Pagina 4 van de 12 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 111

Onderwerp: Mexico Beige 924

  1. #31
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Mexico Beige 924

    Succes ermee dan!


  2. #32
    Ingeschreven
    16/08/2015
    Berichten
    96

    Re: Mexico Beige 924

    Hahah, laat je niet uit het veld slaan door pessimistische monteurs. Het ziet eruit alsof het een fiks project word, maar zelfs als alles misgaat heb je een erg leerzame ervaring achter de rug, toch? En zoveel kan er niet misgaan aangezien je de knappe koppen van het 924 forum achter je hebt!
    Succes!


  3. #33
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: Mexico Beige 924

    Ik zag op je foto dat hij al gelopen had......op de aanhanger...........

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  4. #34
    Ingeschreven
    03/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.531

    Re: Mexico Beige 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dominic Bekijk Berichten
    Hahah, laat je niet uit het veld slaan door pessimistische monteurs. Het ziet eruit alsof het een fiks project word, maar zelfs als alles misgaat heb je een erg leerzame ervaring achter de rug, toch? En zoveel kan er niet misgaan aangezien je de knappe koppen van het 924 forum achter je hebt!
    Succes!

    Vind wel dat we realistisch moeten blijven
    Van het begin af heb ik deze auto al niet het beste project gevonden
    Maar als het je gaat om lekker rijden en sleutelen en niet kijkt naar de staat van de auto prima
    Maar moeders mooiste zal het nooit meer worden
    En dan vind ik de worden van die monteur erg passen
    Met wijnig geld Rijdend maken apk er op en rijden zou ik zeggen


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  5. #35
    Ingeschreven
    12/03/2016
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    129

    Re: Mexico Beige 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !979-924Frank Bekijk Berichten
    Quate van de monteur die met me mee keek: :ben je in deze auto getrouwd, of geboren?"Zo nee dat zou ik er niet aan beginnen.
    Wie is de monteur om dat te beoordelen?
    Als jij dit project wilt starten moet je het vooral doen.
    Natuurlijk moet er het een en ander aan gebeuren, had je anders verwacht?

    Jimfrey944 zei het al: (Met weinig geld) Rijdend maken, apk er op en rijden zou ik zeggen.

    Buitenkant gewoon zo laten, als 'ie technisch goed is heb je er een fraaie 924 aan.

    Just my 2 cents...
    924 - Nr. 1743
    Boxster S 550 Spyder - Nr. 1052/1953
    Cayman S Sport - Nr. 141/700


  6. #36
    Ingeschreven
    12/06/2016
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    68

    Re: Mexico Beige 924

    Dat is idd ook mijn ideee. eerst maar eens technisch op orde, door de APK en rijden. Tzt wil ik wel de voorschermen vervangenen en waar nodig wat roestplekken behandelen om verdere achteruit gang te voorkomen. Vandaag heb ik voor het eerst even tijd om te zien of ik hem aan het lopen krijg.

    Daarover: Als ik in Haynes kijk zie ik geen startrelais los van de startmotor. Kan dan kloppen of zie ik nu iets over het hooft? Ik hoor wel een klik als ik de sleutel omdraai maar kan niet goed beoordelen waar dit vandaan komt.
    zoekende:
    Voormalig: Porsche 924 1979 Mexico beige


  7. #37
    Ingeschreven
    12/06/2016
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    68

    Re: Mexico Beige 924

    Witte blokje vervangen, helaas zonder resultaat. Ik meet wel massa door de hele motorruimte. Met de Multimeter op de plus pool en willekeurige plekken onder de motorkap en op het blok meet ik 12,8 Volt Om de accu uit te sluiten ook met startkabels geprobeerd. De auto is lopend weggezet en is destijds gestart zonder problemen. Iemand nog ideeën of tips?
    zoekende:
    Voormalig: Porsche 924 1979 Mexico beige


  8. #38
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Mexico Beige 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !979-924Frank Bekijk Berichten
    Dat is idd ook mijn ideee. eerst maar eens technisch op orde, door de APK en rijden. Tzt wil ik wel de voorschermen vervangenen en waar nodig wat roestplekken behandelen om verdere achteruit gang te voorkomen. Vandaag heb ik voor het eerst even tijd om te zien of ik hem aan het lopen krijg.

    Daarover: Als ik in Haynes kijk zie ik geen startrelais los van de startmotor. Kan dan kloppen of zie ik nu iets over het hooft? Ik hoor wel een klik als ik de sleutel omdraai maar kan niet goed beoordelen waar dit vandaan komt.
    Relay zit op de startmotor noemen we bendix
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  9. #39
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Mexico Beige 924

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !979-924Frank Bekijk Berichten
    Witte blokje vervangen, helaas zonder resultaat. Ik meet wel massa door de hele motorruimte. Met de Multimeter op de plus pool en willekeurige plekken onder de motorkap en op het blok meet ik 12,8 Volt Om de accu uit te sluiten ook met startkabels geprobeerd. De auto is lopend weggezet en is destijds gestart zonder problemen. Iemand nog ideeën of tips?
    Voorzichtig met een hamer op de bendix tikken als je geluk hebt schakedl hij de startmotor in.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  10. #40
    Ingeschreven
    12/06/2016
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    68

    Re: Mexico Beige 924

    Bedankt M.B.H, dat vermoeden had ik al maar lees her en der over een startrelais. Van het weekend kruip ik er onder om de startmotor aan inspectie te onderwerpen. En de bendix en tikkie te geven
    zoekende:
    Voormalig: Porsche 924 1979 Mexico beige


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •