Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: sigmundfreund

  1. #11
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: sigmundfreund

    Stoer hoor, een nog niet lopende 924 kopen. Heb de mijne nog maar net, maar durfde dat niet aan. Dus een goed lopend exemplaar gekocht. Wel veel werk eraan, maar goed.... hoewel hier dus nog maar zelf, welkom! Ben benieuwd hoe je project verloopt!
    Project 924....and nice driving


  2. #12
    Ingeschreven
    01/08/2014
    Berichten
    29

    Re: sigmundfreund

    Welkom op het forum! Wat betreft het zorgen dat de nokken goed gesmeerd worden: let daarbij eventjes op het plastic knietje van de smeerleiding, naar mijn weten is dit nog wel een zwakke plek (de mijne kwam er in duizend stukjes uitvallen, was ook goed te zien aan de nokken).

    Wederom een leuk projectje om te volgen! Houd ons op de hoogte en veel succes er mee!


  3. #13
    Ingeschreven
    03/09/2013
    Berichten
    24

    Re: sigmundfreund

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.B.H. Bekijk Berichten
    Dop 24 op de ratel en op de krukas zit en v snaar wiel met een bout van die afmeting vast.
    En wat kan al beschadigd zijn, krassen op nokken of klepstoters als die klem zaten , zitten krassen in cilinder want of op de zuigers als daar roestvorming zat of
    Vast zittende zuigerveren .......... tja hangende klep die een tik van de zuiger heeft gekregen enz.
    Maar het kan ook goed mee vallen hoor. Gewoon eerst alles eerst even nalopen .
    Als alles netjes op en neergaat draaid en soepel loopt klepspeling goed is ben je al goed onderweg.
    Nogmaals succes
    En als je het niet vertrouwd ik zit niet zo ver bij je vandaan.
    Dan zet je hem op kar en kom je naar mij toe.
    Voor een kleine vergoeding kan je veel leren en zelf sleutelen.
    Duidelijk, zal het allemaal hier rustig opnieuw doen inderdaad. Overduidelijk dat ik nog veel moet leren, maar dat komt wel met de tijd en hopelijk met niet al te idiote kosten voor idiote fouten. Kan hem nog niet zomaar op de kar zetten want beheers nog geen B+E, al wordt het steeds duidelijker dat ik die maar eens moet gaan halen. Ben daar nu nog te afhankelijk voor.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldbm Bekijk Berichten
    Stoer hoor, een nog niet lopende 924 kopen. Heb de mijne nog maar net, maar durfde dat niet aan. Dus een goed lopend exemplaar gekocht. Wel veel werk eraan, maar goed.... hoewel hier dus nog maar zelf, welkom! Ben benieuwd hoe je project verloopt!
    Waar zit daar de uitdaging in ? Nee zonder dollen wel bewust voor dit exemplaar gekozen omdat ik hiervan weet dat er in elk geval maar één persoon aan heeft lopen rotzooien, en niet 14 zoals die bij Jet Cars staat. We zullen zien wat het wordt. Ik open een projecttopic op het moment dat ik de auto heb.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piet03 Bekijk Berichten
    Welkom op het forum! Wat betreft het zorgen dat de nokken goed gesmeerd worden: let daarbij eventjes op het plastic knietje van de smeerleiding, naar mijn weten is dit nog wel een zwakke plek (de mijne kwam er in duizend stukjes uitvallen, was ook goed te zien aan de nokken).

    Wederom een leuk projectje om te volgen! Houd ons op de hoogte en veel succes er mee!
    Thanks voor de tip!

    Bedankt voor het welkom allen


  4. #14
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: sigmundfreund

    Haha, die bij Jet Cars... Wat een wrak is dat.


  5. #15
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: sigmundfreund

    Ben benieuwd naar je projecttopic! En ja, Jet Cars roept bij mij ook wat vraagtekens op....
    Project 924....and nice driving


  6. #16
    Ingeschreven
    16/09/2014
    Berichten
    2

    Re: sigmundfreund

    Hoi! Ik ben de vriendin van Daniel en ik kom hier ook loeren. Zelf ben ik in het bezit van een Fiat 126.

    De ambulance is iig geregeld, zaterdagochtend halen we hem op. Nu al zin in


  7. #17
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: sigmundfreund

    Welkom op dit forum!


  8. #18
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: sigmundfreund

    Welkom Daniel, succes met de werkzaamheden.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •