Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Xman83

  1. #1
    Ingeschreven
    14/11/2015
    Berichten
    5

    Xman83

    Stel je voor
    Hoi allemaal,

    Ik ben Xander (32) uit Zaandam en ik ben sinds juni '15 een trote eigenaar van een rode Porsche 924 uit 1979. Ik heb al lange tijd er een willen hebben en nu heb ik er eindelijk een. Sinds vorige week is hij zonder problemen APK gekeurd. Tot nu toe heb ik het volgende (zelf) vervangen of laten vervangen: banden, achterdemper, remleidingen. Ook heb ik alle vloeistoffen vervangen en een grote onderhoudsbeurt gedaan. Ook heb ik een autoradio uit de jaren 70/80 ingebouwd (jawel, met casetterecorder).

    Het uiterlijk van de auto is zeer goed. Hij heeft de eerste 18 jaar van zijn leven in de VS Californië rond gereden. Op hele kleine plekjes bij de wielkassen geen roest. Hier en daar wat gebruikerssporen.

    Ik rij in de auto puur voor plezier. Dus ik tour nogal wat rond. Ik heb voor werk of dagelijk leven geen auto nodig namelijk. 30 november gaat hij de winterstalling in tot maart '16 en hoop er dan nog vele jaren plezier van te hebben. Het onderhoud doe ik zoveel mogelijk zelf met mijn vader.

    Wensen zijn nog om de sierlijst van het achterruit te vervangen. Deze is wat vervaagd. Ook zou ik graag nog de originele stoelen er in willen zetten. Of de huidige opnieuw laten bekleden. Dashboard heeft ook nog de 'typische' scheurtjes. En het benzinefilter lukt niet om te vervangen, we krijgen hem maar niet los.

    Ik ben lid geworden van het forum omdat ik wel eens met een groep andere Posche 924 rijders mee wil touren. En dan wat ervaringen met het onderhoud of verbetering kan uitwisselen. En gezelligheid en rijplezier uiteraard!

    Nou dat was het voorstellen wel. Tot een volgende keer.

    Groet
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  2. #2
    Ingeschreven
    06/01/2011
    Berichten
    1.822
    Welkom op het forum Xman83.


  3. #3
    Ingeschreven
    31/08/2014
    Locatie
    Zeist
    Berichten
    1.681

    Re: Xman83

    Welkom man! Goed weer een rode aan te treffen 😄


  4. #4
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: Xman83

    Welkom hier en veel 924 plezier toegewenst.
    Leuke auto zo te zien
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  5. #5
    Ingeschreven
    24/08/2015
    Berichten
    154

    Re: Xman83

    welkom mooie kleur


  6. #6
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: Xman83

    Welkom Xander!

    Er staat in het voorjaar een toerrit op de planning.

    Is de auto ook in de VS geleverd? Of mee verhuisd met iemand? Je hebt in ieder geval de europese bumpers en zijschermen (ziet er een stuk fraaier uit). Rood is een kleur die zich uitstekend laat poetsen, daar valt nog veel eer mee te behalen!


  7. #7
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533
    Welkom in het 924 walhalla

    Sent from my iPhone using Forum Runner


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  8. #8
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    Re: Xman83

    Welkom


  9. #9
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: Xman83

    Welkom en veel plezier met je 924.


  10. #10
    Ingeschreven
    14/11/2015
    Berichten
    5

    Re: Xman83

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thijsch Bekijk Berichten
    Welkom Xander!

    Er staat in het voorjaar een toerrit op de planning.

    Is de auto ook in de VS geleverd? Of mee verhuisd met iemand? Je hebt in ieder geval de europese bumpers en zijschermen (ziet er een stuk fraaier uit). Rood is een kleur die zich uitstekend laat poetsen, daar valt nog veel eer mee te behalen!
    Hee leuk ! In het voorjaar wil ik zeker meerijden. En ik ben al veel aan het poetsen geweest. De foto was van voor de poetsbeurt .

    Ik weet niet of het een Europese of een Amerikaanse is. Enige wat ik weet is dat hij in de jaren 90 voor het eerst pas op kenteken was gezet in Nederland. De vorige eigenaar vertelde dat hij uit Californië destijds kwam.

    Groet ! En dank voor alle reacties.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •