Pagina 2 van de 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 130
  1. #11
    Ingeschreven
    07/01/2014
    Berichten
    136

    Re: Nationale Sleuteldag

    Ik ga proberen erbij te zijn met de GT


  2. #12
    Ingeschreven
    17/12/2013
    Berichten
    75

    Re: Nationale Sleuteldag

    Bij deze meld ik mij ook weer aan. Het was vorig jaar erg leerzaam en gezellig!

    Wat kom je doen? Brandstofpomp vervangen.

    Heb je een brug nodig? Ja

    Hoe lang werk denk je nodig te hebben? 2 uur?

    Heb je hulp/informatie nodig? Ja


  3. #13
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Nationale Sleuteldag

    Korte titel voor de werkzaamheden. > Dynamo vervangen / ruitenwissersproeiers werkend krijgen

    Wat kom je doen? > Sleutelen en gezelligheid

    Heb je een brug nodig? > Ja

    Hoe lang werk denk je nodig te hebben? >1.5u

    Heb je hulp/informatie nodig? > Ja, Harry interesse?

    Opmerking / Uitgebreide omschrijving van de werkzaamheden. >


  4. #14
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Nationale Sleuteldag

    ik kom als opvulling, hoop toch nog eens zin te krijgen de witte mee te krijgen maar ook dat zal dit jaar weer de vraag worden
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  5. #15
    Ingeschreven
    15/12/2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    430

    Re: Nationale Sleuteldag

    Ik ga mn best doen er bij te zijn!

    Als het kan graag een afstelbeurt, stationair en co en in het ideale geval voorste krukaskeerring vervangen. .


  6. #16
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Nationale Sleuteldag

    Goed idee, ben er graag bij :-)

    Korte titel voor de werkzaamheden. > Targa dak uitnemen, wite blokje vervangen


    Wat kom je doen? > Targa dak gaat wel open/dicht in de tochtstand, krijg m niet uitgenomen. Witte blokje krijg ik ook niet vervangen, contact slot blijft ergens op steken?

    Heb je een brug nodig? > Indien mogelijk, zou aardig zijn even een kijkje onder de 924 te nemen (15 min?)

    Hoe lang werk denk je nodig te hebben? > Targa en contactslot, 2 uur?

    Heb je hulp/informatie nodig? > Ja, graag m.n. de Targa uitnemen, Iemand bekend met dit probleem?

    Opmerking / Uitgebreide omschrijving van de werkzaamheden. > Zie hiervoor!
    Project 924....and nice driving


  7. #17
    Ingeschreven
    27/10/2014
    Locatie
    Amstelveen
    Berichten
    169

    Re: Nationale Sleuteldag

    Ook ik ben er dolgraag bij, ik sta nu al te popelen.

    Korte titel voor de werkzaamheden. > Oliedrukmeter beweegt mee op de muziek van de radio, en wanneer ik mijn rem heb ingedrukt terwijl ik mijn waarschuwingslichten aan heb, knipperen de remlichten een beetje mee.

    Wat kom je doen? > Mijn eerste sleuteldag meemaken, en hopelijk niet de laatste, en natuurlijk heel veel leren!

    Heb je een brug nodig? > Ik denk haast van niet, het is namelijk alleen maar elektrische bedrading, toch?

    Hoe lang werk denk je nodig te hebben? > Misschien een uur of anderhalf?

    Heb je hulp/informatie nodig? > Ja, natuurlijk, ik heb namelijk weinig verstand van de bedrading.

    Opmerking / Uitgebreide omschrijving van de werkzaamheden. > Radio/Oliedrukmeter combinatie goedmaken en de remlichtjes wanneer de waarschuwingslichten aanstaan.


  8. #18
    Ingeschreven
    23/02/2008
    Berichten
    952

    Re: Nationale Sleuteldag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harrison Bekijk Berichten
    Ook ik ben er dolgraag bij, ik sta nu al te popelen.

    Korte titel voor de werkzaamheden. > Oliedrukmeter beweegt mee op de muziek van de radio, en wanneer ik mijn rem heb ingedrukt terwijl ik mijn waarschuwingslichten aan heb, knipperen de remlichten een beetje mee.

    Wat kom je doen? > Mijn eerste sleuteldag meemaken, en hopelijk niet de laatste, en natuurlijk heel veel leren!

    Heb je een brug nodig? > Ik denk haast van niet, het is namelijk alleen maar elektrische bedrading, toch?

    Hoe lang werk denk je nodig te hebben? > Misschien een uur of anderhalf?

    Heb je hulp/informatie nodig? > Ja, natuurlijk, ik heb namelijk weinig verstand van de bedrading.

    Opmerking / Uitgebreide omschrijving van de werkzaamheden. > Radio/Oliedrukmeter combinatie goedmaken en de remlichtjes wanneer de waarschuwingslichten aanstaan.
    Klinkt alsof je thuis al de massapunten zou kunnen controleren/schoonmaken/schuren
    Ergens op het forum staat een mooi overzicht waar de massapunten zich bevinden.


  9. #19
    Ingeschreven
    27/10/2014
    Locatie
    Amstelveen
    Berichten
    169

    Re: Nationale Sleuteldag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gerben1986 Bekijk Berichten
    Klinkt alsof je thuis al de massapunten zou kunnen controleren/schoonmaken/schuren
    Ergens op het forum staat een mooi overzicht waar de massapunten zich bevinden.
    Er is anders ook nog een waslijst aan andere dingen, als mij dit zelf lukt!


  10. #20
    Ik zal er ook zijn! Tzt laat ik nog wel weten wat er voor klusjes nodig zijn aan de mijne en anders ben ik er voor de gezelligheid!
    Porsche 924 (1984) - Renault Megane Cabrio (1998)
    Landrover Freelander softtop v6 (2001) - Ford Fiesta (2001) - Skoda Superb iV L&K combi (2021)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •