Pagina 17 van de 20 EersteEerste ... 71314151617181920 LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 191
  1. #161
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Project 924 meneer aard

    Ik heb hoop er nog ergens 3500 minimaal voor te vangen. Die auto hoeft niet stellen op sprong weg, eerst ook rustig zoeken naar een andere daily of Porsche
    Marktplaats no way. Die auto moet en zal bij een liefhebber komen.


  2. #162
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Project 924 meneer aard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    Ik heb hoop er nog ergens 3500 minimaal voor te vangen. Die auto hoeft niet stellen op sprong weg, eerst ook rustig zoeken naar een andere daily of Porsche
    Marktplaats no way. Die auto moet en zal bij een liefhebber komen.
    ik geef je daar helemaal gelijk in
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  3. #163
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: Project 924 meneer aard

    Dat op Marktplaats geen liefhebbers rondlopen is natuurlijk bullshit. Het grootste deel van het forum (inclusief ik zelf) heeft z'n auto daar vandaan. Uiteraard is het leuker als je je auto aan een bekende/forumlid verkoopt.
    937 racer


  4. #164
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Project 924 meneer aard

    Vandaag eens begonnen aan mijn dashboard te verwijderen. Ik had een ander exemplaar met zeer weinig tot geen scheuren (klein beginnend scheurtje in een hoekje wat je niet echt ziet) in tegenstelling tot die van mij, waar zelfs de unit van de tellers niet mooi meer aansluit..Beetje doorn in het oog vind ik zelf en waarom niet, als je een ander goed exemplaar heb staan!

    Helaas nog wat restanten van chef de beun gevonden. Gelukkig is nu bijna alles kroonsteen vrij, en weet ik eindelijk hoe chef beun mijn brandstof pomp gehot wired had. In eerste instantie dacht ik dat de draden achter gebeund had, omdat het relais nog steeds aanwezig is. Met een draadje hier een kroonsteentje daar is het feestje compleet met een schakelaar er tussen. Welke is aangesloten op de geschakelde plus.. oll: Die gaat er morgen ook tussen uit. Er zat nog een half alarm in..welke ik het kastje in het begin eruit had gesloopt..althans die half aan was gesloten. Dus alle draden nu eruit geknipt..nu is het wat meer overzichtelijker

    Alleen vond ik nog een setje niet aangesloten bedrading..Er hangt wel los bedrading + stekker voor de radio..Alleen die zag er wat gefrituurd uit op 1 draadje..Maar als ik nu terug denk hoe die radio aan was gesloten vond ik het niet gek. De bedrading die nu uit de boom steekt, komt gewoon uit de originele kabelboom, deze komt weg uit een grote boom en vertakt zich in het lampje voor het asbakje + de 3 overgebleven draden; rood/blaurood/bruin.


  5. #165
    Ingeschreven
    30/11/2008
    Berichten
    198

    Re: Project 924 meneer aard

    Goed bezig met ont-beunen :mrgreen:
    1986 Porsche 924S 2.5 rood
    2008 Seat Ibiza 1.4 zilver

    NEE, mijn auto heeft GEEN Audi motor!


  6. #166
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Project 924 meneer aard

    Zo, dat was een indrukwekkende hoop overbodige bedrading.


  7. #167
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    3.388

    Re: Project 924 meneer aard

    ziet er gecompliceerd uit :wink:
    Succes met terugplaatsen!


  8. #168
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Project 924 meneer aard

    Als iemand anders het voor mij uit elkaar had gehaald was ik nu denk nog zoekende..

    Maar het lijkt een berg werk maar was het niet..Tenminste zo ervaar ik het, ook het terug erin zetten verwacht ik weinig moeilijkheden. Heb meestal wel als ik het zelf uit elkaar haal, dat ik niks opschrijf ofsow maar de schroeven in een bak gooi en dan ongemerkt de goeie op de juiste plek..mja werkt wel lekker snel.

    Morgen ff kijken voor een dynamat achter het dash..Zo extreem goed vind ik de isolatie niet en bij het handhschoenenvakje zit wel zo`n "wollen" mat maar die is meer in staat van ontbinding na 30 jaar. Tenminste hard en poreus geworden. Daarbij draagt het niet veel toe aan de isolatie. Mooi op verschillende plekken isolatie aanbrengen kijken of het uitlaat geluid ook minder wordt want ik vind die uitlaat toch iets te irritant worden na een half uur. Zeker bij 3500 toeren. Is wel leuk, iedereen die bij mijn in de auto zit roept ook leuk geluid maar jah..als je er elke dag in zit.....Alleen vergeet je het weer zo snel als je weer ff het gas open trekt :lol: 8)

    Moet alleen nog ff wat ledjes bestellen of iets wat er op lijkt..Kan ik instapverlichting maken mis je nog wel soms maar goed..Das ook weer lange termijn project of het uberhaupt er van komt weet ik niet maar ja staat wel leuk.


  9. #169
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Project 924 meneer aard

    Dynamat staat ook op mijn lijstje van lange termijn-projecten.


  10. #170
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Project 924 meneer aard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom
    Dynamat staat ook op mijn lijstje van lange termijn-projecten.
    tom dat verklein woordje is tog echt overtrokken (lijstje : : )
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •