Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Die Ludolfs

  1. #1
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Die Ludolfs

    Kijkt er iemand wel eens naar "Die Ludolfs", op Discovery Channel?

    Ik vind het zeer vermakelijk. Je moet alleen de psycholoog in je uitschakelen...


  2. #2
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Die Ludolfs

    Ik vind het wel verfrissend. Hardcore autogekken (ik herken veel van mezelf), door en door vriendelijk (leuke afwisseling na series als American Chopper en American Hotrod waarin voornamelijk veel gevloekt en geschreeuwd wordt) en de chaos in hun magazijn is ook wel vermakelijk.


  3. #3
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Die Ludolfs

    Het is inderdaad niet te vergelijken met Amerikaanse series. Of welke serie dan ook...

    De Britten maken ook wel leuke series, Mark Evans springs to mind, hoewel zijn laatste "Wreck Rescue" een beetje slapjes is. Hij sleutelt niet eens meer zelf...


  4. #4
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Die Ludolfs

    Inderdaad, ik heb maar één aflevering daarvan gezien en dat was wel een beetje genoeg.

    Ik vind Overhaulin' wel grappig, worden wel knappe dingen gedaan. De show eromheen hoeft niet zo van mij.


  5. #5
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Die Ludolfs

    Van Mark Evans heb ik alle series gezien heb aantal ook digitaal op de pc staan (koop niet wat het internet uw bied!) En alle Wheeler Dealers afleveringen die vind ik ook erg goed (ook alles digitaal ).


  6. #6
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Die Ludolfs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    En alle Wheeler Dealers afleveringen die vind ik ook erg goed (ook alles digitaal ).
    Edd China is denk ik wel een prima gozer (heeft ook voor Top Gear gewerkt), maar dat auto-verkopertje van een Mike Brewer.. Ugh! Kijk bijvoorbeeld hoe hij de degelijkheid van het 924 electrisch systeem aanprijst...


  7. #7

    Re: Die Ludolfs

    Mark Evans, Wheeler Dealers, Die Ludolfs, Wreck Rescue, Screapheap Challange, en al die andere autoprogramma's kijk ik allemaal :mrgreen:
    M'n moeder wordt er soms gek van dat hij ALTIJD op Discovery staat
    Bij die Ludolfs gaat het zelfs nu zo ver dat we elkaar hier thuis wel eens vaker Manni, Uw, Peter of Günter noemen :lol:
    Helaas heb ik de laatste aflevering, en de twee herhalingen gemist
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  8. #8
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Die Ludolfs

    Da's het mooie van Discovery- het wordt altijd nog 34.236 keer herhaald.

    Van Wheeler Dealers word ik nog wel eens wat triest, als ze bijvoorbeeld de striping van een Golf I GTI op de kop op de flanken plakken (het dunne lijntje hoort onder, heren!) of veel moeite doen om het voorscherm van een Capri netjes op de plek te lassen en vervolgens van het spuitwerk een zooitje maken.

    Maar het is doorgaans stukken leuker om aan te zien (zelfs voor de zoveelste keer) dan de bagger die je verder op TV ziet.


  9. #9

    Re: Die Ludolfs

    Sommige dingen heb ik inderdaad ook al letterlijk 5x gezien oll:
    Die Wheeler Dealers vindt ik ook wel beunhazen vaker, maar dat klungelen is gewoon geinig om te zien :grin:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  10. #10
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Die Ludolfs

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    http://ludolfs.de/


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •