Pagina 2 van de 20 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 191
  1. #11
    Ingeschreven
    18/05/2007
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    3.514
    Bij toeval kom ik nog wat foto's tegen van Meneer Aard!! Ziet er goed uit

    http://forum.autofans.nl/index.php?show ... e=threaded
    Porsche isn't just a car, but a way of life!
    1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
    Lees hier de regels van 924forum.nl



  2. #12
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361


  3. #13
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129
    Jah die hebben we ook nog Maar dat was min of meer mijn project topic. Beetje een vage club geworden helaas. Als je wat post wordt je aan alle kanten afgezeken naderhand via pb ofsow dat je het niet goed doet.


  4. #14
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129
    Vandaag mijn uitlaat weer in orde gemaakt. Van de week was er een lek ontstaan, gelukkig was het de pakking van het spruitstuk naar de collector met de 2 pijpjes. Gelijk allemaal goed aangepakt met alles schoon gemaakt, alles weer mooi schuren zodat het mooi past en doet. Nieuwe boutjes/moertjes.

    De rubbers van de uitlaat heb ik gelijk ook maar vervangen. Van de week krijg ik mijn nieuwe rvs 2x 80 mm pijpjes einddemper. Die gaat er dan ook onder. Kijken hoe dat staat :-D


  5. #15
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Mooi dat het allemaal gelukt is! Je hebt een erg gave auto, mooie kleur ook! Jammer dat we niet langer konden blijven, ik had 'm graag nog wat beter bekeken... maar het was al stressen om de radiateur te vervangen voor we weg moesten, laat staan de rest van de klussen te doen.

    We spreken elkaar tijdens de meeting nog wel, dan wil ik je auto ook een keer goed bekijken. Hartelijk dank voor je hulp in ieder geval!


  6. #16
    jeetje, hoe heb ik over de foto's heen kunnen kijken de eerste keer oll:

    hij ziet er gaaf uit hoor of athans, op de foto's zoals je m ging kopen ik ben wel beneiuwd hoe hij er nu uit ziet nadat er het nodige aan gedaan is..

    die cilinderkop ziet er echt vaag uit.. heb menig cilinderkop in mn handen gehad, maar nog nooit 1tje die er vanbinnen zo uit ziet.. kleppen kaarsrecht en verder ook geen hemi bolling, heeft natuurlijk wel weer een voordeel, de krachten worden wat gelijker verdeelt over de kop

    over die uitlaat, worden dat gewoon 2 'kale' pijpjes of iets van een sierdingetje eromheen?
    bij een auto van deze leeftijd hoort natuurlijk eigenlijk gewoon een setje 'kale' pijpjes, maar dubbelloops verdientie idd wel!

    ik ben benieuwd naar de foto's als het erop zit
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  7. #17
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129
    @ hierboven: Het betreft gewoon een complete RVS einddemper (gepolijst) zonder sierstukjes maar wel gewoon 2 pijpjes direct aan de einddemper vast gelast. Ik zal foto`s plaatsen als die eronder hangt (zal zaterdag wel worden aangezien ik door de weeks moet werken).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tom80
    Mooi dat het allemaal gelukt is! Je hebt een erg gave auto, mooie kleur ook! Jammer dat we niet langer konden blijven, ik had 'm graag nog wat beter bekeken... maar het was al stressen om de radiateur te vervangen voor we weg moesten, laat staan de rest van de klussen te doen.

    We spreken elkaar tijdens de meeting nog wel, dan wil ik je auto ook een keer goed bekijken. Hartelijk dank voor je hulp in ieder geval!
    Het was soms wel ff vloeken, boutjes die niet lekker los wouden of rotzooi in je oog als je eronder werkte.

    NP Tom, ik had die radiator toch liggen en had hem ooit wel een keer weggegooid. Als ik er nu een mede-924 rijder blij mee kan maken doe ik dat natuurlijk!.


  8. #18
    ik ben benieuwd!

    zo'n uitlaat bedoelde ik idd ook, gewoon einddemper met 2 losse pijpjes zonder overbodig chrome/sier
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  9. #19
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129
    Ik heb nu ook een chromen pijp, staat opzich wel mooi maar wil graag 2 pijpjes. Die eindpijpjes van de nieuwe zijn van gepolijst RVS dus roesten doen ze niet meer. De huidige eindpijp moet je om de zoveel weken weer eens oppoetsen met commandant dat hoeft dan oo kweer niet meer.


  10. #20
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Ik ben benieuwd hoe het staat, twee pijpjes... ik vind mijn iets grotere ovalen pijp ook erg fraai, persoonlijk.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •