Resultaten 1 tot 6 van de 6
  1. #1
    Ingeschreven
    21/10/2014
    Berichten
    19

    924 1976 | 924 injectoren testen

    hoe kan ik mijn injectoren best testen ? .
    wat ik weet is dat ik deze er uit neem , in potjes zet , mijn lucht weeg schuif naar boven moet halen ...
    maar moet ik nog iets doen men mijn brandstof pomp ? of gewoon contact opzetten ?


    mgv jordy


  2. #2
    Ingeschreven
    22/06/2013
    Berichten
    12

    Re: 924 1976 | 924 injectoren testen

    ik heb onlangs de mijne eens laten testen bij een bevriend garagist. duurt normaal iets van een vijftal minuutjes om ze allevier te testen ;-)

    moet ik wel bij zeggen dat ik ook geen andere manier wist om ze testen, aangezien ik 'n probleem had (heb) met m'n brandstoftoevoer


  3. #3
    Ingeschreven
    22/06/2013
    Berichten
    12

    Re: 924 1976 | 924 injectoren testen

    ik heb onlangs de mijne eens laten testen bij een bevriend garagist. duurt normaal iets van een vijftal minuutjes om ze allevier te testen ;-)

    moet ik wel bij zeggen dat ik ook geen andere manier wist om ze testen, aangezien ik 'n probleem had (heb) met m'n brandstoftoevoer.

    maar ik geloof wel dat je ze kan testen gewoon op de manier die jij beschrijft, gewoon contact opzetten dus

    (excuses voor het dubbel bericht, denk dat ik ergens een foutje moet gemaakt hebben)


  4. #4
    Ingeschreven
    21/10/2014
    Berichten
    19

    Re: 924 1976 | 924 injectoren testen

    dit heb ik al gedaan maar er komt geen lek uit zo ...


  5. #5
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: 924 1976 | 924 injectoren testen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jordy924 Bekijk Berichten
    hoe kan ik mijn injectoren best testen ? .
    wat ik weet is dat ik deze er uit neem , in potjes zet , mijn lucht weeg schuif naar boven moet halen ...
    maar moet ik nog iets doen men mijn brandstof pomp ? of gewoon contact opzetten ?


    mgv jordy
    Als je hem op contact zet gebeurt er niet veel ,hooguit 3 sec dat je pomp-en lopen.als alles goed is tenminste.
    Dan moet je het brandstof relais er uit trekken en de pomp rechtstreeks van stroom voorzien de 2 kontakt even doorlussen op je relais voet
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  6. #6
    Ingeschreven
    25/10/2012
    Locatie
    Wolfsburg (Duitsland)
    Berichten
    181

    Re: 924 1976 | 924 injectoren testen

    Volgens mij waren het inderdaad nummer 87 en 30 die je met elkaar moet doorverbinden. Als je dan de auto op contact zet loopt de brandstofpomp altijd. Dan kan je de luchtweger omhoog duwen en moet er brandstof uit de injectoren komen.
    Porsche 924 2.0 N/A 1981 - lowered 25mm - Bilstein B6 Shocks - 26,8 & 18mm 944 turbo anti-roll bars - 944 5 lug vented disc brakes.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •