Pagina 5 van de 20 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 191
  1. #41
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Project 924 meneer aard

    Godsamme, nog geen steek kunnen uitvoeren..

    Net wel me pda houder in de auto gezet maar meer niet Bah..Liep iets uit in het ziekenhuis.

    Hopelijk ff kijken voor morgen anders tjah van het weekend weer.


  2. #42
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Project 924 meneer aard

    Zo vandaag redelijk ver gevorder :-D

    Vandaag begonnen aan de achterlichten. Heb er maar eentje gedaan omdat al bij mijn oude unit spontaan 3 boutjes afbraken bij het losdraaien dus die maar even laten zitten (verder ook geen lekkages ofsow).

    Boutjes zijn al niet veel meer


    Eerst even opgezocht hoe het volgens de officiele manier gedaan wordt (volgens het WPHB):



    Vind het zelf nogal een gare methode omdat de kans dat je lak beschadigd vrij groot is. Echter staat er ook dat je het van binnen uit kun proberen dus doen we dat, dreveltje gepakt + kleine hamer en op de schroefjes slaan. Binnen no time was dat ding los zonder heet stoken of wat dan ook! Dat ging voorspoedig (tot zover ).

    Oude kit resten eraf peuteren, ouwe taaie meuk:


    close up van die meuk:


    Vooral op de laatste foto lijkt het net rubber maar dat is het niet, in de termen van tegenwoordig heet dat Techno bond. Ideaal spul, zit er nu mee dicht geseald.

    Toen 1 tegenslag..Mijn technobond waar nog wat in zat is hard geworden oll: Denk dat gaat wel heel zwaar es ff los gooien de boel..Ja hoor hard geworden. Sjips en nu? Zonder achterlicht rijden? Neej..Koud (zonder kit dus) de unit erin gezet + met een paar schroefjes vast gezet en ff langs de lokale automaterialen zaak gereden om even wat technobond, krimpkous, draad en wat zakjes ty-wraps (enigst in de wijde omtrek die ze per 100 leveren ). Dus thuis weer verder:

    De oude unit met de barst erin die gaat iedergeval niet weggegooid worden, je weet maar nooit:


    De nieuwe unit erin gezet en voorzien van nieuwe kit (mooi royaal aanbrengen, zo komt het in ieder hoekje en oneffenheid):


    Vergeet als laatste de stekker niet aan te sluiten + voorzien van een beetje contact spray / wd40. Helpt altijd.

    Nog een paar interieur foto`s incl de alu teller ringen die op de cnc bank zijn gemaakt:






    Van het weekend eens kijken om de actieve sub erin te bouwen (moet weer wat draad voor getrokken worden) maar verwacht daar niet al te veel problemen.


  3. #43
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Project 924 meneer aard

    Ziet er goed uit!

    Bij mij brak er ook een boutje in het achterlicht af, in de andere zat al een scheur dus ik heb via marktplaats twee prima gebruikte units gescoord voor 25 euro. Nou die kit nog...


  4. #44

    Re: Project 924 meneer aard

    ziet er nuttig uit
    en ook als een rotwerkje oll:

    die gecncde tellerringen zijn ook mooi! zie ik het goed dat de kleine metertjes nu onder een hoek staan?
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  5. #45
    Ingeschreven
    05/02/2008
    Berichten
    30

    Re: Project 924 meneer aard

    Ben benieuwd hoe je dat gaat doen met die sub. Wat voor eentje gaat het worden ??.
    Ziet er goed uit trouwens. Had je een beetje last van vette vingers die nieuwe acherlicht lijkt wel bijna wit :lol:
    Porsche drivers do it fast


  6. #46
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Project 924 meneer aard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q01z
    ziet er nuttig uit
    en ook als een rotwerkje oll:

    die gecncde tellerringen zijn ook mooi! zie ik het goed dat de kleine metertjes nu onder een hoek staan?
    Is mij nooit opgevallen, je hebt wel een prima zicht erop..Maar wat ik zo hoor van een maatje van me die vaak bij mij in de wagen zit dat ie ook prima op de metertjes kan kijken.

    @ Arie_Visker

    Het is een Boschmann B55P geworden, actieve sub gewoon. Had eerst een normale standaard sub maar dat vond ik te erg worden, nu al overigens met de standaard install denk dat ik achter de speakers een stukje bitumen matjes plak want het dreunt nu al door.

    Dit is gewoon een sub en versterker in een, opzch niet echt het beste van het beste maar is gewoon goed en geeft net dat beetje extra. Moet nog een line kabel trekken + remote kabel en een constante stroom draad. Dan is het feestje compleet.


  7. #47

    Re: Project 924 meneer aard

    bij nader inzien denk ik dat het optisch-fotobedrog is..
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!


  8. #48
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Project 924 meneer aard

    Denk het ook wel, foto`s vertekenen al snel en krijg je gauw andere indrukken terwijl het in werkelijkheid anders is.

    Morgenavond denk ik ff sub erin klussen. Van het weekend betere foto`s maken; gisteravond ook nog ff flink op het gas gaan staan ( wat wil je om 12 uur als er niemand op de weg was, heb me wel ingehouden vanwege de mist) maar wat een sound en een boel trekkracht ding blijft maar trekken ?


  9. #49
    Ingeschreven
    17/09/2007
    Berichten
    1.129

    Re: Project 924 meneer aard

    Binnenkort gaat de 924 voorzien worden van een 6000K h4 Xenon setje..In de seinlichten komen gewone nightguides om het verschil te compenseren en led vervangers als stadslichten (en jah die zijn er in banjonet fitting a 12 euro per stuk ).


  10. #50
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Project 924 meneer aard

    Ik ben als tegenligger en medeweggebruiker nog steeds geen fan van aftermarket xenon in lampen met ouderwetse verstrooiïngslenzen.

    In die LED-stadslichten ben ik ook nog steeds geïnteresseerd, als ze er zijn met vier LEDs. Ik wil er een soort dagrijlichten van maken. Had laatst wel LED-stadslichten gekocht maar die waren blauw en hadden maar één LED, dat gaf nog minder licht dan de standaard lampjes.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •