Resultaten 1 tot 6 van de 6
  1. #1
    Ingeschreven
    11/11/2014
    Berichten
    36

    924 1979 | Kofferverlichting achteraan.

    Voor de kofferverlichting achteraan links in de zijkant. Hoe word deze geschakeld?
    Heb al rond gekenen in koffer en sluitnaden en vind geen kontakt. Of word dit mee geschakeld door voorportieren?


  2. #2
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: 924 1979 | Kofferverlichting achteraan.

    Word geschakeld via een schakelaar op de raamcilinder , een massa schakelaar die contact maakt als je de klep raam omhoog doet
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  3. #3
    Ingeschreven
    11/11/2014
    Berichten
    36

    Re: 924 1979 | Kofferverlichting achteraan.

    Ja, die is niet aangesloten . Maar er zitten verkeerde op denk ik want klep raam valt naar beneden.
    Heb een klep raam met de spoiler Porsche erop, dus zal iets zwaarder zijn dan de normale uitvoering.


  4. #4
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: 924 1979 | Kofferverlichting achteraan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bluedreamred Bekijk Berichten
    Ja, die is niet aangesloten . Maar er zitten verkeerde op denk ik want klep raam valt naar beneden.
    Heb een klep raam met de spoiler Porsche erop, dus zal iets zwaarder zijn dan de normale uitvoering.
    Dan zijn je cilinders niet goed meer , het heeft niets te maken met wel of geen spoiler
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  5. #5
    Ingeschreven
    11/11/2014
    Berichten
    36

    Re: 924 1979 | Kofferverlichting achteraan.

    Ja, zal eens goed zien uitzoeken voor de verlichting. Is niet volledig duidelijk, want er zit ook achterruit verwarming op de achterruit. De cilinders vervangen dan.


  6. #6
    Ingeschreven
    10/01/2015
    Locatie
    Aarschot,België
    Berichten
    5

    Re: 924 1979 | Kofferverlichting achteraan.

    Dus daar dient het losse zwarte blokje op 1 van de pompen dus voor, wist niet dat het schakelaar was, bedankt MBH!
    Wanneer je pompen gewoon bij een autoschop koopt zitten de aansluitingen voor bekabeling er wel op, maar niet het schakelaartje, moet ik maar is overplaatsen dan....


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •