Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Gitta

  1. #1
    Ingeschreven
    17/09/2014
    Berichten
    4

    Gitta

    Stel je voor
    Hallo 924-fans!


    Ik ben Gitta, woon in Scheveningen en heb een paar dagen terug ook een leuke 924 weggehaald bij JetCars. Net als Daniel met zijn cremekleurige gisteren. Heb hem wel zien staan maar was voor mij een te groot project. Die van mij was in een mooie staat wat carrosserie betreft en liep ook meteen. Er hoeft alleen wat klein onderhoud aan gepleegd te worden.

    - Lampen geven alleen groot- en stadslicht. Dimlicht niet, maar heb al op verschillende fora rondgekeken en daar kom ik wel uit.
    - Motor start tot nu toe altijd, soms met een klein beetje moeite en loopt vervolgens ook goed. Zit alleen een soort bokje in, waardoor hij een beetje onregelmatig klinkt.
    - Kilometerkabel ligt los in de achterbak
    - De lak op een paar plekjes een klein beetje opkalefateren.

    Verder ziet ie er echt puik uit!

    Voor het geld dat ik hem maandag opgehaald heb had ik eigenlijk verwacht dat ik na een half uur ergens langs de weg zou eindigen. (Prijzen bij JetCars zijn heel laag, maar garantie tot aan de deur. Klagen veel mensen over, maar wat verwacht je dan ook????) Na aanschaf kwamen er ook nog eens een taxatierapport en allerlei facturen van onderhoud tevoorschijn. Leuk! Had ik niet verwacht, maar kon daardoor wel zien dat iemand haar met veel liefde al die jaren onderhouden heeft bij Master Cars (Porsche Classic Center).

    Nu dus lekker er mee rijden, kleine dingetjes onderhoud ff doen en dan genieten van dit leuke wagentje!20140915_161919.jpg


  2. #2
    Ingeschreven
    03/09/2013
    Berichten
    24

    Re: Gitta

    Ho ho, die van mij heb ik niet weg bij Jet Cars. Was meer een grapje richting het materiaal wat daar normaal gesproken staat Maar ik hoop dat je geluk hebt en het allemaal meevalt inderdaad


  3. #3
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Gitta

    Welkom hier op dit uiters leerzame en gezellige forum.
    En veel 924 plezier gewenst Gitta
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  4. #4
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Gitta

    Welkom in het 924 walhalla


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  5. #5
    Ingeschreven
    17/09/2014
    Berichten
    4

    Re: Gitta

    Beter voor jou! Die van cremekleurige JetCars staat inderdaad nog op marktplaats en heeft echt heel veel liefde en aandacht nodig wil je daar fatsoenlijk mee de weg op


  6. #6
    Ingeschreven
    27/05/2012
    Berichten
    407

    Re: Gitta

    Wat een mazzel dat je zo'n wagen bij jetcars hebt kunnen vinden!


  7. #7
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Gitta

    Ik heb deze daar al eens eerder zien staan, volgens mij was het interieur ook nog best in goede staat, stuur en stoelen etc. En welkom!


  8. #8
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: Gitta

    Welkom. In ieder geval mooie velgen.

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  9. #9
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: Gitta

    Welkom op dit forum!


  10. #10
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Gitta

    Welkom Gita! Ziet er netjes uit maar het eerste wat ik zou doen is die zijknipperlichten vervangen. Dit wat er nu op zit is niet origineel.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •