Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 46

Onderwerp: Trekhaak.

  1. #21
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Trekhaak.

    Sinds mijn Audi 80 niet meer rijdt, mis ik de trekhaak het meest...


  2. #22
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: Trekhaak.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !Ik-rij-belastingvrij!
    Jawel, zeg het toch maar :mrgreen:
    Nu maak je me nieuwsgierig :grin:

    Ik vindt het dus wel handig, een busje is makkelijker maar als je dat niet hebt is een aanhangertje een goede uitkomst :wink:
    ik vind trekhaken en aanhangers iets voor proleten...


  3. #23
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361


  4. #24

    Re: Trekhaak.

    dames dames (en heren)
    wees lief voor elkaar!

    volgens de postcode loterij is het de normaalste zaak om een trekhaak achter je Porsche of Ferrari te hangen

    ennuhm om het topic even af te sluiten;


    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  5. #25
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: Trekhaak.

    het was niet onaardig bedoeld naar iemand toe ofzo... dat is gewoon wat ik ervan vind...


  6. #26
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Trekhaak.

    Tsja, bij de F40 maakt dat fietsenrek al niets meer uit. Die is door de velgen en de foute spoiler toch al aardig vernaggelt...
    Maar eigenlijk maak je je 924 natuurlijk wel weer extra bijzonder met zo'n trekhaak


  7. #27
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Trekhaak.

    Mooi zijn die dingen inderdaad niet, ik zou er geen onder de 924 willen... maar wel erg handig, zeker als je een aanhanger hebt en regelmatig grote dingen vervoert (motorblok op mijn bijrijdersstoel?).

    Er rijdt hier een dikke A8 met tandemasser rond, is van een plaatselijke aannemer.


  8. #28
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: Trekhaak.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Mooi zijn die dingen inderdaad niet, ik zou er geen onder de 924 willen... maar wel erg handig, zeker als je een aanhanger hebt en regelmatig grote dingen vervoert (motorblok op mijn bijrijdersstoel?).

    Er rijdt hier een dikke A8 met tandemasser rond, is van een plaatselijke aannemer.
    op een Volvo 240 maakt het niet uit... of staat het best goed maar niet op een P...


  9. #29

    Re: Trekhaak.

    Echt moi staat het inderdaad niet oll:
    Mij gaat het er puur en alleen om dat het makkelijk is.
    Elke keer die brommers in België bij de mensen op de stoep uit elkaar draaien om er vervolgens met veel moeite maar twee in de krijgen is ook niet alles.
    Als ik een trekhaak heb, en dus een aanhanger er achter kan hangen, dan is dat gewoon 10x makkelijker en neem ik zonder moeite minimaal zes brommers in één keer mee
    Wat mij weer een smak geld oplevert waarvan ik vervolgens de 924S kan betalen en onderhouden :wink:
    Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
    Porsche 924S, 1989.


  10. #30
    Ingeschreven
    05/01/2008
    Berichten
    441

    Re: Trekhaak.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !Ik-rij-belastingvrij!
    Echt moi staat het inderdaad niet oll:
    Mij gaat het er puur en alleen om dat het makkelijk is.
    Elke keer die brommers in België bij de mensen op de stoep uit elkaar draaien om er vervolgens met veel moeite maar twee in de krijgen is ook niet alles.
    Als ik een trekhaak heb, en dus een aanhanger er achter kan hangen, dan is dat gewoon 10x makkelijker en neem ik zonder moeite minimaal zes brommers in één keer mee
    Wat mij weer een smak geld oplevert waarvan ik vervolgens de 924S kan betalen en onderhouden :wink:
    een Porsche koop je niet voor makkelijk, die koop voor leuk...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •