Pagina 1 van de 8 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 79
  1. #1

    924S 09/1989 (met mooie stickers)

    Daar komt de uitslag, hebben we 400km voor niks gereden of was dit het koopje van het jaar?
    Trommelgeroffel graag,..................................... :mrgreen:

    Jahoor, we hebben hem gekocht :-D :grin: 8) :mrgreen: :lol: (dit smiliemisbruik moest er even uit)

    Wat een megakoopje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Het interieur lijkt wel nieuw, er zit bv nog geen korreltje zand of sprietje gras vast in de bekleding, ZO nieuw.
    Als het scheurtje van 3 cm in de bestuurdersstoel, en de 4 minischeurtjes in het dashboard er niet waren geweest zou ik zo geloven dat hij maar 6000 km gelopen heeft ipv 106000km.
    Werlijkwaar, wat een mooi interieur
    De buitenkant is ook om van te smullen, op 2 kleine deukjes in de motorkap, en de wat matte koplampen + tussenstukje na.
    De lak lijkt wel nieuw verder!!!
    Oja, de voorspoiler ligt er af en moet even gespoten worden, dat ook nog.
    Maargoed, verder is hij gewoon zeeeeeeeeeeeeeer mooi, net zo mooi (of mooier) als op de foto's
    Ik weet nu ook hoe stuurbekrachtiging, een spelingvrij differentieel en niet doorgezakte stoelen rijden :lol:
    De accu, achterbanden en voorschijven en blokken zijn inderdaad nieuw.
    Dan zou je denken dat er van die chineese wingwang bandjes opliggen, maar dat is dus niet zo.
    Er liggen achter twee dure brede bridgedstone (of hoe je het schrijft) op.
    De vorige eigenaar waarvan deze pas zelfbegonnen garagehouder de auto van heeft gekocht had de auto een jaar buiten onder een boom gestald.
    Daardoor was hij zo lelijk geworden door al de troep van die boom dat die meneer hem toen voor een appel en een eui verkocht heeft.
    De garagehouder wou hem vervolgens gaan gebruiken voor op het circuit, maar nadat hij ontdekt had hoe mooi hij was onder de troep heeft hij hem toch maar eens te koop gezet.
    Hij zei dat ze op marktplaats tussen de 1000 en 5000 euro voor een 924 vragen, daar was hij dus maar tussenin gaan zitten :mrgreen:
    Nu ga ik stoppen, er is zoveel meer postiefs te vertellen maar dat ben ik nu even kwijt, moet de indrukken van vandaag even verwerken :wink:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  2. #2

    Re: Leuke 924s te koop

    hahahah dat word fijn slapen zo!

    klinkt geweldig tsja soms moet je maar es geluk hebben he..
    ben benieuwd naar de foto's! maar die voglen vast snel..
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  3. #3
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Leuke 924s te koop

    Gefeliciteerd, gave aankoop zo te horen!


  4. #4

    Re: Leuke 924s te koop

    Dankjulliewel, hij zal op de meeting verschijnen
    Zal een leuke nacht worden inderdaad, al zal het opzich wel meevallen omdat ik de laatste dagen slecht geslapen heb vanwege dat verstandkiestrekgebeuren.
    Ik moest met een extra kussen slapen en dat is dus niks voor mij oll:
    Maargoed, er komt weer wat bovendrijven, de motor is nog niet zo heel lang geleden compleet gereviseerd!!!!!!!!!!!
    Door hupeldepup Porsche (een bekende in ieder geval).
    Op best wel veel plekken zit van die rode verzegelingsverf zodat je kan zien dat het niet meer los is geweest daarna :mrgreen:
    Nu maar wachten tot woensdagmiddag, dan gaan we de rest betalen, hem overschrijven en gaat hij lekker mee naar huis, mag hij naast m'n ''gewone'' 924 (die tegenover deze een wrak is oll: )staan
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  5. #5
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Leuke 924s te koop

    :-D Gefeliciteerd! Een luxere en sportievere uitvoering van de 924 bestaat niet! Wat een mega koopje! Welke ga je nu meenemen 6 april? :grin:
    S power!


  6. #6

    Re: Leuke 924s te koop

    Welke ik 6 april meeneem kan je zelf natuurlijk al raden :mrgreen:
    Als hij dan klaar is (beurtje), en m'n vader vindt het goed (hij is ook voor de helft eigenaar) wordt het dus de Porsche 924 S Le Mans
    OF, ik ga met m'n eigen, en m'n vader komt mee met de S Le Mans :-D
    Eens vragen of m'n vader daar zin en tijd voor heeft :wink:

    Mag ik trouwens vragen hoeveel jij hebt betaald voor je S Le Mans?
    Of hou je dat liever voor je zelf?
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  7. #7
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Leuke 924s te koop

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !Ik-rij-belastingvrij!
    Mag ik trouwens vragen hoeveel jij hebt betaald voor je S Le Mans?
    Of hou je dat liever voor je zelf?
    Best wat meer en daarbij is de lak ook niet meer wat het ooit geweest is, maar er is aardig wat onderhoud uitgevoerd door Timmerman voordat hij afgeleverd werd. 2500 is ook wel echt een _mega_ koopje voor een auto in die uitvoering en al helemaal in de staat die je beschrijft (zeker ook als de km's kloppen). Werkt je airco trouwens?
    S power!


  8. #8
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Leuke 924s te koop

    Ik zeg GEFELICITEERD!

    hoort zich aan als een prima aankoop van het jaar.

    Een nieuwe voor in de projectenlijst?


  9. #9
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: Leuke 924s te koop

    gefeliciteerd! Ik hoop wel dat je nu wat harder gaat rijden dan 90 m/uur... dat kan echt niet met een P en zeker niet met je nieuwe aanwinst!


  10. #10

    LeMans belastingvrije

    Space: Of de airco werkt weet ik niet oll:
    De man kwam bertrouwbaar over (dat zegt natuurlijk niks) en we hebben alleen even een stukje heen en weer gereden in de straat.
    We hebben ook niet meer dan 120 km/h gereden oll:
    M'n vader zegt dat het wel goed zit, hij heeft al heel wat auto's gehad vroeger (voor de handel) en hij heeft gekeken naar wat hij nodig vondt :wink:
    Oja, even over de prijs, jij zegt dat we 2500 euro hebben betaald.
    Tel daar maar eens 250 euro vanaf :-D
    Hij vroeg 2450 en we hebben er nog 200 af kunnen pingelen :mrgreen:

    VonG: Meestal rijdt ik nu ongeveer 100 km/h, daarboven trilt het stuur me TE erg en dat is ook niet echt fijn oll:
    Het wordt tijd dat ik m'n wielen eens laat balanceren ops:
    Met de S zal ik ook niet harder dan 120 km/h gaan, het is dan wel een Porsche, maar dat zegt nog niet dat je maar minimaal 150/160 moet gaan blazen over de snelweg :shock:
    Veiligheid staat bij mij voorop, en 120 vindt ik hard zat :wink:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •