Pagina 5 van de 5 EersteEerste 12345
Resultaten 41 tot 46 van de 46
  1. #41
    Ingeschreven
    04/04/2013
    Locatie
    Leieland
    Berichten
    85

    Red face Re: Bekende 924-problemen

    Edit. Hmm. Wel kalm hier.

    Merk pas nu dat ik nog eens op een oude post wou reageren bovenaan de pagina. Slotbouten evengoed bij OPC dus.
    Laatst gewijzigd door hendrik914; 12/06/2017 om 00:27.


  2. #42
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: Bekende 924-problemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldbm Bekijk Berichten
    Die xit op je radiateur, bestuurderszijde bovenin. Je kunt m ook ff kortsluiten (contacten verbinden) om te kijken of de fan zelf wel werkt!
    Kortsluiten?! weet niet of dat een goed idee is maar ik zal s kijken. Misschien heb ik zelfs nog wel een reserve thermoswitch tussen mijn vele onderdelen liggen. Kan m dan evt. vervangen en kijken wat ie doet. Bedankt in elk geval!


  3. #43
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Bekende 924-problemen

    Nou ja, doorverbinden. Onderbreken is wat de switch doet. En stroom doorgeven als de fan moet draaien.


  4. #44
    Ingeschreven
    05/10/2018
    Berichten
    1

    Re: Bekende 924-problemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Berend72 Bekijk Berichten
    Tijdens een heerlijke zonnige rit vanmiddag schoot mijn temperatuursmeter opeens richting 3e streepje. Bij t langzaam rijden langs de boulevard op t strand schoot ie zelfs nog meer naar t rode toe. Gelukkig kon ik daarna weer 'normaal' rijden en schoot de naald weer terug naar t midden. Nog steeds aardig ver aangezien de meter bij mij vaak maar tot t eerste streepje gaat.... Bij het parkeren in de stalling schoot ie zelfs in t rood en motor sloeg ook even af. Opnieuw starten en auto kunnen parkeren. Motorkap opengedaan met draaiende motor en bleek dat fan niet aansloeg....

    Nu op t zoeken op t forum kwam ik op dit topic dit tegen;
    Radiateur-fan draait niet
    Regelmatig voorkomend probleem. Dit is vaak op te lossen door de thermo-switch op de radiateur te vervangen.

    De thermo-switch? waar zit ie? Ik had al eerder t idee dat de fan t niet altijd deed, maar bij controleren deed ie t vaak wel. Misschien is t een ander probleem? Iemand enig idee?
    Ik heb de thermosensor op de radiateur laten vervangen omdat ik hetzelfde probleem had. De ventilator sloeg niet aan. Koste een tientje, nu werkt het weer perfect.


  5. #45
    Ingeschreven
    27/09/2018
    Berichten
    10

    Re: Bekende 924-problemen

    Hebben anderen ook last van het verlopen van de koplampen ? Bij het sluiten komen ze weer een stukje op. Met handmatige verstelling zet ik ze netjes en de volgende keer weer hetzelfde. Elke cyclus duurt net te lang.


  6. #46
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: Bekende 924-problemen

    Hi Rene, check even of een lamp met de achterkant niet aanloopt op de carrosserie. Was bij het geval. Ook die bak met de lampen omhoog even goed schoonmaken, scheelt soms net de milimeter die je zoekt. Tot slot stangen moeten recht zijn en even de verbindingen invetten!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •