Pagina 1 van de 44 1234511 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 437

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Rode Porsche 924 targa opknappen

    Dag Allemaal,

    In het even voorstellen stukje heb je mijn 924 al kunnen zien, Een flink verlaagde targa uit '84.
    Aangezien er nog een hoop aan moet gebeuren, wellicht aardig dus om dit topic met alles te vullen waar ik in de loop van de tijd tegenaan ga lopen.

    Voor de korte termijn in ieder geval op mijn to do list:
    - Waterlekkage oplossen (ergens bij de radiateur, maar alleen bij wegzetten na het rijden??)
    - Vsnaar aanspannen, dat gegier bij starten kan echt niet :-(
    - Slechte massa, linksaf met lampen aan is een aardige kerstboom in de achterlicht unit.

    Kortom, aan het werk!
    Project 924....and nice driving


  2. #2
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Radiateur misschien net afgevuld?
    Vsnaar aanspannen kijk dan ook even naar je ophang beugel en de busje in het rubber!
    Alle massa punten goed schoonmaken (schuren) en dan contaktspray

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  3. #3
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Yep, radiateur is net afgevuld... Maar, zag een leg op de dikke slang, bij de aansluiting net onder de temp sensor (dus die ook verdacht, dat het erop lekt).
    Hoewel ik de slang net opnieuw goed heb vastgezet, en geen schade erop zag.....hmmmm.... Iemand suggestie?

    De Dynamo zit helaas nog muurvast. Boutje al wel lekker in de spray gezet. Maar helaas, nog geen snaar aan kunnen spannen.
    De eerste keer starten zonder piep. Maar vanmiddag.....meer herrie uit de snaar als uit de uitlaat :-(
    Project 924....and nice driving


  4. #4
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Denk vandaag de temp. sensor maar even aan te draaien. Uitsluiten of het lek daarvan is.
    Ik kan ook nog een stukje van de waterslang afhalen en opnieuw bevestigen, toch lang genoeg. Kijken of daar de lekkage zit..
    En eens kijken of die dynamo bout nu eindelijk los zit......
    Project 924....and nice driving


  5. #5
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Helaas afgelopen weekend niet zo veel meer kunnen doen. Kortom, vingers jeuken om de KVS lekkage op te lossen.
    En met een beetje geluk & mooi weer, de komende weken met de lak aan de slag. Auto is behoorlijk vaal her en der, en steenslag-schade die gevuld & gespoten moet worden.

    Daarmee, en het strak zetten van de pook hoop ik eigenlijk voor de winter een aardig eind te komen. Zou fijn zijn om hem zover gereed weg te kunnen zetten. Trouwens iemand tips hoe de drie maanden stilstaan door te komen? Bij mij staat die onder de carport, met een goede hoes erover heen. Maar wat is het beste, accu eruit en na 3 maanden weer wakker maken. Of in de tussenliggende periode regelmatig laten draaien?

    Dank voor de input!
    Project 924....and nice driving


  6. #6
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Als hij buiten staat op blokken zetten en ik zou hem toch een paar keer warm laten lopen.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  7. #7
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Op blokken? Ik hoor ook wel eens dat één keer in de week een stuk naar voren of achteren ook voorkomt dat de banden vierkant worden?
    En toch wel warm lopen. Klinkt wel OK inderdaad. 3 maanden stilstaan zal ie niet beter van worden zonder te lopen....
    Project 924....and nice driving


  8. #8
    Ingeschreven
    03/09/2013
    Berichten
    24

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Als het niet sneeuwt/niet gestrooid is kan je best een km of 15 a 20 ermee rijden om de paar weken toch? Oh, wacht, gaat niet ivm belasting. Is mij even alweer ontgaan Moet daar straks ook nog aan wennen idd.


  9. #9
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    exact... rijden is beter dan warmdraaien, maar ja....
    Project 924....and nice driving


  10. #10
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Rode Porsche 924 targa opknappen

    Nou vandaag snel even de temperatuursensor aangedraaid en op naar de oldtimerdag in Huizen. Heenweg geen lekkage meer, terug thuis stiekem weer wel. Het lijkt iedere keer opgelost te zijn en daarna na een tweede of derde rit toch weer terug te keren. Iemand een idee?

    Verder heerlijke dag gehad natuurlijk en een fijne rit!
    Project 924....and nice driving


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •