Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1
    Ingeschreven
    27/10/2014
    Locatie
    Amstelveen
    Berichten
    169

    AANGEBODEN: Porsche 924 met slechte 944 bodykit

    Beste forummers en vrienden,

    Na ontzettend lang wikken en wegen ben ik tot het besluit gekomen om mijn 924 weg te doen. Er mankeert simpelweg teveel aan de auto, en het is niet voor mij weggelegd om hiervan een project te maken (simpelweg geen plek en financiële middelen). Gezien mijn leeftijd en situatie is het ook toch wel praktischer om nog even te wachten met een 924.

    Ik wil de auto graag aanbieden als donorauto (alles werkt zeer goed motorisch, en het originele plaatwerk is ook niet al te beroerd). Of natuurlijk (en dit zie ik eigenlijk het liefst) als projectauto. Ik kan het gewoon niet meer aanzien dat de 924 hier de hele tijd maar stilstaat op de parkeerplaats. En ik vrees dat ik er nog een lange tijd niks mee (kan) doen.

    Hopelijk is er iemand die hier geïnteresseerd in is, en hopelijk kan ik hem tegen een goede prijs verkopen. Natuurlijk wordt dit niet mijn eerste en laatste 924. Het sleutelen en het onderhouden van een tamelijk oude wagen is mij simpelweg nu (nog niet) weggelegd.
    Laatst gewijzigd door -Bassie-; 26/08/2015 om 23:17. Reden: Topic verplaatst ;)


  2. #2
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.677

    Re: AANGEBODEN: Porsche 924 met slechte 944 bodykit

    Jammer man, na al die moeite. Echt zonde als je het mij vraagt. Wellicht helpt het als je een richtprijs hebt?
    Project 924....and nice driving


  3. #3
    Ingeschreven
    27/10/2014
    Locatie
    Amstelveen
    Berichten
    169

    Re: AANGEBODEN: Porsche 924 met slechte 944 bodykit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldbm Bekijk Berichten
    Jammer man, na al die moeite. Echt zonde als je het mij vraagt. Wellicht helpt het als je een richtprijs hebt?
    Ik weet het, maar mijn privésituatie helpt totaal niet bij wat ik wil bereiken. Het enige wat ik kan doen is de Porsche hier op de parkeerplaats laten staan, en hij zit nu al onder de bladeren. Ik vraag er zo rond de 900 euro voor. De Porsche heeft momenteel geen accu en de sleutel wilt niet uit het contact.

    Het liefst dus dat er iemand is die deze auto wilt opknappen, of als donorauto wilt gebruiken (motorisch is hij gewoon goed).


  4. #4
    Ingeschreven
    27/10/2014
    Locatie
    Amstelveen
    Berichten
    169

    Re: AANGEBODEN: Porsche 924 met slechte 944 bodykit

    En toen was hij verkocht...


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •