Pagina 4 van de 4 EersteEerste 1234
Resultaten 31 tot 34 van de 34
  1. #31
    Ingeschreven
    04/09/2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    486

    Re: waarde's 924 volgens onschatbare klassieker.

    Welke richting de prijzen uitgaan in de toekomst durf ik niet te zeggen, maar ik weet wel dat er verschillende markten zijn zoals jimfrey944 enigszins aangeeft. En geloof me als je echt een 924 in originele en goede staat hebt, dan kom je in een ander marktsegment. Hoewel de 924 algemeen niet als "de porsche" wordt beschouwd, zijn veel verzamelaars toch op zoek naar een goed exemplaar om de collectie volledig te maken. En voor dergelijke mensen is 1000 euro meer of minder vaak een peulschil. Je spreekt dan snel over ander bedragen. Ze willen hem dan gewoon hebben! Maar om nu onmiddellijk te zeggen dat eender welke 924 de hierboven genoemde waardes gaat opbrengen ...? Vaak denken eigenaars ook dat hun wagen er beter aan toe is dan in werkelijkheid, omdat ze er heel wat tijd en onderdelen in hebben gestopt.


  2. #32
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: waarde's 924 volgens onschatbare klassieker.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BC911 Bekijk Berichten
    Welke richting de prijzen uitgaan in de toekomst durf ik niet te zeggen, maar ik weet wel dat er verschillende markten zijn zoals jimfrey944 enigszins aangeeft. En geloof me als je echt een 924 in originele en goede staat hebt, dan kom je in een ander marktsegment. Hoewel de 924 algemeen niet als "de porsche" wordt beschouwd, zijn veel verzamelaars toch op zoek naar een goed exemplaar om de collectie volledig te maken. En voor dergelijke mensen is 1000 euro meer of minder vaak een peulschil. Je spreekt dan snel over ander bedragen. Ze willen hem dan gewoon hebben! Maar om nu onmiddellijk te zeggen dat eender welke 924 de hierboven genoemde waardes gaat opbrengen ...? Vaak denken eigenaars ook dat hun wagen er beter aan toe is dan in werkelijkheid, omdat ze er heel wat tijd en onderdelen in hebben gestopt.
    goed verhaal:thumb:

    ook de eerder genoemde vergelijking met de 911 is niet eerlijk te noemen tegen over de 924
    hou hem maar eens tegen het licht met een vw bmw opel enz..
    dan ga je merken dat de 924 het zo gek nog niet doet
    die prijzen zijn pas belachelijk!!!!


    Een gerestaurerde (normale)auto kost makkelijk 10,15, duizend euro aan materiaal
    Iemand die het niet zelf kan doen betaald zelfs een veelvoud daar van aan manuren (dat zijn pas dure 924's)
    De auto's die echt netjes zijn word wel degelijk geld voor betaald
    door de laatste groep mensen (en je moet geduld hebben met je verkoop)
    liefst orginele auto's met weinig km.
    maar een totaal restauratie kan ook
    Maar manuren krijg je er nooit uit en meestal is zelfs de verkoop waarde van een gerestaureerde auto zelfs lager als de materiaal kosten
    doe een restauratie dan ook altijd voor je zelf
    denk niet dat je aan oldtimers geld kan verdienen
    gewoon lekker hobbyen en geen zorgen maken over de waarden

    je doet het financieel altijd beter dan iemand die een nieuwe auto koopt:whistle:


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  3. #33
    Ingeschreven
    25/01/2009
    Berichten
    929

    Re: waarde's 924 volgens onschatbare klassieker.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimfrey944 Bekijk Berichten
    goed verhaal:thumb:

    ook de eerder genoemde vergelijking met de 911 is niet eerlijk te noemen tegen over de 924
    hou hem maar eens tegen het licht met een vw bmw opel enz..
    dan ga je merken dat de 924 het zo gek nog niet doet
    die prijzen zijn pas belachelijk!!!!


    Een gerestaurerde (normale)auto kost makkelijk 10,15, duizend euro aan materiaal
    Iemand die het niet zelf kan doen betaald zelfs een veelvoud daar van aan manuren (dat zijn pas dure 924's)
    De auto's die echt netjes zijn word wel degelijk geld voor betaald
    door de laatste groep mensen (en je moet geduld hebben met je verkoop)
    liefst orginele auto's met weinig km.
    maar een totaal restauratie kan ook
    Maar manuren krijg je er nooit uit en meestal is zelfs de verkoop waarde van een gerestaureerde auto zelfs lager als de materiaal kosten
    doe een restauratie dan ook altijd voor je zelf
    denk niet dat je aan oldtimers geld kan verdienen
    gewoon lekker hobbyen en geen zorgen maken over de waarden

    je doet het financieel altijd beter dan iemand die een nieuwe auto koopt:whistle:
    Zo zie ik het ook.

    Een restauratie doe je voor jezelf. en natuurlijk zal de verkoopwaarde stijgen, maar veelal niet evenredig met de kosten die je erin stopt.

    Dit is ook met veel hobby's zo. Ga je elke week naar het voetbal kijken + een pintje pakken achteraf, ben je ook je centen kwijt.

    Wij hebben nog altijd ons troetelwagen over:-)

    groeten Dopre


  4. #34
    Ingeschreven
    16/07/2009
    Berichten
    109

    Re: waarde's 924 volgens onschatbare klassieker.

    Wat is "onschatbare klassiekers" trouwens een ongelooflijk slecht gekozen titel voor een boek waarin de waarde van klassiekers geschat wordt.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •