Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 45678
Resultaten 71 tot 79 van de 79

Onderwerp: Onze Eisbaerin

  1. #71
    Ingeschreven
    02/09/2010
    Locatie
    Brussel (B)
    Berichten
    277

    Re: Onze Eisbaerin

    Bedankt voor de tip. Waarschijnlijk is het ook gewoon het beste om te verkopen "als is" en de rest aan de koper te laten. Mocht die dan toch nog iets van mij verwachten, dan beperkt dat dan ook de ruimte om te onderhandelen over de prijs.
    Porsche 924 "Earl" »weggegeven«
    Porsche 924 Sondermodell Le Mans 1980
    "Die Eisbaerin von Neckarsulm" »verkocht«
    Porsche 924 diverse schaalmodellen 1:43 en 1:87 »aanwezig«
    Porsche 924 zo goed als nieuw »toekomstdroom«


  2. #72
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: Onze Eisbaerin

    Is een APK erop veel werk? Gezien alle investeringen die je er al in heb zitten, loont het misschien de moeite er een nieuwe APK op te plakken en daarmee bij verkoop een betere prijs te pakken? Waarschijnlijk ook makkelijker voor een evt. invoer als de auto gekeurd is.....
    Project 924....and nice driving


  3. #73
    Ingeschreven
    02/09/2010
    Locatie
    Brussel (B)
    Berichten
    277

    Re: Onze Eisbaerin

    Ik weet eigenlijk helemaal niet of er verschil zit tussen APK aanvragen voor een auto met geldige APK of zonder (mijn laatste verliep in 2013), maar het kost mij in ieder geval meer, omdat ik er zowel in België als in Nederland niet mee mag rijden: In Belgie niet vanwege NL kenteken en in NL niet vanwege APK. Verdere extra kosten zouden meevallen. De pook van de handrem schiet soms los en het verwarmingselement van de aanjager heeft het opgegeven. Dat laatste hoeft waarschijnlijk niet eens hersteld voor de APK. Het is meer de tijd die het kost en het gedoe. Als ik daaraan zou beginnen, zou ik waarschijnlijk niet eens meer verkopen maar gewoon invoeren en weer zelf rijden, en dat is wanneer ik meer kosten zou maken, want er zijn nog wel wat klusjes te verzinnen die haar nog beter zouden maken (rubbers, misschien toch maar eens nieuwe lak, enz. enz. enz.)

    Het hele probleem is dat het er nu niet van komt en dat ik het zonde vindt dat ze al jaren stilstaat. Omdat zelf doen toch nog altijd een optie blijft, hoef ik sowieso niet erg flexibel te zijn met de prijs. Ik heb geen enkele haast met verkopen. Het hoeft niet, dus als iemand het niet eens is met de prijs, ben ik even blij als teleurgesteld. Dan blijft de droom toch nog wat langer leven.

    Het zou ook zonde zijn om eerst helemaal APK te regelen en dan aan een Duitser of een Belg te verkopen. In alle gevallen zou een koper met weinig investering een wagen hebben die veel meer waard is dan wat het hem kost... tenzij die het om wat reden ook laat versloffen net als ik op het moment.
    Laatst gewijzigd door Sharjah; 28/03/2018 om 21:09.
    Porsche 924 "Earl" »weggegeven«
    Porsche 924 Sondermodell Le Mans 1980
    "Die Eisbaerin von Neckarsulm" »verkocht«
    Porsche 924 diverse schaalmodellen 1:43 en 1:87 »aanwezig«
    Porsche 924 zo goed als nieuw »toekomstdroom«


  4. #74
    Ingeschreven
    02/09/2010
    Locatie
    Brussel (B)
    Berichten
    277

    Re: Onze Eisbaerin

    Het is toch een virus, he...
    De verkoop van de Eisbärin is nog niet volledig afgehandeld en ik zit alweer te kijken naar andere 924ers die te koop staan. De Eisbärin hebben we gekocht op de terugweg van de garage waar onze vorige 924 opgegeven werd (Wie herinnert zich 'Earl' nog?) en ik heb nu ook alweer gereageerd op een advertentie voor de volgende. De Eisbärin is zo goed als verkocht, maar ze wordt volgende week pas opgehaald.
    Porsche 924 "Earl" »weggegeven«
    Porsche 924 Sondermodell Le Mans 1980
    "Die Eisbaerin von Neckarsulm" »verkocht«
    Porsche 924 diverse schaalmodellen 1:43 en 1:87 »aanwezig«
    Porsche 924 zo goed als nieuw »toekomstdroom«


  5. #75
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: Onze Eisbaerin

    Hahaha mooi, mooi en mooi nieuws! Blijft de wagen in NL (en op het forum)?


  6. #76
    Ingeschreven
    02/09/2010
    Locatie
    Brussel (B)
    Berichten
    277

    Re: Onze Eisbaerin

    De wagen komt 'terug' naar NL, want ze is nu in België (maar wel nog steeds op NL kenteken en registratie). Of ze op het forum blijft, weet ik niet. De nieuwe eigenaar is actief op porscheforum.nl maar (nog) niet hier voor.zover ik weet.
    Mocht ik 'per ongeluk' toch weer een 924 oplopen, dan zal ik.die in ieder geval hier voorstellen. Dat zou dan wel een Belgische zijn, want daar woon ik nu eenmaal.
    Porsche 924 "Earl" »weggegeven«
    Porsche 924 Sondermodell Le Mans 1980
    "Die Eisbaerin von Neckarsulm" »verkocht«
    Porsche 924 diverse schaalmodellen 1:43 en 1:87 »aanwezig«
    Porsche 924 zo goed als nieuw »toekomstdroom«


  7. #77
    Ingeschreven
    02/09/2010
    Locatie
    Brussel (B)
    Berichten
    277

    Re: Onze Eisbaerin

    Het is zover. Met toch wel een beetje pijn in in het hart hebben we haar terug naar Nederland zien vertrekken. Wie weet komt er weer een opvolger voor Earl en de Eisbaerin, maar dat zou nog wel eens een tijdje kunnen duren. Voorlopig zijn we overgestapt van de "poor man's Porsche" (924) op de "poor man's Jag" (type x), maar verhalen daarover horen op een ander forum thuis. Voorlopig zullen we aan.de zijkant moeten parkeren, als we bij een 924 of andere Porsche-bijeenkomst langskomen, maar dat wil niet zeggen dat we dat niet doen.

    Het is nog een beetje raar zo zonder het mooie beestje.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Porsche 924 "Earl" »weggegeven«
    Porsche 924 Sondermodell Le Mans 1980
    "Die Eisbaerin von Neckarsulm" »verkocht«
    Porsche 924 diverse schaalmodellen 1:43 en 1:87 »aanwezig«
    Porsche 924 zo goed als nieuw »toekomstdroom«


  8. #78
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: Onze Eisbaerin

    Daar gaat ie...op naar een nieuw hoofdstuk, dat wel!
    Als ik je verhaal zo lees, d'r komt vast wel weer een moment dat er weer een 924 komt :-)
    Project 924....and nice driving


  9. #79
    Ingeschreven
    02/09/2010
    Locatie
    Brussel (B)
    Berichten
    277

    Re: Onze Eisbaerin

    Ik reken daar stiekem al op. De overstap is ook bedoeld omdat het met dit type wat makkelijker is om je weg omhoog te handelen (kopen om te rijden, maar meteen ook al te koop zetten). De volgende 924 is maar een kwestie van tijd en ik wil ook niet helemaal zonder iets zitten in de tussentijd.
    Porsche 924 "Earl" »weggegeven«
    Porsche 924 Sondermodell Le Mans 1980
    "Die Eisbaerin von Neckarsulm" »verkocht«
    Porsche 924 diverse schaalmodellen 1:43 en 1:87 »aanwezig«
    Porsche 924 zo goed als nieuw »toekomstdroom«


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •