Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 38

Onderwerp: Harrison

  1. #11
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Harrison

    Zonde man, dat je hem te koop hebt gezet. Na al je investeringen zou ik hem gewoon afmaken nu en er lekker in rijden. Ding is prachtig toch?


  2. #12
    Ingeschreven
    27/10/2014
    Locatie
    Amstelveen
    Berichten
    169

    Re: Harrison

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ptol Bekijk Berichten
    Zonde man, dat je hem te koop hebt gezet. Na al je investeringen zou ik hem gewoon afmaken nu en er lekker in rijden. Ding is prachtig toch?
    Dat is dus het hele punt: er zitten scheuren in de body. Het originele plan was dat ik de scheuren zou laten maken door een vriend van mijn vader. Ik had de auto gestald en geschorst in zijn garage. Dit was begin april. Echter, is er totaal niks aan gedaan, erger nog: de staat van de auto is dermate verslechterd dat het gewoon te triest is. De auto zit nu vol met nog meer scheuren, is lelijk, en hij is helemaal dof geworden. Dit komt omdat er in die tijd dat de auto daar was er allemaal verfdampen op zijn gekomen. De ruiten zijn nu helemaal troebel en de lak is vies dof, ik krijg het helemaal niet meer schoon.

    Het is gewoon te erg voor woorden. Ik ben er echt door geraakt en vooral heel erg boos op die man én mijn vader. Dit had nooit hoeven gebeuren. Net nog kwam er een man langs om de auto te bekijken: hij zei zelf dat hij de Porsche voor nog geen 1000 euro zou kopen. Dit zegt toch al wel genoeg. Het naarste is dat de kosten zo zijn opgelopen, dat ik er simpelweg geen geld meer voor heb.

    Als je de auto nu zou zien zou je zo denken dat hij rijp is voor de sloop, en dat doet mij heel veel pijn...


  3. #13
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.680

    Re: Harrison

    Gelukkig loopt het op marktplaats beter....

    Maar al gekeken naar alternatieven, voor weinig geld kun een goed polijstmiddel kopen en door tijd te investeren een heel eind komen.
    Wat betreft de body-kit, er zitten hier vast wel mensen op het forum die je kunnen uitleggen hoe die aan te pakken. Dan ben je al een heel eind denk ik.
    Uiteindelijk is het maar cosmetisch, als de onderliggende basis en techniek goed is zou ik m zeker niet weg doen!
    Project 924....and nice driving


  4. #14
    Ingeschreven
    27/10/2014
    Locatie
    Amstelveen
    Berichten
    169

    Re: Harrison

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldbm Bekijk Berichten
    Gelukkig loopt het op marktplaats beter....

    Maar al gekeken naar alternatieven, voor weinig geld kun een goed polijstmiddel kopen en door tijd te investeren een heel eind komen.
    Wat betreft de body-kit, er zitten hier vast wel mensen op het forum die je kunnen uitleggen hoe die aan te pakken. Dan ben je al een heel eind denk ik.
    Uiteindelijk is het maar cosmetisch, als de onderliggende basis en techniek goed is zou ik m zeker niet weg doen!
    Door het lange stilstaan mankeert er ook het één en ander elektrisch en motorisch, hoor. Zo is de accu leeg (en laadt naar mijn gevoel niet meer goed bij), blijft de brandstofpomp constant lopen, waardoor de bijna lege accu alsnog helemaal wordt leeggezogen wanneer de auto uit staat, werken de ruitenwissers niet meer, werkt de ruitenwisservloeistofpomp niet meer, werkt de choke niet goed, loopt de auto onregelmatig, trekt amper meer op, en doet de airco het niet meer.

    Ik heb hier gewoon geen geld voor...

    Ik ben echt ten einde raad.


  5. #15
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Harrison

    Dat de accu leeg gaat als hij lang stilstaat is normaal de klok loopt door en trekt dus lagzaam je accu leeg.
    als dat gebeurd kan het goed zijn dat je accu defect gaat is , hij word echt leeg getrokken en dan kan 1 of meer van de cellen kortsluiten.
    Dus als je die accu wilt laden met je dynamo dan laad hij inderdaad niet goed zie ook je voltmeter die komt dan maar tot bv 11 V,
    HET kan verder meer van de dingen die je noemt veroorzaken, ruiten vloeistof pompje zit warschijnlijk gewoon vast.
    Kortom nieuwe accu er in .
    Je kunt met een meter even kijken hoeveel volts de oude accu nog geeft met losgenomen klemmen moet dat ongeveer 12 V zijn.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  6. #16
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Harrison

    Qua lak, goede wasbeurt, kleien, polijsten met een compound en vervolgens met fijner polijstmiddel oppoetsen naar hoogglans.

    Doe dit wel met een excentrische machine! Kost ook wat, maar goedkoper dan spuiten. En je kunt al je toekomstige wagens bijhouden.


  7. #17
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Harrison

    Misschien kun je de hulp van Martin inschakelen? Ik ben bang dat je de auto zo niet verkocht krijgt voor een redelijke prijs en dan ben je alles kwijt.
    Zou hem inderdaad polijsten en na laten kijken bij iemand met verstand.

    Denk dat je voor niet al teveel geld weer kunt rijden. En dan gewoon sparen voor het cosmetische werk...


  8. #18
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Harrison

    Ruitenwisservloeistofpomp heb ik nog wel gratis voor je.


  9. #19
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.680

    Re: Harrison

    Als ik het goed lees zijn de problemen dus:
    - Lak schoon (polish)
    - Ruiten schoon (Polish)
    - Accu (doormeten, evt vervangen)
    - Brandstofpomp blijf lopen (Check relais/contacten/witte blokje)
    - Stationair loop (motor afstellen/WUR/ontsteking checken)
    - Ruitensproeier (pomp checken, andere pomp van Ptol)
    - Ruitenwissers (of gekoppeld met lege accu?)
    - Airco (Check pomp/druk)
    - Body kit plamuren

    Te overzien lijkt me. FF domweg schot voor de boeg hier - vind het namelijk niet normaal dat je een auto weg moet doen als je er al 5K in hebt geïnvesteerd - wil je de auto houden als t gefixed is? Anders zou ik willen voorstellen om in plaats van de toerrit 12 juli we je 924 onderhanden nemen om je Porsche weer op de weg te houden. Dat is als de mede-forummers / aanmelders toerrit dit OK vinden?
    Project 924....and nice driving


  10. #20
    Ingeschreven
    27/10/2014
    Locatie
    Amstelveen
    Berichten
    169

    Re: Harrison

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldbm Bekijk Berichten
    Als ik het goed lees zijn de problemen dus:
    - Lak schoon (polish)
    - Ruiten schoon (Polish)
    - Accu (doormeten, evt vervangen)
    - Brandstofpomp blijf lopen (Check relais/contacten/witte blokje)
    - Stationair loop (motor afstellen/WUR/ontsteking checken)
    - Ruitensproeier (pomp checken, andere pomp van Ptol)
    - Ruitenwissers (of gekoppeld met lege accu?)
    - Airco (Check pomp/druk)
    - Body kit plamuren

    Te overzien lijkt me. FF domweg schot voor de boeg hier - vind het namelijk niet normaal dat je een auto weg moet doen als je er al 5K in hebt geïnvesteerd - wil je de auto houden als t gefixed is? Anders zou ik willen voorstellen om in plaats van de toerrit 12 juli we je 924 onderhanden nemen om je Porsche weer op de weg te houden. Dat is als de mede-forummers / aanmelders toerrit dit OK vinden?
    Natuurlijk wil ik de auto houden als hij eenmaal weer goed is, en als het oude (misschien zelfs beter)! Het oorspronkelijke plan was om 'm te gaan plamuren en de hemelbekleding onder handen te nemen, en om 'm dan zo lang mogelijk in mijn bezit te houden. Het is immers zo'n ongelofelijke blikvanger. Echter zie ik het dus nu met al die problemen niet meer zitten, de lol is er gewoon simpelweg van af. En de staat van nu is gewoon simpelweg om te huilen, dan vraag ik me af op zo'n moment of al die investeringen het wel waard zijn geweest. Want er moet echt veel aan gedaan worden, want de APK verloopt op 15 juli.

    Om hem door de APK heen te laten komen heb ik ook nog een goed werkend stuur nodig, want de claxon doet het niet, en volgens de garage ligt dit aan het stuur (het liefst natuurlijk ook in goede staat). In ruil daarvoor heb ik twee sturen, waarvan bij 1 dus de claxon niet werkt (maar is wel bekleed met leder, met 1 scheurtje erin), en bij de andere werkt de claxon wel (maar die is niet bekleed, en het rubber is niet in zo'n mooie staat). Als het moet betaal ik wel bij.

    Als iemand mij kan helpen zou dat ongelofelijk zijn. Want in m'n eentje zie ik het nu niet zitten om het zo maar even te zeggen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •