Pagina 13 van de 20 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 191
  1. #121
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Project 924 meneer aard

    ...en uit '77!


  2. #122
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Project 924 meneer aard

    Ziet ern netjes uit!!! Wil ik ook :grin:

    ok, en nu de belankrijkste vraag, wat kost het en waar heb je het gekocht ?
    937 racer


  3. #123
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Project 924 meneer aard

    Vandaag was dus d-day..Het nieuwe spruistuk stond al te springen in de doos hehe..Gisteren reed ik weg van me werk, kwam ik langs me vr wagen op ging spontaan daarvan het alarm af :mrgreen: maar ja..leuk is anders en oom agent ook al. maar goed..ging redelijk goed moet ik zeggen..Had binnen het uur het zooitje eronder uit; moet wel zeggen met bruut geweld (gewoon luchtratel op enkel bouten gezet). Hoewel ik het uitlaat deel laatst nog los heb gehad (denk week of 3 terug) braken nu 4 van de 5 boutjes af op het spruitstuk zelf..naja jammer dan.

    Om overal fatsoenlijk bij te kunnen moet je echt alles wegnemen; startmotor/oliefilter/ dynamo. Draden zooi aan de kant, dacht nog even dat het misschien niet ging werken met de motorsteun maar dat ging gelukkig goed. Oude tapeinden uit de kop gedraaid dmv een griptang, nieuwe incl lock-tide erin gedraaid en het nieuwe spul kon erop. Han had nog ff paar extra handen gegeven met het monteren van het spruistuk/startmotor (lomp zwaar klote ding). Uiteindelijk bleek de bedrading in de weg te zitten; die heb ik compleet omgeleid (te zien op de pica`s). Ipv onder het spruistuk door; loopt ie er nu veilig ervoor. Had zoiets al eerder ingedachten echter nooit wat van gekomen. Begin dit jaar deed mijn auto keer gek met starten (helemaal dood terwijl ie 30 seconden daarvoor nog gelopen had), was te verwijten aan slechte bedrading. Die heb ik vandaag mee vervangen.


    Ouwe meuk..helaas was die bracket iets verder heen dan ik dacht..vd week ff nieuw bestellen


    Bedrading van chef beun en haas. (is nog min of meer originele bedrading zoals ik hem zo kocht)


    Huidige bedrading. Loopt vanaf de startmotor door naar voren richting dyanmo


    Nog meer vernieuwde bedrading en stukje spruistuk


    Tijdens het aanbrengen van het laatste pijpje ging er ff iets mis..ivp dat het mooi zou aansluiten miste ik nog een kleine 5 cm ofsow..denk klopt helemaal niet..mjah klopte dus wel hij is dus iets korter..maar iedergeval met adjusting tool 1a mooi de uitlaatdemper en het hele span zo stukje naar achter gezet en perfect fit!

    Het terug schroeven van het hitteschild is niet geheel volgens plan gelopen..Die kwam tegen 1 pijpje aan..naja kwil toch wel graag een hitteschild dus met adjusting tool 1b stukje afgeslepen en ook hier een perfect fit


    Adjusting tool 1a en 1b

    Vanavond na het eten het zooitje aangezwengeld..verwachte wel iets dat ie zou roken maar zo erg...kolere zeg stinken..ruikt wel lekker maar jah 1 uur verder en je ruikt het nog af en toe. Morgen ff het spruistuk natrekken..is nu iig keertje warm geweest. om nou ff een indruk te geven hoe dit nou klinkt; (is overigens tot 2500 rpm geweest ofsow was nou koud)



  4. #124

    Re: Project 924 meneer aard

    je hebt er in ieder geval geen half werk van gemaakt..
    ziet er netjes uit
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  5. #125
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Project 924 meneer aard

    Klinkt heftig!

    Mooi gedaan met die draden, dat hadden ze bij Porsche zelf zo moeten doen. Je hebt wel mazzel dat je die tapeinden eruit kreeg met een griptang, bij mij breken ze altijd gelijk met de kop af. :cry:


  6. #126
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Project 924 meneer aard

    Mooi werk en geluid okee Dus nu genieten M.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  7. #127

    Re: Project 924 meneer aard

    Wow, dat klinkt goed!!

    Heel netjes werk ook, dat soort plaatjes maakt mij weer erg jaloers dat ik niet zo handig ben...
    Porsche 924 (1984) - Renault Megane Cabrio (1998)
    Landrover Freelander softtop v6 (2001) - Ford Fiesta (2001) - Skoda Superb iV L&K combi (2021)


  8. #128
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Project 924 meneer aard

    Mooi gedaan
    en wat een geluid!

    wel jammer dat je nu geen alarmen meer kan laten afgaan door er langs te rijden :twisted:
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  9. #129
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: Project 924 meneer aard

    Klinkt mooi zeg :grin:

    Zo te zien past hij ook netjes onder de auto, maar dat kan natuurlijk ook liggen hoe graag jij hem eronder wil hebben :wink: (heb je wat moeten verbuigen?)


    Ben ook zeer benieuwd hoeveel beter het presteert !
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  10. #130
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    617

    Re: Project 924 meneer aard

    Hoe gaat ie met je oog Arjen? :shock:
    S power!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •