Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 23456
Resultaten 51 tot 56 van de 56
  1. #51
    Ingeschreven
    02/06/2011
    Berichten
    1.261

    Re: tijd voor wat aandacht

    Ik vind hem erg geslaagd!


  2. #52
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: tijd voor wat aandacht

    Mooie kleur en al met al erg netjes gedaan, op de foto's zien de passingen er allemaal goed uit! De velgen lijken wel op die van een Boxster, valt niet mee om in 4x108 iets leuks te vinden. Heb je achter al spacers zitten of moet dat nog?


  3. #53
    Ingeschreven
    18/05/2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    1.287

    Re: tijd voor wat aandacht

    ´Mooi strak gedaan chapeau.

    Mvg, Harry 924 1983


    You know the Germans always make good stuff
    7 letters in P O R S C H E, 7 days in a week.. Coincident? I think not !


  4. #54
    Ingeschreven
    26/02/2015
    Berichten
    71

    Re: tijd voor wat aandacht

    Leuk om al jullie reacties te lezen zo.

    De spoiler zit er op gelijmd, als het goed is zitten er ook 4 moertjes in de spoiler waarmee deze op de auto geschroefd zit. Maar om het waterdicht te krijgen en ook de naden dicht te houden tegen vuil is lijmen eigenlijk de enigste oplossing. Ik wou dit eigenlijk niet doen maar dat de auto uit de spuiterij kwam zag ik de de 4 gaatjes er nog in zaten waardoor de enigste oplossing was om hem terug te plakken, maar het staat zeker niet verkeerd.

    De velgenmaat is 17 inch, 7J, et 15 met bandenmaat 225/45/17

    Achter zitten er spacers tussen van 30mm, bredere waren voorlopig niet leverbaar, voor zit er nog niets tussen, ik had 10 mm besteld maar die pasten niet over me naaf heen.


  5. #55
    Ingeschreven
    29/04/2013
    Locatie
    030
    Berichten
    914

    Re: tijd voor wat aandacht

    Wel in 57,1? Ik heb zelf voor ook 10 zitten zo uit mijn hoofd, die zijn ietsjes afgedraaid waarna ze wel pasten.


  6. #56
    Ingeschreven
    24/04/2011
    Locatie
    West-Vlaanderen, België
    Berichten
    394

    Re: tijd voor wat aandacht

    Frisse verschijning, de auto kan het wel hebben als oldtimer. De zwarte spiegels passen er ook goed bij.
    Velgen vind ik een tikje modern, maar kan er best inkomen dat iets vinden in de juiste steek, en breedte niet vanzelfsprekend is.

    Net even teruggebladerd om te zien waarvan je vertrokken bent , zie dat het interieur er ook uitgeweest is, deze al teruggeplaatst?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •