Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Sleuteldag

  1. #1
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Sleuteldag

    Heren en dames,

    De afgelopen jaren hadden we een sleuteldag, wat ik zelf altijd als een succes heb ervaren (behalve die ene keer dat mijn 924 halverwege de heenreis er mee ophield...).
    Zijn er dit jaar ook weer zulke plannen om het nieuwe rijseizoen goed te beginnen?

    Helaas heb ik zelf geen geschikte ruimte voor zoveel auto's met bruggen etc...


  2. #2
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Sleuteldag

    Ik zou dat ook leuk vinden een keer mee te maken en ik heb wat klusjes ook. Helaas ook geen ruimte en bruggen...


  3. #3
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Sleuteldag

    Er zijn wel plannen alleen het laatste weekend van maart zo als het al een paar jaar is ,word het niet wat mij en bij mij betreft .
    Ik heb dit voorjaar veel leuke prive dingen . Vakantie ..geboorte van mijn 4e kleinkind, trouwfeestje van mijn dochter en schoonzoon en........ik hoop nog meer leuke dingen te doen met mijn echtgenoot als het dat toelaat.
    ik kan wel het 2e weekend van maart !
    Laatst gewijzigd door M.B.H.; 12/01/2015 om 22:59.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  4. #4
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Sleuteldag

    Martin, je stelt ruimte, gereedschap en kennis beschikbaar. Het minste wat wij kunnen doen is een beetje flexibel zijn, niet waar?


  5. #5
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: Sleuteldag

    Leuk, klinkt goed. Even voor mijn idee, wat zou de locatie/regio zijn?
    Project 924....and nice driving


  6. #6
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Sleuteldag

    Het hoeft ook niet beslist in maart, of het laatste weekend van maart. Maar ik was wel benieuwd of er nog plannen waren, maar die zijn er dus

    En Martin: ik denk dat iedereen wel begrijpt dat het voor jouw, met je vrouw, ook een belasting is om 10 of 15 924's een dag over de vloer te hebben. Voorbereiding, opruimen etc.


  7. #7
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Sleuteldag

    Ronald: Martin zijn bedrijf zit in Steenwijk, daar was het de afgelopen jaren. Dat klinkt vanuit Zeist heel noordelijk, maar eigenlijk is het maar 20 minuten boven Zwolle en ongeveer een uurtje boven Amersfoort


  8. #8
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: Sleuteldag

    Thanks :-)
    Project 924....and nice driving


  9. #9
    Ingeschreven
    23/02/2010
    Locatie
    Ouderkerk a/d Amstel
    Berichten
    910
    Ik zit helaas dit jaar tot half/eind april in het buitenland en zal deze keer dus waarschijnlijk aan me voorbij moeten laten gaan. Voor iedereen die nog nooit geweest is en twijfelt: Doen! Supergezellig, goed georganiseerd, je auto gaat er altijd beter weg dan dat ie erheen kwam en je leert enorm veel bij over de 924!


  10. #10
    Ingeschreven
    08/07/2014
    Berichten
    92

    Re: Sleuteldag

    Dus wanneer wordt deze dag juist gehouden? En de juiste locatie ? Ik kom van belgie dus is wel even bollen voor mij , maar voor een gezellige baboel en een beter werkende 924 heb ik veel over


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •