Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: swiddy

  1. #1
    Ingeschreven
    08/09/2014
    Berichten
    11

    swiddy

    Stel je voor
    Hallo,

    Omdat ik van de week een zoekopdracht gepost heb stel ik mezelf even voor.
    Omdat hier hetzelfde geldt als op het Porsche forum heb ik de tekst even gekopieerd en een beetje aangepast.
    Omdat ik al een tijdje op het forum mee kijk en leuk nieuws te melden heb, maak ik ook eens een topic om mij (en mijn vader die soms stiekem mee kijkt) eens voor te stellen.
    Ik ben Swid en mijn vader heet Jan, door hem ben ik aangestoken met het bekende "autovirus".
    We zijn in onze vrije tijd vaak op zoek naar informatie over auto's en ook de auto's zelf speuren we op op het internet, voornamelijk Porsche)
    We verzamelen ook een beetje boeken en folders waarin Porsche's staan.

    Onze Porsche's:
    3 Jaar terug hebben we een 924 gekocht om rittensport mee te gaan beoefenen.
    Mijn vader was eens mee geweest met een vriend van hem, en ik was een paar keer naar de ritten wezen kijken, dit leek ons erg leuk om te gaan doen.
    Dit was door de de aanpassingen als 944 onderstel, Koni schokdempers, rolkooi en een grote lampenpot een leuke auto hiervoor.

    924NA



    Op dit moment zagen we dit zelf ook een beetje als de instap-porsche maar we begonnen de 924 steeds meer te waarderen.
    Alleen één nadeel.. 2.0NA
    Dus zijn we opzoek gegaan naar een turbo, deze gevonden en de 924 NA ingeruild.
    Hier heb ik ondertussen een Geotrip tripmaster ingebouwd en de lampenpot omgebouwd naar deze auto.
    Recente foto's komen nog maar deze moeten nog geknipt worden.

    924 Turbo,


    Langzaam zijn we van vooral 911 liefhebbers een beetje naar de 924 kant geschoven.
    Dus toen liet ik pap een foto zien van een Carrera GT dit vond hij super.
    Samen zijn we ons in gaan lezen en bijna elk linkje en boek waar een Carrera GT in stond hebben we gezien.
    Als je hiernaar opzoek gaat kom je veel super positieve tests en verhalen over deze bijzondere auto tegen.
    We hebben uiteindelijk voor pap de juiste auto gevonden en zijn 4 weken geleden naar Italië gegaan om deze te bekijken
    En we troffen daar een super nette auto aan, we waren door de afstand bang voor een domper omdat we vaker teleurgesteld zijn bij bezichtigingen en proefritten.
    Maar we vertrokken super enthousiast weer naar Nederland.

    Carrera GT No 186 in Italië,


    Na wikken en wegen de knoop door gehakt, dat werd afgelopen weekend een flinke reis.
    Maar na op de terugreis 1400 Km met een lach in de spiegel gekeken te hebben staat hij nu hier in de garage.
    Er zijn een paar puntjes die nog even aandacht nodig hebben zoals de velgjes een keer op laten polijsten en een keer een rubber vervangen maar verder is hij super.
    De rekeningen laten ook zien dat er de laatste jaren geen cent op bespaard is.
    Mooie foto's hou ik jullie nog tegoed, bij beter weer zullen deze snel verschijnen.

    Carrera GT onderweg,



    De dailydriver van mijn vader links, de mijne rechts,


    We hopen na de winterslaap eens met de 2 eens andere porsche's te gaan ontmoeten.

    Ondertussen hebben we een aantal kleine dingetjes aangepast aan de Carrera GT om hem zo origineel en goed mogelijk te maken, daarnaast hebben we de garage verbouwd om een mooie slaapplaats voor beide auto's te hebben.

    Nog een aantal foto's van nu.


    Turbo

    Turbo

    Samen

    Carreras boek

    Originele folder 924 carrera gt


  2. #2
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822
    Welkom op het forum swiddy.


  3. #3
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: swiddy

    Welkom! Mooi duo hebben jullie daar staan!


  4. #4
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: swiddy

    Na PF nu terecht bij de echte liefhebbers van de 924. Welkom


  5. #5
    Ingeschreven
    08/09/2014
    Berichten
    11

    Re: swiddy

    Haha ik keek hier al langer mee hoor, maar heb ooit ruzie gehad met het uploadsysteem van dit forum en toen met andere dingen bezig gegaan.
    Heb het maar eens even op mijn gemak gedaan en dan blijkt het toch niet aan de computer te liggen :p


  6. #6
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822

    Re: swiddy

    Je afbeeldingen waren bij een externe site gehost.

    Als beginner op het forum kun je nog geen links plaatsen.

    http://community.924forum.nl/announcement.php?f=20


  7. #7
    Ingeschreven
    27/10/2014
    Locatie
    Amstelveen
    Berichten
    169

    Re: swiddy

    Prachtig om te zien!


  8. #8
    Ingeschreven
    27/05/2012
    Berichten
    407

    Re: swiddy

    Ik vind die turbo erg gaaf (al ben ik niet helemaal zeker over die lampen...)


  9. #9
    Ingeschreven
    24/03/2010
    Berichten
    405

    Re: swiddy

    Welkom op dit forum!


  10. #10
    Ingeschreven
    08/09/2014
    Berichten
    11

    Re: swiddy

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jel Bekijk Berichten
    Ik vind die turbo erg gaaf (al ben ik niet helemaal zeker over die lampen...)
    Duidelijk gevalletje van functie boven vorm.
    Daarnaast heb ik dit zo bevestigd dat er geen gat of beschadiging in en op het paneel zit.
    Ook zit er aan de onderkant zit een soort foamlaag om krassen te voorkomen.
    De tripmasterbeugel is aan een reserve dashboardkastje bevestigd dus alles kan weer worden zoals het hoort te zijn.
    Laatst gewijzigd door swiddy; 25/03/2015 om 12:34.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •