sinds ik mijn 924 heb gekocht is mijn koelwater meter behekst, had het nog niet op het forum gezet en dacht kan het nu wel ff vragen.
het begon bij het redelijk vaak op en neer geen van de wijzer.

vrij snel daarna heb ik een kop revisie gedaan en de sensor ook gelijk maar nagekeken en die was nog helemaal okidoki,
nieuw stekkertje er aan contacten schoon gemaakt en ja hoor het deed het weer normaal.
twee dagen later gaf die ineens meer dan een kwart aan terwijl die nog niet eens gestart en warm was.
nou gestart stuk gereden liep het meterje wel mee met de temperatuur maar gaf die 30% teveel aan en stond die dus altijd in het rood terwijl die niet aan het oververhitten was en ineens stond ie weer goed.

en nu blijft die altijd op iets meer dan een kwart staan ongeacht de temperatuur, verder als ik mijn lampen aan zet slaat mijn meter helemaal terug naar het begin als of die geen spanning heeft en beweegt ie mee op mijn knipperlichten.

wie heeft hier ervaring mee gehad of weet wat er aan de hand is en zou mij daar mee verder willen helpen dan hoor ik dat graag

MvG Joran