Pagina 5 van de 5 EersteEerste 12345
Resultaten 41 tot 45 van de 45

Onderwerp: Meeting 12 oktober

  1. #41
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fahrvergnugen Bekijk Berichten
    Ik stond om 11:30uur met een gruwelijke kater klaar om te vertrekken, start ie niet.
    vrijdag zonder problemen in de garage gezet en vanmorgen deed de brandstofpomp het niet. nu ff geen zin om te sleutelen maar helaas dus niet naar de Meern.
    Tja, dan had de auto ook een kater... Balen, maar volgende keer beter! Succes met sleutelen


  2. #42
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Meeting 12 oktober

    Net terug van een gezellige meeting. Veel mooie 924's gezien en veel aardige mensen ontmoet. En het weer deed goed mee. Harry nog even mijn warmstartprobleem bekeken, waarvoor dank. Vanavond zal ik mijn foto's in het daarvoor bestemde topic zetten. Bedankt allemaal voor de leuke middag!


  3. #43
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Meeting 12 oktober

    Hi all, erg leuk om jullie te ontmoeten, dat terwijl ik de mijne pas 2 maanden heb :-) ! Gezellige meeting, mooi weer en gafe auto's. Super.

    Ik hoorde al stemmen opgaan voor een tourrit de volgende keer. Leuk! Heb er nu al zin in. Bedankt!
    Project 924....and nice driving


  4. #44
    Ingeschreven
    24/08/2014
    Berichten
    45

    Re: Meeting 12 oktober

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jayke Bekijk Berichten
    Tja, dan had de auto ook een kater... Balen, maar volgende keer beter! Succes met sleutelen
    Nu krijgt ie geen drank meer


  5. #45
    Ingeschreven
    08/07/2014
    Berichten
    92

    Re: Meeting 12 oktober

    Inderdaad toffe meeting , en volgende keer iets dichter richting België ?? Super toffe mensen en weer wat bijgeleerd :-)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •