Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Ejevh89

  1. #1
    Ingeschreven
    02/07/2015
    Berichten
    6

    Ejevh89

    Stel je voor
    Heee mede Fora bewoners!

    Mijn naam is Ernst van Holten en ik woon in Enschede. Al sinds ik me kan heugen enorm gek op auto's. Mijn eerste auto ooit was een porsche 924 waarvan ik achteraf gerust kan stellen dat deze koop echt een liefdes koop was. Het model sprak en spreekt mij erg aan maar mijn eerste auto was ook gelijk een miskoop. Er mankeerde echt veel te veel aan waardoor ik genoodzaakt was om deze weer te verkopen. Ik wou graag leren sleutelen aan auto's en kocht zodoende een Jetta MK2 uit 1989. Na verscheidene golfjes, jetta's, en andere modellen van VW heb ik 4 jaar terug mijn favoriete VW gekocht. Een karmann ghia uit 1971. Deze heb ik gekocht met het oog om deze zo mooi mogelijk te maken en te onderhouden. Inmiddels is deze karmann voorzien van airride, gereviseerde bak en motor en zijn er diverse kleinere werkzaamheden geweest. Genoeg werkzaamheden om een nieuwe uitdaging aan te willen gaan! Aankomende maandag ga ik op bezoek bij een porsche 924. Deze porsche ziet er op het oog erg fraai uit en heb via dit forum al diverse tips, trucs en ideeen op gedaan.

    Het idee voor de porsche 924 is om deze heel erg laag te gaan leggen. Een schroefset voor een golf 1 voor en ik heb begrepen dat de achterkant te verlagen is door het verdraaien van de assen, vergelijkbaar met een kever. Daarnaast wil ik er graag mooie 16 bbs'en onder hebben. Tot slot moeten er webers op komen. Het geluid van een dubbele weber en de kick in de rug door het gestegen koppel is erg verslavend. Zodra de porsche er is zal ik deze ook op dit forum laten zien en bijhouden met alle aanpassingen die er eventueel gedaan gaan worden!

    Groeten

    Ernst


  2. #2
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822
    Hey Ejevh89, bedankt voor het voorstellen! Veel plezier


  3. #3
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: Ejevh89

    welkom in het 924 walhalla


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  4. #4
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Ejevh89

    Welkom hier en veel sleutel plezier toegewenst.
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  5. #5
    Ingeschreven
    02/07/2015
    Berichten
    6

    Re: Ejevh89

    Bedankt allemaal! Geheel toevallig kwam ik de Porsche waar ik morgen ga kijken tegen op dit forum. Het is de ex van -Cees- http://community.924forum.nl/showthr...ghlight=Webers

    Ben benieuwd in wat voor staat ik deze ga treffen in zijn topic las ik wisselende verhalen!


  6. #6
    Ingeschreven
    02/07/2015
    Berichten
    6

    Re: Ejevh89

    De Porsche waar ik morgen ga kijken is een ex van -Cees- heeft iemand hier meer informatie over? In zijn topic waren er afwisselende verhalen. Is dit een goede koop?


  7. #7
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Ejevh89

    Wat dacht je van Cees
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  8. #8
    Ingeschreven
    02/07/2015
    Berichten
    6

    Re: Ejevh89

    Heb hem een bericht gestuurd maar geen reactie gekregen


  9. #9
    Ingeschreven
    27/10/2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.367

    Re: Ejevh89

    heb Cees even een berichtje op facebook gestuurd of die even op het forum nog wil kijken om wat vragen van jouw te beantwoorden
    geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding


  10. #10
    Ingeschreven
    02/07/2015
    Berichten
    6

    Re: Ejevh89

    Thnx! Ben benieuwd of ik het nog op tijd ga zien en anders wordt t vanouds zelf inschatten��


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •