Pagina 3 van de 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 56
  1. #21
    Ingeschreven
    27/02/2015
    Berichten
    71

    Re: tijd voor wat aandacht

    Dat is inderdaad wel de bedoeling ja, als je je deur open trekt en je ziet een andere kleur bij de instap, dat is natuurlijk geen pan, we doen het goed of we doen het niet ik wil inderdaad zo veel mogelijk doen, alleen de motorruimte niet, dat komt volgende winterstop wel.


  2. #22
    Ingeschreven
    27/02/2015
    Berichten
    71

    Re: tijd voor wat aandacht

    zo dit weekend toch weer lekker bezig geweest.
    heb de hele torsiegedeelte achter weer volledig in elkaar gezet, en de auto weer op zijn wielen gezet, zelf vind ik de verlaging fantastisch gelukt. daarna meteen de veerpoten voor er uit gehaald en maandag op me werkt meteen de nieuwe veren er op gezet, deze ga ik zaterdag weer onder de auto monteren. ik ben ook verder met de afwerking bezig geweest van de bodykit, wat ook al redelijk opschiet. heb ook alvast het een en ander van de auto afgehaald voor als deze over een paar weekjes word gespoten.

    uiteraard heb ik geprobeerd foto's te maken van de achterkant maar ik kon dit absoluut niet goed op beeld krijgen, als zaterdag de voorkant ook weer in elkaar zit zal ik hem misschien zaterdag even naar buiten rijden voor wat foto's.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  3. #23
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    Re: tijd voor wat aandacht

    Netjes man, ben benieuwd naar het resultaat. Ik wil zelf ook gaan verlagen
    Porsche 924 - the car that saved Porsche

    Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie


  4. #24
    Ingeschreven
    27/02/2015
    Berichten
    71

    Re: tijd voor wat aandacht

    Zo dit weekend weer druk bezig geweest, heb de veren voor weer terug geplaatst en het resultaat mag er wezen. technisch is de auto nu klaar, ik vind het wel mooi geweest voor deze winterstop. ga me nu alleen nog concentreren op de laatste afwerking zodat de auto kan worden overgespoten.

    Heb de auto ook nog even naar buiten gereden voor wat foto's, vanaf december stil gestaan maar toch starten en meteen lopen. Heb toch wel veel zin om er weer lekker in te kunnen rijden.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  5. #25
    Ingeschreven
    24/08/2015
    Berichten
    154

    Re: tijd voor wat aandacht

    lekker bezig


  6. #26
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: tijd voor wat aandacht

    Goed bezig , het komt wel goed zo te zien met je 924
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  7. #27
    Ingeschreven
    23/10/2015
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    297

    Re: tijd voor wat aandacht

    Ik vind dat hij een mooie hoogte heeft, mn handen gaan jeuken om het ook te doen
    Porsche 924 - the car that saved Porsche

    Chef-werkplaats Houweling Automotion, kom eens langs voor een bakkie koffie


  8. #28
    Ingeschreven
    27/02/2015
    Berichten
    71

    Re: tijd voor wat aandacht

    Ja, uiteraard gaat het helemaal goed komen. En met verlagen zou ik graag willen helpen als mijn auto klaar is, kan waarschijnlijk wel een keer op zaterdag voor me zelf aan het werk in de garage waar ik werk.


  9. #29
    Ingeschreven
    28/02/2016
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    250

    Re: tijd voor wat aandacht

    Zo, mooi project. Je pakt het rigoreus aan, maar ziet er prima uit. Succes!


  10. #30
    Ingeschreven
    27/02/2015
    Berichten
    71

    Re: tijd voor wat aandacht

    Heeft iemand hier een truc om het spiegelglas er uit te halen? Ik denk dat het iets te maken heeft met de twee gaatjes aan de onderkant, maar kreeg het zo snel niet voor elkaar, ik denk eerst maar even op het forum vragen voordat ik iets sloop.

    Ook zit mijn linker koplamp niet helemaal lekker, aan de linker kant zit hij bijna tegen het zijscherm aan terwijl ik aan de andere kant van de koplamp 1,5 centimeter over heb, is dit ook nog af te stellen?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •