Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 29
  1. #11
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Staat van de draadjes

    dat is dan net hoe je dat ziet van de bobine naar de verdeler is toch ook richting de bougie:whistle:


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  2. #12
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: Staat van de draadjes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimfrey944 Bekijk Berichten
    dat is dan net hoe je dat ziet van de bobine naar de verdeler is toch ook richting de bougie:whistle:
    jajaaa, je hebt gelijk ....... :doh:

    maar dan gaat de + van de accu ook naar de bougie en is dus alle bedrading een bougiekabel ..... volgens jou beredenering :lie:
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #13

    Re: Staat van de draadjes

    het feit dat je niet boven de 160 uitkomt ligt niet aan draden e.d.
    denk dat je meer in deze richting moet denken:
    slecht afdichtende zuigerveren, dus compressie verlies dus vermogens verlies.

    en heeft hij onderin nog wel voldoende power?, kan je hem in de 1 of 2 wel doortrekken tot net geen rood?
    wellicht je injectoren dan...


  4. #14
    Ingeschreven
    07/07/2010
    Locatie
    Rotterdam e.o.
    Berichten
    208

    Re: Staat van de draadjes

    Het feit dat je niet boven de 160 uitkomt ligt niet aan draden e.d.
    Oke, dat is dan in zeker opzicht weer een geruststelling. Weet ik waar ik aan moet werken.
    Doortrekken tot net-geen-rood? Tja, de toerenteller doet 't niet, maar ik heb wel het idee dat ie bovenin een beetje "inhoudt".
    Optrekken gaat prima, maar met slippende banden (op een droge weg) dat gaat echt niet lukken... Of dat ligt aan mijn techniek....edface: Tussen het gewone verkeer in heb ik het idee dat ik door de gemiddelde auto het wel zal af leggen.
    Zal de compressie eens gaan meten.
    Porsche 924 (1983), Volvo 240 Estate (1986) [TE KOOP], Peugeot 205 (1997), Volvo 940 Estate (1997)


  5. #15
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Staat van de draadjes

    zoals in onderstaand filmpje te zien is, moet het geen probleem zijn om een paar strepen te trekken.
    of een flink brandstof tekort, maar warschijn heel weinig compressie
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  6. #16

    Re: Staat van de draadjes

    of een flink brandstof tekort, maar warschijn heel weinig compressie


    zoals ik al zei, te weinig compressie, kan je mischien een filmpje maken van hoe jou auto optrekt,? en evt een burnout proberen, wellicht kan 1 van ons het zien-horen\


  7. #17
    Ingeschreven
    07/07/2010
    Locatie
    Rotterdam e.o.
    Berichten
    208

    Re: Staat van de draadjes

    Weet niet of ik dat wel durf: 't staat een beetje patserig. Of juist lullig als het niet luktedface:
    Zal het morgen eens proberen. Wat optrekken betreft: kon 't niet redden tegen deze Seat Leon 25 (105pk) ...

    En dat filmpje: is dat een "gewone" 924?
    Porsche 924 (1983), Volvo 240 Estate (1986) [TE KOOP], Peugeot 205 (1997), Volvo 940 Estate (1997)


  8. #18

    Re: Staat van de draadjes

    ja een burn-out vind ik met alle respect beetje zielig...
    maar in uw geval kunnen we dan wel een goede inschatting maken van over 'hoe weinig'pk's we spreken
    en als uw het niet red tegen de leon mis je heel wat pk's ( de leon gaat in 12 sec + naar de honderd..)


  9. #19
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Staat van de draadjes

    die leon op de advertentie is diesel en heeft meer koppel. de 924 is ongeveer net zo snel als een volvo 1600 turbo diesel, wat een ford motor is:whistle:
    maar 924 is 0-100 ongeveer 10 seconden, of je moet heel voorzichtig zijn met de auto
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  10. #20
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Staat van de draadjes

    Kijk eerst je timming van je distributie en ontsteking Na
    als ik het zo lees moet je daar zoeken als je het gevoel hebt dat je vermogen te kort komt om boven de 160 km te komen
    maar ik zou eerst de RPM meter weer werkend maken
    dan weet je tot hoever hij nu gaat :loco:
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •