Pagina 3 van de 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 80
  1. #21
    Ingeschreven
    24/03/2008
    Berichten
    74

    Re: Martijn stelt zich voor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gerben1986
    En wat ben je met deze modificaties eigenlijk?
    Is het puur om de looks, om het spul zuiniger te maken, meer vermogen of.... ?
    Leuke auto trouwens, ook een mooie kleur!
    looks? boeien me niet zo, daarom doe ik voorlopig niets aan de lak enzo.
    Zuinig is wel de bedoeling, daarom heb ik ook de compressie wat verhoogd en gaat ie op megasquirt.
    Hij gaat als het meezit ook op gas lopen, ook via megasquirt, dat ook ivm de kosten (ik heb hem niet gekocht om porsche te rijden).
    Jammer dat ie dus toch een bijzonder model is, want dan vind ik dat soort mods weer jammer maar het is toch een verschil van meer dan 10ct de km.

    Meer vermogen reken ik niet op maar ik zal hopelijk wel een paar pk winnen...
    mowaaaaaaapp...


  2. #22
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: Martijn stelt zich voor

    welkom!


  3. #23
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Martijn stelt zich voor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn
    Hoe heb je de tb's aangesloten op de manifold eigenlijk? Alleen rubber slang met klemmen? Ik heb net mijn tb's binnen, en je hebt niet veel keus zo te zien.


  4. #24
    Ingeschreven
    24/03/2008
    Berichten
    74

    Re: Martijn stelt zich voor

    Ja met slang en klemmen, zit verder prima, en de rubberen slang zal wat trillingen opvangen.
    Nadeel is dat het lastig is benzinebestendige slang te krijgen, dat is mij dan ook niet gelukt ( :shock: ) Ik heb de slang een tijdje in de benzine laten weken, rotte wel weg, maar was de nylon wapening in het midden van de slang, dus waarschijnlijk gaat het wel houden

    Ik kan geen simpelere manier bedenken dan dit... of bedoelde je of er nog meer ondersteuning was, zoals het originele spruitstuk onder ook nog met een beugel vastzit?
    mowaaaaaaapp...


  5. #25
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Martijn stelt zich voor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn
    Ik kan geen simpelere manier bedenken dan dit... of bedoelde je of er nog meer ondersteuning was, zoals het originele spruitstuk onder ook nog met een beugel vastzit?
    Ja, precies. Volgens mij hebben we het daar al eens over gehad, bedenk ik me nu. In ieder geval, die slang moet nu wel alle klappen en trillingen opvangen. Voor mijn gevoel zou ik hem graag nog afsteunen ergens op het blok. Of denk je dat dat overkill is?


  6. #26
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Martijn stelt zich voor

    Kan dat slang wel de temperaturen aan ? Een vriend van mij had dit ook zo gedaan en de slang werd bij hogere temparaturen heel zacht. Misschien kan je beter voor sileconenslang gaan.
    937 racer


  7. #27
    Ingeschreven
    24/03/2008
    Berichten
    74

    Re: Martijn stelt zich voor

    we zullen zien, dat het spruitstuk van rvs is draagt ook niet echt bij.

    Probleem is dat ik niet makkelijk aan al die rotzooi kan komen hier.

    boudewijn, de throttlebodies zitten goed strak in de rubbers en ze wegen ook niet zoveel, dus je moet het wel heel bont maken om ze eraf te rijden Je kunt uiteraard een metalen strip gebruiken en die op dezelfde punten bevestigen als de originele beugel onder het spruitstuk.

    Zodra de boel er weer opzit zal ik eens wat frutselen aan de tb's bij wijze van test

    Bij mij komt er nog een vacuum plenum onder het spruitstuk als buffer voor alles wat vacuum nodig heeft, voor een geleidelijk en accuraat vacuum, dat gaat sowieso in de weg zitten voor een beugel maar misschien kan ik wel wat combineren ofzo.
    mowaaaaaaapp...


  8. #28
    Ingeschreven
    18/01/2008
    Berichten
    270

    Re: Martijn stelt zich voor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn
    werk in een revisiebedrijf in utrecht als bijbaan
    Toevallig Eras?
    (waarschijnlijk ga ik maandag een polo-onderblokje daar brengen, om te laten vlakken en honen)
    Die gozer die in dezelfde schuur deed sleutelen als 'Dude-lange'


  9. #29
    Ingeschreven
    24/03/2008
    Berichten
    74

    Re: Martijn stelt zich voor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjon
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn
    werk in een revisiebedrijf in utrecht als bijbaan
    Toevallig Eras?
    (waarschijnlijk ga ik maandag een polo-onderblokje daar brengen, om te laten vlakken en honen)

    heel toevallig wel ja
    maandag werk ik er niet, dan zit ik met mn school... doe ze maar de groeten van martijn zal wss toch wel de baas zijn die het blok van je aanneemt.
    mowaaaaaaapp...


  10. #30
    Ingeschreven
    18/01/2008
    Berichten
    270

    Re: Martijn stelt zich voor

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn
    heel toevallig wel ja
    maandag werk ik er niet, dan zit ik met mn school... doe ze maar de groeten van martijn
    zal wss toch wel de baas zijn die het blok van je aanneemt.
    Kerel met rood haar en ringbaardje?
    Vorige week maandag kaal 1.3 polo-onderblokje gebracht: honen & vlakken.
    Deze week hopelijk ophalen: kan ik komend weekend aan de slag.
    Ik zal je naam ff laten vallen 8)
    Die gozer die in dezelfde schuur deed sleutelen als 'Dude-lange'


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •