Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1
    Ingeschreven
    30/08/2013
    Locatie
    Itegem, Belg
    Berichten
    275

    924 1980 | Bezineleiding

    Ik zou mijn benzineleiding willen vernieuwen, die onder de wagen zit.
    Deze leiding is nu hersteld met een rubberenleiding, en dit vind ik niet veilig.
    De nieuwe leiding bij Porsche kost ongeveer 300€, bestaat er een andere oplossing?


  2. #2
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: 924 1980 | Bezineleiding

    Gewoon van koper na laten maken dat zouden ze bij iedere garage voor je kunnen doen


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  3. #3
    Ingeschreven
    30/06/2009
    Locatie
    De Liemers
    Berichten
    340

    Re: 924 1980 | Bezineleiding

    Zeno, ik heb de leidingen van voor tot achter vervangen met benzineslang met rvs omvlechting.
    Ik heb een S dus hoe het bij een NA zit weet ik niet precies maar misschien is het een goed alternatief.
    Ik heb bij Martin de lengte van de leidingen (heen en retour) gemeten (kan natuurlijk ook onder de auto) en bij een landbouwmachine / hydrauliek bedrijf de slang op lengte gekocht met de juiste koppelingen aangekneld.
    Bij de S zit een stuk dure slang tussen brandstoffilter en metalen leiding (onder de torsie buis) die kon vervallen. Mede hierdoor kan de slang gemonteerd worden zonder de as te laten zakken. De koppelwartels kunnen er net achterlangs. We hebben zinken plaatjes gebogen om de (slappe) slang onder de auto vast te zetten, de standaard montage voldeed niet. Koop wel goede slang, bij mijn slangen meen ik toch wat roest te zien......
    Laatst gewijzigd door fcam; 28/01/2015 om 20:14.
    924S '87


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •