Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 34
  1. #21
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: waarde's 924 volgens onschatbare klassieker.

    Inderdaad daarom vroeg ik me ook af wat hij moet kosten stel dat hij verkocht word?
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  2. #22
    Ingeschreven
    17/08/2008
    Berichten
    1.035

    Re: waarde's 924 volgens onschatbare klassieker.

    Ik ben dan blij als ik er meer dan 2000euro voor krijg:whistle:.

    De 924 is voor mij geen melkkoe, eerder hobby / studiemateriaal en dat mag nou eenmaal geld kosten
    Porsche 924 2.0 Kompressor 136.1wHp @ 5650rpm / 201.9wNm @ 3900rpm (dyno @ dp-engineering.nl)


  3. #23
    Ingeschreven
    05/06/2009
    Berichten
    409

    Re: waarde's 924 volgens onschatbare klassieker.

    Idd! hier klopt geen kont van.

    Ook ik zal hem niet zomaar voor weinig weg doen, omdat je er meer persoonlijke waarde aan hecht, maar in Euro's zijn het gewoon redelijk goedkope auto's.

    En over zoveel duizende euro's die uit dat boek komen, wtf, misschien over een jaar of 300?:p


  4. #24

    Re: waarde's 924 volgens onschatbare klassieker.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArvidW Bekijk Berichten
    Waarop baseer jij een waarde? Emotionele waarde uitgedrukt in euro's?

    Je auto is zoveel waard als je er tijdens de verkoop voor kunt krijgen, niet meer en niet minder. In mijn 924 (met aanschafprijs 2000euro) zitten nu voor 3000euro aan onderdelen. Is hij nu 5000euro waard?

    ik denk dat sommige hier weer terug naar school moeten.
    waarde heeft totaal niks te maken met emotie/ enof markt. ( dan is het marktwaarde)

    2de stelling is ook niet juist.
    waarde en verkoopbedrag zijn 2 totaal verschillende zaken.
    3de stelling is ook onjuist. ( dat zal betekenen dat de dakota van prins bernhard 1 euro + onderdelen waard is.)

    maar laten we hier maar een slotje op doen, allemaal onzinnige discussie's


  5. #25
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: waarde's 924 volgens onschatbare klassieker.

    Haha, Jij bent die onzinnige discussie begonnen ;-)


  6. #26
    Ingeschreven
    01/08/2008
    Berichten
    2.365

    Re: waarde's 924 volgens onschatbare klassieker.

    Jou 2e stelling spreekt jou weer tegen , net zeg je dat ze dat waard zijn en dat als iedereen er 23k voor vraagd de markt dan opschuift , fout

    3e stelling lees je ook fout, hij zegt juist dat je dat niet kan optellen bij elkaar
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  7. #27

    Re: waarde's 924 volgens onschatbare klassieker.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShroudedVeil Bekijk Berichten
    Jou 2e stelling spreekt jou weer tegen , net zeg je dat ze dat waard zijn en dat als iedereen er 23k voor vraagd de markt dan opschuift , fout

    3e stelling lees je ook fout, hij zegt juist dat je dat niet kan optellen bij elkaar

    2de stelling,
    ik sta nog steeds achter de stelling, ik had het toen over het feit dat je de verkoopprijs richting de waarde kan krijgen door het zo te doen.

    3de oke dan heb ik dat verkeerd gelezen..


  8. #28
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: waarde's 924 volgens onschatbare klassieker.

    het komt echt wel goed met de 924 wacht maar af
    niet met allemaal maar wel met een aantal

    de waarde van onschatbare klassiekers is allemaal kull
    in 1999 stond de waarde op
    a 2000 b 5000 en c 7500 let op guldens
    t schiet niet op dus
    en waar is dat op gebaseerd auto's moet je per stuk bekijken en niet per
    groep
    en investeringen mogen tot op zekere mate mee gerekend worden
    (ik bedoel niet een op een) maar wel de staat van ondehoud die de prijs bepaald


    mijn 50 jahre gaat gaat niet weg onder de 4500 euro
    en mijn martini (als hij klaar is) niet onder de 15000
    deze auto's gaan dat zeker opleveren al is dat niet in het schrale (oldtimer liefhebbend) Nederland
    daar mogen de auto's niets kosten die rijd de gemiddelde oldtimer liefhebber liever in een wrak als in een goed onderhouden klasieker


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  9. #29
    Ingeschreven
    30/12/2007
    Berichten
    2.956

    Re: waarde's 924 volgens onschatbare klassieker.

    Die prijzen in de catralogus zijn idioot, niet alleen voor Porsche maar ook voor andere merken. Zelf verzekeringen taxeren niet zo hoog.

    De 924 zal ongetwijfeld meer waard worden in de toekomst. Maargoed alles wordt duurder. De 924 is nou eenmaal de minder populaire Porsche dan de 911.
    Zo zie je ook dat de 914 ondanks dat hij zeldzaam is niet kan tippen aan de prijzen van een 911.

    Voor de 928/ 944 geldt hetzelfde dit zal nooit op het niveau komen van een 911.

    Waarde heeft dus niet altijd te maken met zeldzaamheid of nieuwprijs maar vooral met imago!

    Maargoed de 924 heb je niet als inverstering gekocht, dus vergeet de waarde en geniet van je hobby !


  10. #30
    Ingeschreven
    19/08/2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    257

    Re: waarde's 924 volgens onschatbare klassieker.

    vergeet de 928 niet. Die is pas weing waard in verhouding tot de nieuwprijs en naar mijn idee een indrukwekkende auto.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •