Pagina 3 van de 20 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 191
  1. #21
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Project 924 meneer aard

    Dilemma..Houden of verpatsen in 2008..

    Nu komt er allemaal wat ouderdoms gebreken aan het licht, volgende week ga ik de complete benzine leiding en remleidingen vervangen van voor en achter. DIe zijn gewoon toasted..Binnen nu en een paar jaar moet de achterophaning een beurtje hebben van de straler en de coater..

    Tis allemaal heel leuk zon 924 maar ergens begin ik er genoeg van te krijgen iedere keer weer tegen wat problemen aan te lopen, tis een oude auto maar toch ding is nu? 31 jaar oud en wil best eigenlijk eens wat snellers en nieuwers. Wat zouden jullie doen? (sowieso ga ik deze punten eerst maken, behalve de achterophanging. Komen wel nieuwe schokdempers onder).

    Gedane zaken sinds de aanschaf
    -Nieuwe koppakking + pakkingen
    -Startmotor en dynamo revisie
    -Nieuwe accu
    -Radiator
    -AAV klep
    -Injectoren
    -Regulier onderhoud motor jaarlijks (interval gaat omlaag naar half jaar voor een olie verversing)

    -Nieuwe banden rondom
    -Wiellagers achter
    -Seals versnellingsbak
    -Remleiding (komt nog meer aan remleidingen)
    -Benzine leiding van tank naar pomp etc vernieuwd

    Nog een sloot wat eerder is terug te vinden

    Wat zouden jullie doen?


  2. #22
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Project 924 meneer aard

    Voor dagelijkse auto, of voor een nieuw project?

    Voor nieuwe projecten heb ik 1001 ideeen :-)


  3. #23
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Project 924 meneer aard

    Wil sowieso eerst een goede dagelijkse auto (landrover discovery ofsow) en daarna kijken naar een volgend hobby auto.


  4. #24

    Re: Project 924 meneer aard

    Uhm...jij had toch geen 924S? Waarom dan niet overstappen op één van de latere exemplaren uit die reeks? Moeten gerust nog wel ergens in goede staat te vinden zijn..? En dan heb je Bijna net hetzelfde PKtjes onder je kont zitten als de 944. 8)

    Of een 928??
    Een 968 misschien???

    Succes met de beslissing Aardje..
    THE NEW WAY OF LIFE - DRIVE PORSCHE


  5. #25
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Project 924 meneer aard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meneer aard
    Wil sowieso eerst een goede dagelijkse auto (landrover discovery ofsow)
    Landrover? Ok... wat doe je voor de dagelijkse kost dan, als ik vragen mag...?


  6. #26
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Project 924 meneer aard

    Als je er niet dagelijks mee de weg op hoeft, lijkt de 924 me eigenlijk de ideale (hobby)auto. Vergeleken met veel andere auto's zijn de onderdelen betaalbaar en goed te vinden en het is geen probleem om eraan te sleutelen.
    Je kent je auto van haver tot gort en je weet wat er niet eer hoeft te gebeuren. Bij een andere auto moet je dat maar weer afwachten en mijn ervaring is dat je heel veel voor je kiezen kunt krijgen...


  7. #27
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Project 924 meneer aard

    Heb de wagen nu 2 jaar als dagelijkse auto gebruikt en in die 2 jaar heeft ie me nog nooit in de steek gelaten, ja ok nu is het ff een vermoedelijke draadje maar kan gebeuren naar een reparatie. Maar verder nog nooit iets gehad waardoor ik met panne langs de weg kwam te staan.

    De wagen blijft zeker een plaatje, ik denk ook dat ie voorlopig blijft en zeker als hobby auto een leuke wagen is. Mijn pa zei al tis een plaatje, zeker als ie straks helemaal mooi overgespoten is. Maar jah sommige reparaties zeker nu met die fuel leidingen is gewoon k*t omdat k hem nodig heb, maar jah das het nadeel.


  8. #28
    Ingeschreven
    29/07/2007
    Berichten
    999

    Re: Project 924 meneer aard

    Ik neem dan maar aan dat je geen veearts of boswachter bent. Da's nogal een omslag van een wendbaar sportautootje naar een lompe 4x4 waarvoor de enige off-road zal bestaan uit het onkruid tussen de tegels van je oprit...


  9. #29
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Project 924 meneer aard

    sorry je vraag vergeten. Zit in de transport tegenwoordig. En hou wel van een hoge instap tegenwoordig na een dagje werken.

    Mjah vandaag in een blad gelezen met allemaal prijs klasses in verschillende staten..Zou mijn 924 nog iets van 5 ruggen moeten opleveren :S een volledig concour staat 924 15 ruggenn! welke maloot legt er nu 15 ruggen voor zon ding neer.


  10. #30
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Project 924 meneer aard

    Ja, als ik die prijzen lees zijn zelfs mijn slopers nog geld waard.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •