Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 61
  1. #51
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852

    Re: Zal ik me dan ook maar even voorstellen

    two tone op deze manier uitgevoert is TOP :!: :!:
    think PORSCHitive


  2. #52
    Ingeschreven
    03/02/2008
    Berichten
    171

    Re: Zal ik me dan ook maar even voorstellen

    De keef rijd wel zo als een oldtimer dat ik echt heel serieus naar een 924/944 op internet rond gezocht heb om dagelijks mee te tuffen... Niet de eerste keer ook overigens... die dingen rijden zo lekker!!

    Maarja... toen na bijna een zenuw inzinking door alle tegenvallers starte ik na een half jaar gekloot en ergens een auto ongeluk tussendoor eindelijk mijn AX weer...
    En was ik weer verliefd ops:


    my precious.....

    Zoals voorspeld heb ik wel wat kriebels met bochtenwerk, vooral omdat mij verteld is dat deze met die verlaging wel snel overstuurt wil raken, maar man man man....
    wat een wegligging, vergeleken met de kever... Hij stuurt zoo direct, schiet er vandoor als je gasgeeft en voelt zo stabiel..
    De kever is meer een soort dwijl die meer zelf stuurt dan dat jij werkelijk wat te vertellen hebt.



    Die 924/944 moet toch maar even wachten tot meer budget, of ik ruil de kever er voor in..


  3. #53
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: Zal ik me dan ook maar even voorstellen

    Heey!

    De axen en 924's hebben best wat met elkaar gemeen he al die ax en 924 rijders hier

    Je AX is echt vet geworden :grin: :-D

    Enne de keef moet je wel ff houden hoor!!

    Ik wil ook nog een keef dus je wacht maar ff anders kunnen we niet weer over de polder daar

    Maargoed ik wil ook nog een 924 derbij... ops:
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  4. #54
    Ingeschreven
    03/02/2008
    Berichten
    171

    Re: Zal ik me dan ook maar even voorstellen

    Om het hier een beetje up to date te houden

    De kever is verkocht.
    Hij's zeer goed terecht, en word volledig body-off gerestaureerd en ik word met foto's en al op de hoogte gehouden

    Zoals k al dacht was de kever behalve wat plaatwerk in erg goede staat. Bijna geen las werk, alleen op de stabi bevestiging RV en het krikpunt links achter.
    Hij word niet orgineel maar beetje gepimpt. Miss komt er zelfs een 2.0 motor uit een porsche 914 in. Als die man er mee klaar is komt ie er een keer mee langs om te laten zien

    Ik ben blij dat de keef naar hem toe is gegaan, is ie teminste goed terecht! Word ie in ere herstelt, wat ik met mijn budget niet had kunnen doen en ik vond de keef het wel waard.

    Maar in de AX kan ik dagelijks niet rijden (staat nu nog lager)


    Dus toen had ik voor 400 euro een peug 306 op de kop getikt. Leuk bakkie maar t was een oude zonder stuurbekrachtiging e.d.

    Dus toen de keef verkocht was kreeg ik een leuk bod op die witte 306 (meer dan dat k erin gestoken heb) en dus is die witte ook verkocht

    met dat geld heb ik dan weer een luxere 306 gekocht, en iets nieuwer. Full option (elec dakraam, orginele radio, 131.000 km, elec ramen, CV, sportstoelen, 17 inchers)
    Wel onder de deuken, maar daar gaan we mijn baas nog eens lief voor aankijken (Autoschade -s )

    De 'oude' witte 306:

    De nieuwe zwarte 306 deukje:



  5. #55
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361

    Re: Zal ik me dan ook maar even voorstellen

    Leuke auto, vind het nog steeds een fraai model om te zien en een 306 rijdt uitstekend. Goede deal!


  6. #56
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Zal ik me dan ook maar even voorstellen

    een leuke auto inderdaad.

    een 306.

    m`n pa krijgt wss zakelijk een 308
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  7. #57
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Zal ik me dan ook maar even voorstellen

    ik vind de 306 een leuke auto om te zien8)
    alleen die velgen vind ik niks maar das mijn smaak:grin:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  8. #58
    Ingeschreven
    03/02/2008
    Berichten
    171
    het is idd een leuk sportief model om te zien zoiezo al. en ze rijden goed!

    xsara was voor mij helaas te duur en heeft marc ook al en de saxo en zx vind ik niet mooi dus ja haha. Geen citroen maar een peug dan dus.

    en die velgen ja eerst zei ik die gaan er meteen onder vandaan maar eigenlijk vind ik het wel wat Maja 7,5 J breed o.i.d. en 205 brede banden weet ik nog niet of ik dat leuk ga vinden met regen


  9. #59
    Ingeschreven
    02/01/2009
    Berichten
    1.852
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grietje Bekijk Berichten
    het is idd een leuk sportief model om te zien zoiezo al. en ze rijden goed!

    xsara was voor mij helaas te duur en heeft marc ook al en de saxo en zx vind ik niet mooi dus ja haha. Geen citroen maar een peug dan dus.

    en die velgen ja eerst zei ik die gaan er meteen onder vandaan maar eigenlijk vind ik het wel wat Maja 7,5 J breed o.i.d. en 205 brede banden weet ik nog niet of ik dat leuk ga vinden met regen

    maar een xsara en een 306 is toch wat techniek aan gaat bijna hetzelfde??
    alleen het merkembleem is anders!
    think PORSCHitive


  10. #60
    Ingeschreven
    28/05/2007
    Berichten
    5.361
    Volgens mij is het 306 - ZX. De Xsara is al een generatie verder.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •