Pagina 42 van de 44 EersteEerste ... 3238394041424344 LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 437
  1. #411
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Zo, dan nog even de update. Inmiddels de P al weer een weekje terug! Wat een verandering :-) Maar goed, had wel iets meerwerk dan alleen de kop revisie achteraf. Voor nog nieuwe schijven, blokken en lagers. Remt en stuurt weer lekker strak. Achter nog een remcylinder vervangen, de oude liet geen vloeistof meer door.....

    Bij Kop revisie bleken 4 kleppen toe aan vervanging. Waterpomp eruit geslepen, dr zat een bout zo vastgeroest dat het niet meer te doen was. Nieuwe riemen erop uiteraard. Wat koelslangen vervangen. en de bijvangst die benzineslang. Kost wat....heb je ook weer wat. Komende jaren kunnen we weer goed voorruit. Gisteren al weer lekker kunnen rijden. Je merkt het meteen. Motor loopt stukken soepeler en trekt makkelijker weg. En sturen & remmen gaat zoals het hoort, strak. Wat een paar verse lagers al niet doen!
    Project 924....and nice driving


  2. #412
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Ja lekker als de reparaties niet voor niets zijn geweest. Ik sta nu bij de uitlijnmeneer. Helaas zit de boel achter nogal ernstig vast. En de uitlijning klopt niet. Dus dat laten we even zo. Ik laat de voorkant netjes zetten en dan in de winter de hele handel achter los, zodat dat volgend voorjaar opnieuw uitgelijnd kan worden.


  3. #413
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Onder de motorkap zitten links en rechts twee rubber dopjes, thv het zijscherm. Zie foto. Bij mij ontbreekt er een… heeft iemand die toevallig liggen?

    Verder ben ik nog op zoek naar een luchthapper voor de dynamo. Die plastic inlaat die je in de neus vastklikt. Die van mij is gebarsten.


  4. #414
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Project 924....and nice driving


  5. #415
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Mooi om te zien en lezen dat je nog steeds geniet van de 924 Ronald, na deze werkzaamheden kun je er de komende jaren weer probleemloos (afkloppen) tegenaan!


  6. #416
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Thanks Thijs! Ja, daar ga ik ook wel vanuit. Kost wat, heb je ook weer wat, hahaha. En zekers genieten


  7. #417
    Ingeschreven
    28/01/2021
    Berichten
    457

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Mocht je er niet uit komen met die tuit voor de dynamo, ik kan 'm sowieso 3d printen.

    Die plugjes zou ik denk ik ook nog wel kunnen tekenen, mijn auto heeft ze alleen niet. Dus dan heb ik even hulp nodig met wat maten.


  8. #418
    Ingeschreven
    06/08/2021
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    743

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Ronald, er wordt nu zo'n witte tuit voor de kogelslingeren van je dynamo aangeboden op mp.
    https://www.marktplaats.nl/v/auto-on...bers-en-kapjes


  9. #419
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Top, dank Berend, Riggard! Ik ga even op die MP advertentie af. En kom wellicht nog even terug met de maten van het dopje ;-) Zou fijn zijn!
    Project 924....and nice driving


  10. #420
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Update, die tuut ziet er gescheurd uit, daar heb ik ook last van :-) Ik stuur je een pb Riggard!
    Project 924....and nice driving


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •