Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12
  1. #1
    Ingeschreven
    21/04/2014
    Berichten
    76


  2. #2
    Ingeschreven
    21/04/2014
    Berichten
    76

    Re: auto zou hier bekend zijn?

    vond met de zoekfunctie niet onmiddellijk iets terug
    Wagen zou een 160 à 170pk hebben, is dat realistisch met die aanpassingen?


  3. #3
    Ingeschreven
    30/08/2013
    Locatie
    Itegem, Belg
    Berichten
    275

    Re: auto zou hier bekend zijn?

    Ik denk deze http://community.924forum.nl/showthread.php?t=750.
    Was verkocht voor 1250€ dacht ik


  4. #4
    Ingeschreven
    21/04/2014
    Berichten
    76

    Re: auto zou hier bekend zijn?

    Even contact gezocht met de vorige eigenaar.
    1250 lijkt me weinig gezien wat er aan de auto gedaan is of zie ik dat verkeerd?


  5. #5
    Ingeschreven
    30/08/2013
    Locatie
    Itegem, Belg
    Berichten
    275

    Re: auto zou hier bekend zijn?



  6. #6
    Ingeschreven
    21/04/2014
    Berichten
    76

    Re: auto zou hier bekend zijn?

    Als ik het zo bekijk is die 3500 dan wel heel erg aan de prijs.
    Dat zou je dan kunnen verwachten mocht hij al herspoten zijn geweest.
    Motorisch en technisch spreekt dit me echter wel hard aan. Die sound van die supercharger mhhh.
    Ben op zoek naar een leuke transaxle die optisch niet perfect hoeft te zijn maar motorisch wel pittig.
    De cgt ga ik weinig mee rijden is beslist geweest, af en toe een ritje maar geen lange afstanden.
    Kan die perfect aan die lange afstanden is tiptop technisch maar zou zonde zijn van de wagen om er meer echt Europees mee te gaan touren.
    Dus heb ik een tourkar nodig. Ik lees in de topic van Arvid dat er mits een programmatie(optimaal afstellen) op de intercooler die er nu op zit een paar pk's meer uit te halen zijn. Alles eruit halen wat mogelijk is interesseert me niet maar als er meer mogelijk is en het geheel betrouwbaar kan blijven lijkt me dat wel een leuke optie.
    Juist die trommels achteraan dat is iets dat nogal stoort gezien het vermogen.
    Met van die groene remblokjes vooraan is daar dan een betere remkracht mee te verwachten?


  7. #7
    Ingeschreven
    30/08/2013
    Locatie
    Itegem, Belg
    Berichten
    275

    Re: auto zou hier bekend zijn?

    van groene blokjes weet ik niets, daar kan ik je niet mee helpen.


  8. #8
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: auto zou hier bekend zijn?

    €3500,- en opnieuw gespoten kom je wel eens tegen bij 'normale' 924's. Als er dan ook nog grote technische dingen zijn aangepast (bijv motorrevisie, koppeling, vers rubber) vind ik dat persoonlijk al snel te laag.

    Vergeet niet dat er een boel geld (en tijd!) is gestoken in de techniek van de bolide die je op het oog hebt.

    Weet niet wat je bedoelt met groene blokken? Neem gemakshalve even aan dat het circuitblokken zijn, daar ga je met dezelfde schijven/klauwen weinig van merken. Circuitblokken zijn bedoeld voor een andere werktemperatuur en minder geschikt voor gewoon straatgebruik.

    Beste om even Arvid zelf te benaderen, hij weet wat er in zit qua geld en waarvoor 'ie is verkocht.


  9. #9
    Ingeschreven
    21/04/2014
    Berichten
    76

    Re: auto zou hier bekend zijn?

    Heb Arvid een pm gestuurd.
    Als de huidige eigenaar zijn prijs laat zakken dan wil ik dit project wel een kans geven.
    Al is de motorconversie iets dat in België eigenlijk nooit legaal te krijgen is spijtig genoeg en langs de andere kant is die sound die in die youtube filmpjes te horen is heel erg leuk.
    Heb volledig het topic gelezen en dit is echt top engineering mijn inziens.
    Dit is echt heel erg leuk speelgoed maar veel waard wordt het nooit (marktwaarde dan).
    Dus als ik die richting uitga: in het rood plastidippen en goed onderhouden.

    Andere optie is een rode 924 turbo die ik weet staan.
    Als ik daar nog wat in investeer dan ga ik naar waardebehoud toe maar is minder spannend.


  10. #10
    Ingeschreven
    22/08/2010
    Berichten
    515

    Re: auto zou hier bekend zijn?

    even kort off-topic,
    icepo heb jij ervaring met plasti-dip.
    Zit er over te denken mijn 924 te dippen maar weet niet of het mooi gaat worden


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •