Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Enrique

  1. #1
    Enrique Guest

    Enrique

    Stel je voor
    Dag iedereen op dit super gezellige forum!

    Ik ben nu al een dikke 3weken trotse eigenaar van een Porsche 924 1979. Na een tijdje sparen en rondneuzen kwam ik mijn smaak tegemoet, in het mooie donkergroene metallic, bruine interieur en beige bekleding.

    Mijn naam is Enrique, 23jaar, en ik ben van Hasselt (uit het land der belgen), mijn vader en ik hebben altijd wel een belangstelling gehad in oldtimers en ik ben hem daar ook wat in gevolgd. (Hij had een 356) Sleutelen als hobby ligt me goed, hoewel ik soms meer aan het prutsen ben (de appel & de boom). Ik ben er bijvoorbeeld al in geslaagd de middenconsolecover af te breken, plastic uit die eeuw is zo broos als chips.

    Dit forum leek me een superkans om mee te zijn met de huidige heropleving van de Porsche 924. Ik heb alvast een lijstje met allemaal kleine dingetjes die ik zou willen aanpassen/opwaarderen . Ben al een tijdje aan het kijken en zoeken in de enorme hoeveelheid kennis hier!

    Spijtig van de kleine fotos, deze zijn nog door de vorige eigenaar doorgemailed. Ik ga er sffs een huidige aan toevoegen.
    En ik heb ook al wat vraagjes klaarliggen (:

    http://imgur.com/a/GNfgn#0
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  2. #2
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822
    Hey Enrique, bedankt voor het voorstellen! Veel plezier


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •