Pagina 2 van de 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 56
  1. #11
    Ingeschreven
    26/02/2015
    Berichten
    71

    Re: tijd voor wat aandacht

    Dit weekend niet heel veel opgeschoten, ben begonnen met de 944 bodykit er op te plaatsen, ik had besloten om deze week de binnenkant nog even met rust te laten zodat deze nog wat beter kon opdrogen. ik ben ook nog aan het kijken voor een spanningszoeker om de kabelboom door te meten dus daar ben ik ook nog even afgebleven. verder ben ik even bezig geweest met de kachelbox, is verder niks aan te zien, behalve dat het motortje versleten is.

    zoals vermeld dit weekend bezig geweest met de bodykit, ik ga eerst kijken of alles netjes past voordat ik het ga wrappen/spuiten.

    Het is niet de allermooiste foto, maar iets is beter als niets.DSC_0478.jpg


  2. #12
    Ingeschreven
    26/02/2015
    Berichten
    71

    Re: tijd voor wat aandacht

    dit weekend de laatste voorbumper en achterbumper gemonteerd. Ook heb ik het handvat van de bestuurderskant los gehaald omdat deze nogal los zat (zoals op de foto te zien is) ik heb het vergeleken met de andere kant maar zo te zien missen er geen onderdelen, iemand hier ervaring mee?

    verder heb ik deze week het kachelmotortje proberen te repareren (deze maakte een nogal rammelend geluid), volgens mijn collega bij de garage waar ik werk kwam dit doordat de koolborsteltjes waren ingesleten, dit was niet het geval, het onderste lager was versleten en had hierdoor veel speling. dus maar even een ander motortje besteld bij martin.

    De rommelige kabelboom heb ik ook nog niks aan gedaan, ik wacht nog op een spanningszoeker (Auto probe 6-24 volt ), helaas door een niet thuisbericht word deze pas maandag geleverd.

    Deze week krijg ik dus (hoop ik) het kachelmotortje ook binnen en kan de kachelbox weer in elkaar. als het dus goed gaat kan ik volgende week weer het een en ander terug gaan bouwen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  3. #13
    Ingeschreven
    02/01/2008
    Locatie
    spanbroek
    Berichten
    4.533

    Re: tijd voor wat aandacht

    De deur greep heeft aan eenkant een schuin pennetje
    En de andere zit de schroef deze trekt de schuine pen vast in je deur
    Kan zijn dat het pennetje versleten is of de schroef niet strak genoeg aangedraaid


    porsche 924 martini 1977
    porsche 924 50 Jahre edition 1982
    BMW X3 3.0 high exclusieve


  4. #14
    Ingeschreven
    26/02/2015
    Berichten
    71

    Re: tijd voor wat aandacht

    Heb nog eens goed naar het handvat gekeken ne het lijkt inderdaad wel of het schuine pennetje is afgebroken, zal wel even een foto maken.

    Ik ben deze week vrij en ik ben voornamelijk bezig geweest met de 944 kappen zo netjes moggelijk aan te laten sluiten wat nu toch wel redelijk goed afgesteld staat allemaal. ik was eerst van plan om de auto te wrappen maar naar nadere inspectie van de lak blijken er toch op de randjes hier en daar roestplekjes te zitten en ook een scheurtje op het rechts achterschrem. ik ben dus nu van plan om de auto toch maar overnieuw te spuiten. waarschijnlijk de kleur antraciet.

    Ik heb het kachelhuis ook weer terug geplaatst maar daarna was de radiator aan het lekken, hiervan heb ik even de rubberen ringetjes vervangen en deze was toen dicht. Ik heb de kabelboom ook flink onderhanden genomen ben onder het dashboard nu toch wel klaar, zoals wel te zien is aan de hoeveelheid nutteloze kabels die ik heb weg gehaald is het niet voor niets geweest. Na een snelle blik in de kofferbak is het me duidelijk geworden dat ik hier ook maar eens naar moet kijken, hier liggen nog veel meer losse draden met kroonsteentjes.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  5. #15
    Ingeschreven
    24/04/2011
    Locatie
    West-Vlaanderen, België
    Berichten
    394

    Re: tijd voor wat aandacht

    Goed zo al die kabels, scheelt weer enkele grammetjes, en mogelijke storing.
    Komt dit van extra radio en speakers?


  6. #16
    Ingeschreven
    24/08/2015
    Berichten
    154

    Re: tijd voor wat aandacht

    goed bezig


  7. #17
    Ingeschreven
    26/02/2015
    Berichten
    71

    Re: tijd voor wat aandacht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan_924 Bekijk Berichten
    Goed zo al die kabels, scheelt weer enkele grammetjes, en mogelijke storing.
    Komt dit van extra radio en speakers?
    nee, het heeft er tenminste niet op geduid dat het met speakers te maken had, wel waren de stroomdraden voor de radio doorgeknipt, dit heb ik weer aangesloten zodat de radio weer netjes over het contact werkt. Dat vind ik toch een stuk fijner als wat ik eerst had, stroom direct van de accu afhalen.


  8. #18
    Ingeschreven
    26/02/2015
    Berichten
    71

    Re: tijd voor wat aandacht

    zo, na een lange tijd, komt er weer een update. Ondertussen ben ik wel heel veel opgeschoten, al stonden de laatste weken vooral in het teken van plamuren en alle randjes netjes maken. inmiddels zitten de achterschermen er ook op maar ook daarbij komt een hoop kijken om dat netjes te krijgen. bij de foto van het zijvoorscherm lijkt het inderdaad alsof de hele punt van plamuur is, maar dit is niet het geval

    Verder ben ik ook bezig geweest met het verlagen van de auto, heb het hele torsie gedeelte onder de auto los gehad en de torsiestaaf een tandje verschoven. het zit nog niet helemaal teruggebouwd omdat er een rubber stuk is waar ik even een nieuwe voor moet hebben. als ik die binnen heb zet ik alles weer weer terug en dan ga ik de veerpoten voor los halen voor de andere veren.

    Verder is er niet veel interessants gebeurd, het interieur laat ik er uit totdat de auto is overgespoten.

    als laatste nog wat foto's, ik hoop deze week weer wat meer informatie te kunnen geven
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  9. #19
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    Re: tijd voor wat aandacht

    heb jij de spoiler die te zien is op de eerste fotos nog? Ik zou graag die spoiler kopen maar heb nog niks kunnen vinden. Is die van jou te koop?
    Porsche 924 - the car that saved Porsche

    Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie


  10. #20
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: tijd voor wat aandacht

    Gaat inderdaad veel tijd zitten in het voorbewerken, maar zeker bij spuiten is dat de moeite waard. Anders krijg je een auto die op z'n amerikaans is gespoten en daar ga je naar verloop van tijd echt aan ergeren. Je spuit ' m niet in de originele kleur, toch? In dat geval zou ik zeker onderkant van motorkap, instaplijsten, binnenkant deuren etc. meenemen.

    Verder achterlichten eruit, rubber rond kofferbakslot, spiegels loshalen, deurgrepen en de hoekjes van alle bumpers goed meenemen. Dan wordt het vast en zeker een plaatje.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •