Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: wat te doen?

  1. #1
    Ingeschreven
    29/12/2008
    Locatie
    Lintelo (achterhoek)
    Berichten
    220

    wat te doen?

    Een aantal jaar geleden heb ik naast mijn rode 924 nog een zwarte 924S gekocht. Door de extreme drukte het afgelopen jaar binnen mijn bedrijf heb ik eindelijk dit weekend een keer kunnen rijden met de 924. Over het algemeen te weinig tijd.
    De 924S staat eigenlijk nog steeds op dezelfde wijze als toen ik hem gekocht heb in mijn schuur. Ik heb ruimte genoeg dus op zich staat hij niet in de weg. De 924S is dus niet APK gekeurd en moet dus ook nog de distributie etc. van vervangen worden.

    Wat moet ik nu doen:

    De rode 924 weg of de zwarte 924S weg. Zelf heb ik wel een beetje een zwak voor de 924S omdat deze toch een iets krachtiger motor heeft maar zie wel wat meer op tegen de kosten van dit type. Ik vind het eigenlijk alleen zonde dat hij stil staat.
    Ik heb ook geen idee wat de rode of eventueel de zwarte op zal brengen bij verkoop.

    Dus graag een peiling van jullie mening hier omtrent en misschien is er wel iemand die interesse heeft in een van beide auto's
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  2. #2
    Ingeschreven
    31/05/2015
    Berichten
    29

    Re: wat te doen?

    Ik zeg verkoop de rode, ik heb geen idee hoe het zit met geld, maar als je dan toch zo'n auto hebt kies dan voor de S, De kosten zijn er altijd. Oke, die van de 924s zijn meer, maar waarschijnlijk zijn ze het ook meer waard.

    Groetjes


  3. #3
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: wat te doen?

    Wat vraag je voor de rode en ik welke staat is deze? Meer foto's?


  4. #4
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: wat te doen?

    Ik zou ze alle 2 houden
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  5. #5
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: wat te doen?

    Als je de ruimte hebt lekker houden. Rijden in de 924, en dan komt er vanzelf een keer tijd voor de S.


  6. #6
    Ingeschreven
    25/01/2009
    Berichten
    929

    Re: wat te doen?

    Als je de plaats hebt zou ik ze houden.
    Ik heb hetzelfde probleem. De tijd om aan mijn wagens verder te doen.

    Vorig weekend eindelijk een beetje verder gedaan aan de turbo en het is altijd fijn als je een beetje verder geraakt.
    De S staat ook nog altijd keurig te wachten op zijn aandacht

    Groeten Dopre


  7. #7
    Ingeschreven
    29/12/2008
    Locatie
    Lintelo (achterhoek)
    Berichten
    220

    Re: wat te doen?

    Zou bij voorkeur de hele schuur vol zetten met auto's, alleen we hebben ook nog een vrouw die daar dan niets van begrijpt. Ik heb uitgelegd dat de auto voor de man hetzelfde is als de handtas/schoenen voor de vrouw en dat zij er ook meerdere van heeft. Ze begreep het nog niet.
    Stil staan met een auto bevorderd de staat alleen niet echt. Ik vind wel dat je als je er meerdere hebt er ook met allemaal gereden moet kunnen worden, en dat is ook een beetje de achtergrond van mijn vraag. Ik zie dat de komende tijd niet gebeuren.


  8. #8
    Ingeschreven
    29/12/2008
    Locatie
    Lintelo (achterhoek)
    Berichten
    220

    Re: wat te doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ptol Bekijk Berichten
    Wat vraag je voor de rode en ik welke staat is deze? Meer foto's?
    De rode 924 heeft APK en lak is in redelijk tot goede staat. Stoelen allemaal heel en in het dashboard een paar kleine scheuren. Technisch in goede staat alleen wel de eerste verschijnselen van warme start probleem. Ik rijd altijd eigenlijk een rit aan 1 stuk dus heb er zelf geen last van. Beginpunt is ook het eindpunt.
    Probleem bij de 924 is wel de eventuele opbrengst. Ik heb geen vraagprijs in mijn hoofd alleen als de biedingen een bijvoorbeeld een paar honderd euro zijn, blijft de 924. Doel is dan wel dat de 924S de weg op kan.


  9. #9
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: wat te doen?

    de s houden


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  10. #10
    Ingeschreven
    27/10/2014
    Locatie
    Amstelveen
    Berichten
    169

    Re: wat te doen?

    Heb je meer foto's van de rode 924?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •