
    Ingeschreven
    18/01/2008
    Berichten
    270

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Klinkt als klepsteelrubbers: om die te vervangen hoeft niet perse de cil.kop eraf.
    Die gozer die in dezelfde schuur deed sleutelen als 'Dude-lange'


  3. #383
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Ja dat vermoeden heb ik ook. Zou mooi zijn, want van het een….


  4. #384
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Komt soms heel veel meer......


  5. #385
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Dat dus, haha


  6. #386
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Zo, update! Gister weer een eerste rit kunnen maken, na onze verhuizing. De P slaapt nu binnen :-). Heerlijk om de boel weer op starten en even te kunnen touren. Geen gekke dingen, altijd fijn als het weer starten en lopen is. Alvast nieuwe bougies, verdeler en kabels besteld. Die zijn inmiddels ook al wat ouder. Alles weer fris voor dit nieuwe seizoen!


  7. #387
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Komende dagen ook nog mooi weer. Dus dat kan genieten worden. Juist voor dit soort dagen had ik dus die 924 gekocht. Te fris om open te rijden, maar lekker een een gesloten klassieker toeren. Alhoewel €2,25 per liter niet echt uitnodigend klinkt..... Maar goed, ik wacht nog op de motor. Er moeten nog een paar laatste dingetjes gebeuren. Dat is als het werk "tussendoor" gedaan wordt. Scheelt in de knip, maar kost iets meer tijd.


  8. #388
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Exact! Leuke van de targa is dat je het dak gewoon op een kiertje kunt zetten. Genieten van de uitlaat sound (dansk), kachel aan en goed te doen. Hopelijk in het voorjaar weer mooi genoeg om met dak eruit te rijden. De benzineprijzen neem ik voor lief. Met de daily voel je m wel, maar voor die ritjes met de P op jaarbasis goed te overzien..


  9. #389
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Dat open dak is nog wel een dingetje. Op de kiepstand vond ik het wel fijn, maar toen ik het hele dak eruit had vond ik het wel een bak herrie op de snelweg met 100 km/u. Wat ik ook met de deflector deed. Mijn cabrio maakt veul minder lawaai met het dak eraf. Maar het blijft wel lekker bij binnendoor toeren.


  10. #390
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Heb even jullie kennis nodig! Na omdraaien van de sleutel in contact hoor ik dat de startmotor een korte klik geeft, maar starter draait niet. Draai ik de sleutel terug en daarna weer naar starten gaat de benzinepomp lopen en draait de starter wel. Waar ga ik zoeken? Witte blokje, de ecu of startmotor zelf? Mijn eerste ingeving zit op ecu of witte blokje, aangezien de benzinepomp niet direct aanslaat maar pas bij de 2e poging (zou voorloop moeten geven, signaal via ecu?) tips welkom!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •